Motortrailer te huur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van mij is ook te huur. Tipje, meld je aan bij http://www.trailertehuur.nl/, daar komen toch best wel reacties op
full
 
Zo'n soort trailer voor 3 motoren zoek ik.
Niet voor een dagje te huur, maar gewoon te koop. Als 1 van jullie hem wegdoet, zie ik graag een pm.

Bedankt.
 
@Jasper, helaas ik heb deze pas een half jaar en heb er nog allemaal aanpassingen op aangebracht zodat er daadwerkelijk 3 motoren op kunnen. Heel veel aanbieders zeggen dat er 3 motoren op kunnen, maar dat past uiteindelijk helemaal niet (zo ook de mijne), je moet bijna altijd wel verbouwen. Aankoopprijs was (zonder de aanpassingen) al 975,-

@twodegrees, hoezo wazige site dan?
 
@Jasper, helaas ik heb deze pas een half jaar en heb er nog allemaal aanpassingen op aangebracht zodat er daadwerkelijk 3 motoren op kunnen. Heel veel aanbieders zeggen dat er 3 motoren op kunnen, maar dat past uiteindelijk helemaal niet (zo ook de mijne), je moet bijna altijd wel verbouwen. Aankoopprijs was (zonder de aanpassingen) al 975,-

@twodegrees, hoezo wazige site dan?
Het is niet echt duidelijk waar je op moet klikken om motortrailers te kunnen huren?
Op de woorden die onderin de site staan, levert wel advertenties op, maar had eigenlijk een meer duidelijk linkje verwacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan