Onderdelen Honda XR600 uit '89

DeValk

Rookie
25 dec 2008
11
0
Oss
Door een val op een steen zit er nu een gat in het carterdeksel en heb ik besloten de motor (XR 600) in onderdelen te verkopen. Het frame is uit '89 en het motorblok uit '92, maar dat is al verkocht. Veel van deze onderdelen zijn ook te gebruiken voor een XL of Dominator.
- Luchtfilterhuis incl nieuw (3 dagen gebruikt) luchtfilter ter waarde van 31 euro (totaal voor 50,-)
- Tank (20,-),
- zadel (10,-),
- Achterwiel 18" met gereviseerde trommelrem inclusief T63 achterband (50,-),
- voorwiel 21" met in goede staat verkerende remschijf inclusief gebruikte T63 band (50,-).
- Bougiekabel (nieuw) en bobine (40,-).
- Frame met kenteken inclusief achtervering en demper van Technoflex (250,-).
- Gaskabels heen en terug. Deze zijn 3 dagen gebruikt en heb ik 60 euro voor betaald (40,-)
- Lampunit/schermpje (10,-)
- Kabelboom (30,-)
- diverse electronische onderdelen als dodemansknop met kabel, verlichtingsschakelaar met kabel, enz (10,- per stuk)
- voorspatbord (40,-)
- uitlaatbocht (40,-)
- ketting en tandwielen (40,-)
- zijkapjes (40- voor beide of 20,- per stuk)
Voor foto's zie:
HondaXR600
 
Vriend van me heeft wsl. wel interesse in het achterwiel. Je hoort het zo spoedig mogelijk!
Wat is de staat van de ketting en tandwielen? Daar weet ik wsl. ook nog wel iemand voor als de staat redelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Welke van je vrienden bedoel je charrel ;-) Niet ik waarschijnlijk....
DeValk, jij staat toch ook op MP? Ik heb idd ws wel intresse in de kettingset.
Wanneer die vriend van charrel het achterwiel wilt (of niet, da wil ik hem wel), dan kan het ws wel in een pakket wanneer het opgestuurd moet worden.
 
Jonne, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Roger reageert toch nog niet :P
It's yours for the taking! Hij reageert nu wel en gaat reageren in dit topic!
 
Laatst bewerkt:
heb je toevallig nog een spanningsregelaar? dat zilveren ding onder het zadel
en wat wil je voor die regelaar, luchtfilter (compleet), linker console ding, (met die claxon knop en lichtschakelaars), lichtkapje, en complete kabelboom?
 
lekker is dat roger reageert wel doe mij maar het achterwiel stuur svp even een mailtje naar vlorp@hotmail.com dan kunnen we even contact opnemen over het versturen.
Alvast bedankt !
 
heb je toevallig nog een spanningsregelaar? dat zilveren ding onder het zadel
en wat wil je voor die regelaar, luchtfilter (compleet), linker console ding, (met die claxon knop en lichtschakelaars), lichtkapje, en complete kabelboom?

RoyalClub,
Die dingen heb ik nog allemaal.
Spanningsregelaar (30,-), luchtfilterhuis compleet (50,-), linkerconsole (10,-), lichtkapje (10,-), kabelboom (30,-) = 130 euro.
Ben je ook nog geinteresseerd in de dodemansknop (10,-)?

Mvg,
Richard
Richardvandervalk@orange.nl
 
Ik had toch al aangegeven dat ik ze graag wilde !!??

Sorry, staat er wat cru, maar zo bedoel ik het niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Jonne en Roger,
Het wiel, de trommelrem, ketting, tandwielen en stopknop is naar jullie toe verstuurd.
Veel plezier ermee.
 
RoyalClub,
Die dingen heb ik nog allemaal.
Spanningsregelaar (30,-), luchtfilterhuis compleet (50,-), linkerconsole (10,-), lichtkapje (10,-), kabelboom (30,-) = 130 euro.
Ben je ook nog geinteresseerd in de dodemansknop (10,-)?

Mvg,
Richard
Richardvandervalk@orange.nl

RoyalClub,
Omdat ik geen reactie van je heb gekregen, heb ik inmiddels de stopknop aan iemand anders verkocht. Ben je nog geinteresseert in de andere dingen waarom je hebt gevraagd?
 
sorry, ben nog aan het nakateren van de feestdagen, en afgelopen weekend :+
ik zou graag de spannings regelaar, het lichtkapje en de kabelboom willen overnemen, luchtfilter past niet zie ik net, ik heb namelijk nog een dubbele carb model :+

maar, heb je enig idee of de kabelboom overeenkomt met een xr 600 uit 87?:+
 
mhh, dan ga ik het er niet op wagen! dan houd ik het bij de spannings regelaar en de koplamp unit, zou je misschien een foto van de regelaar willen maken? gezien die niet in dat picasa album staat, sorry als ik lastig ben O-)
 
Ik heb een paar foto's van de spanningsregelaar toegevoegd. De regelaar is 5,5 bij 4,0 bij 2,5 cm.
 
mhh, dan ga ik het er niet op wagen! dan houd ik het bij de spannings regelaar en de koplamp unit, O-)

RoyalClub,
aangezien ik waarschijnlijk toch een pakketje naar je toe stuur, kan ik de kabelboom er gewoon bij doen. Indien die past, dan betaal je er 15 euro voor, indien die niet past dan bewaar je die totdat ik een andere koper heb gevonden en verstuur je die voor mij (kosten van verzenden zijn dan voor mij omdat ik die anders waarschijnlijk toch moet maken als iemand alleen de kabelboom wil).
 
Ik bied 20 euro op de gaskabels, en wat wil je hebben voor de linker zijkap? (dus die met de deksel voor t luchtfiler ingebouwd)
 
Bougiekabel en gaskabels ben ik inmiddels kwijt. Wat ik nog heb is het volgende:- Luchtfilterhuis (20,-)
- Tank (20,-),
- voetsteuntjes (15,- voor beide)
- voorwiel 21" met in goede staat verkerende remschijf inclusief gebruikte T63 band (50,-).
- Lampunit/schermpje (10,-)
- voorspatbord (25,-)
- zijkapjes (30- voor beide of 20,- per stuk)
- achtervering + demper van Technoflex (50,-)

een link naar foto's hiervan staat in een van de vorige berichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan