Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typisch iets voor vrouwen, eerst uitpakken met een topic dat 'Girls go naked' noemt om wat mannen te lokken en dan blijven de kleren gewoon aan, echt zwakjes dames :/ .











;)
 
Laatst bewerkt:
Hey leuk topic! Mijn speelgoed:

full


Heb er een mini ruitje op zitten, maar is verder wel echt naked. Geweldige stuurfiets (zoals de meeste nakeds).
 
woehoe! een naaktemeidentopic! *O*

vonne meldt zich met de GSR en moet eerlijk bekennen dat ze pas na een omzwerving op een Diversion en een Thundercat erachter kwam dat ze beter gelijk een naked had kunnen kopen! :Y


hier is de mijnes:
(wordt eens tijd voor wat betere foto's :X )
[afbeelding]

overloper -O- -O- :P :+
 
Typisch iets voor vrouwen, eerst uitpakken met een topic dat 'Girls go naked' noemt om wat mannen te lokken en dan blijven de kleren gewoon aan, echt zwakjes dames :/ .











;)

dat was tactisch, nu openen jullie allemaal dit topic 1x, zien dat het niet is wat het lijkt, en dan komen jullie hier nooit weer *O*

(was dat dan geen mooie foto van mij op m'n CB dan :( )
 
Ik rijd meestal naked. Soms een topkuipje maar nu weer naked, gewoon meer motorbeleving.

full
 
Me and my bike *O*
Mijn eerste motor, pas sinds februari dit jaar mijn rijbewijs. Maar heerlijk rijd mijn naked (XJ6). Oorspronkelijk wassie zwart, maar heb m gedeeltelijk wit parelmoer laten spuiten. Rimstriping erop en nu nog andere spiegels, heldere knippers en vervanging voor mijn taartschep.
Vorige week op vakantie geweest in Italie en Oostenrijk samen met mijn vriend. We hebben nog ff geruild van motor, hij heeft een FZ1. Dat gaat natuurlijk wel iets beter dan mijn XJ6-je (zeker bergop de Stelvio haha!) maar mooi om op te beginnen zo :Y .

My bike in Oostenrijk op de Grossglockner vorige week woensdag. Wat was het super rijden daar in Italie/Oosenrijk!

IMG_2144.jpg


In de mist op de Grossglockner.

IMG_2145.jpg


En iedere dag mijn schatje poetsen natuurlijk :Y (@ Comomeer)

IMG_1693.jpg


Nou vooruit, ook nog een (bijna) naked foto in het bubbelbad dan _O- (@ hotel in Laives). Nu tevreden heren? ;)

IMG_2106.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo Suus, jij durft :}

Niet al te lang je rijbewijs, en dan al de Stelvio! Mooi hoor, die XJ in het wit.


Mi73 ook welkom hier *O* klein topkuipje is ook naked genoeg hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Je zult het niet geloven, maar ik weet gewoonweg niet meer hoe het moet. Ik zit de FAQ te lezen maaruh ????? Effe Peet bellen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan