Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik je niet meer heb gesproken Jeroen, maar er kwam van alles tussen........... :$ :$

Gertie..doesn't matter, ik begrijp dat uiteraard wel.. stond ook op tijd dus moest erweer vandoor!! ;-)

Vandaag ben je niet aanwezig he.. regent nu, maar later op de dag word wel wat beter misschien dat we dan nog ff voor paar uur motor pakken bij tietie.. zuiden is droog!!
 
Wie heeft er volgende week dinsdagochtend nog zin om te rijden, als het weer het toelaat? heb nu een jaar mijn motor, ben 12000km verder en ben zeer verslaafd... :X
 
Morgen eindelijk weer eens droog weer!
Wordt er dan ouderwets gepookt?
Morgen eindelijk weer eens droog weer!
Wordt er dan ouderwets gepookt?


Poken denk ik niet.. rijden wel !! morgen komt buurjongen van vroeger ff rondje mee doen in zwolle.. die gaat motor huren.. dus word mooi rustig toeren ;-)



Maar jullie gaan morgenmiddag dus ff rijden begrijp ik?

Waar afspreken?

hoe laat?

En nu?

:? :? :?
 
Heeft de firma Boonstra niet nog een versnellingsbak liggen?? Ik meen dat er ergens bij Zutphen toch ook nog een motor sloperij is? Die R1's zijn toch behoorlijk veel verkocht, je zou toch zeggen dat er hier en daar wel wat moet liggen...............

Uiteraard gebeld ;)

Maar helaas, alleen hele motorblokken voor veel te veel geld :N

Wat is er precies kapot dan? Is de bak in zijn geheel afgeschreven of is alleen het tandwiel van de 2de versnelling kapot?

Het is vooral de 2e versnelling, maar de rest is ook :r
Dus alle versnellingsbakonderdelen moet vervangen worden
 
Hmm viel wel meet Patrick, nu vet warm in pak en droog.

Zo straks naar Nieuwleusen gereden, droge weg, droog pak , Daan tnx voor het advies en de gezelligheid.

Terug even langs Kalsbeek, Remco, ook jij bedankt :)
 
was inderdaad even een heerlijk ritje, lekker weertje er bij.
mooie foto's trouwens!
een dikke 1000cc en een dikke 600cc naast elkaar :9

haha ja Edxr gespot op de brug in zwolle, ging waarschijnlijk ff dijken met zijn hele motorclub :] _O-

en wat er op de holterberg te doen was? geen idee(was afgesloten)

M-J wat vond je van het stukje vanaf nijverdal binnendoor naar deventer via lettele?

toen ik thuis kwam had tikte ik de 160km aan dus mooi ritje gehad vandaag. en waarschijnlijk ook de laatste voor mij vakantie.
bjorn gaat maandag lekker op vakantie *O*

Ik hoorde trouwens dat je het broertje bent van ene patrick... O-)
 
Wahoooo mijn motor klinkt weer als een HONDA !!!!

Het probleem zat hem dus toch in de nokkenaskettingspanner, ondanks dat de oude er goed uitzag. Ik ben weer helemaal blij.
Heeft mijn gevloek en getier toch nog iets goeds gedaan, wat een klus was dat !!

Vanavond nog een rondje Zwolle gedaan, kon mooi even de motor uittesten en tanken.
Bij "DE BOCHT" ben ik Faith nog tegengekomen en even gepraat over onze wederzijdse intresse's en werkgebied.
Ik had alleen niet zo heel erg veel zin om flink te gaan toeren.
Dus Faith, volgende keer gaan we km's vreten !

PS : het is stil hier, komt denk ik omdat Tazz in MEPPEL is gaan wonen en internet werkt daar nog niet _O-

(of veel mensen zijn op vakantie, dat kan natuurlijk ook)
 
Laatst bewerkt:
Hmm viel wel meet Patrick, nu vet warm in pak en droog.

Zo straks naar Nieuwleusen gereden, droge weg, droog pak , Daan tnx voor het advies en de gezelligheid.

Terug even langs Kalsbeek, Remco, ook jij bedankt :)

oke beter!!,ik zag er geen heil in,hier in het stadshaagse was het zeer donker en slecht weer,dus ben ik maar gaan klussen in de badkamer.
miscchien morgen.

nu eerst:


full
 
Wie heeft er volgende week dinsdagochtend nog zin om te rijden, als het weer het toelaat? heb nu een jaar mijn motor, ben 12000km verder en ben zeer verslaafd... :X

Goed bezig! :)

Normaal gesproken rij ik ook zoiets. En ik gebruik em alleen maar voor plezier ritjes.

Hoewel het eerste jaar dat ik begon met motorrijden bijna 20.000 km alleen voor de lol heb gedaan :P

Maarja, zat toen nog op de middelbare school, dus tijd zat :}

Dit jaar ben ik al blij als ik de 5000 haal, omdat ik de helft v/h seizoen gemist heb.
Dus kheb nog wat in te halen..

Gelukkig heb ik me gister nog even mogen misdragen op de gsx-r van nick! Tnx! :]
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig! :)

Normaal gesproken rij ik ook zoiets. En ik gebruik em alleen maar voor plezier ritjes.

Hoewel het eerste jaar dat ik begon met motorrijden bijna 20.000 km alleen voor de lol heb gedaan :P

Maarja, zat toen nog op de middelbare school, dus tijd zat :}

Dit jaar ben ik al blij als ik de 5000 haal, omdat ik de helft v/h seizoen gemist heb.
Dus kheb nog wat in te halen..

20000 voor lol :X dat is pas veel :Y

ik begin alleen het vermogen van de motor te missen. de eerste maanden vond ik het helemaal super, en was ik de snelste in mijn ogen, maar ik wil graag iets meer vermogen, maar ik pruttel nog lekker door de aankomende jaren :) eerst maar eens leren rijden :Y
 
Ben donderdagavond even bij Kalsbeek wezen kijken. wat een machtig mooie R6 staat daar. in het wit met rood! volgens mij bouwjaar 2007, zie hem alleen niet op de site staan..

dit is volgens mij hetzelfde model, in ieder geval dezelfde kleuren:
Yamaha R6 rood wit
 
Laatst bewerkt:
Bert, klopt ja gaaf ding is dat he! Heb ik ook nog bij staan loeren, alleen met zijn 2-en
lukt volgens mij niet op dat ding :)

Zal wel verkocht zijn Bert, staat trouwens wel meer niet op de site wat er wel binnenstaat.
 
Laatst bewerkt:
Bert, klopt ja gaaf ding is dat he! Heb ik ook nog bij staan loeren, alleen met zijn 2-en
lukt volgens mij niet op dat ding :)

Zal wel verkocht zijn Bert.

Daar dacht ik ook al aan ja :)

heb je trouwens alleen een cbr in gedachten MJ? of zijn er ook wel andere modellen die je aandacht trekken? (met modellen doel ik op motormodellen, en niet de bijbehorende vrouwelijke modellen ;) )
 
Bert,

zie denk ik van de CBR af! Kalsbeek heeft em verkocht waar ik wel intersse in had, logisch want ik heb het geld pas in oktober na verkoop auto+motor.

Wordt denk ik toch een zx10-r 2006 uit Duitsland, heb je dat niet meegekregen op MF, tijdje geleden al gemeld hier hoor en uiteenlopende reacties op gekregen die ik maar niet herhaal.

Uit Duitsland scheelt 2000 euro en ze hebben daar keuring dus tja, at kan je gebeuren. Weinig KM, goed onderhouden en scheelt te veel geld met NL voor een dagje Duitsland.

op zich vind ik sommige modellen wel aardig, moeten wel boven de 55 kg zijn anders vind ik het niet wat........
 
Bert,

zie denk ik van de CBR af! Kalsbeek heeft em verkocht waar ik wel intersse in had, logisch want ik heb het geld pas in oktober na verkoop auto+motor.

Wordt denk ik toch een zx10-r 2006 uit Duitsland, heb je dat niet meegekregen op MF, tijdje geleden al gemeld hier hoor en uiteenlopende reacties op gekregen die ik maar niet herhaal.

Uit Duitsland scheelt 2000 euro en ze hebben daar keuring dus tja, at kan je gebeuren. Weinig KM, goed onderhouden en scheelt te veel geld met NL voor een dagje Duitsland.

op zich vind ik sommige modellen wel aardig, moeten wel boven de 55 kg zijn anders vind ik het niet wat........

Ok! ja nu je het zegt, herinner ik me wel wat reacties.... :) overigens wel erg mooie motor hoor! nou ik zie hem dan na de zomer wel ;)

ik ga spetteren onder de douche... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan