scottoiler te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

FilipXX

Die hard MF'er
5 jan 2004
478
0
Belgié
Verkocht

Scottoiler.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoe werkt dat ongeveer dan? Dit is toch om je ketting te smeren, of heb ik helemaal iets anders in gedachten?


Heb dit van motozoom gehaald:
De Scottoiler laat continue minuscule hoeveelheden olie op de ketting druppen en zorgt zo voor een permanente, zichzelf voortdurend verversende oliefilm op de ketting.
De oliedrup wordt in een haarfijn straaltje op de ketting gespoten en wordt door de centrifugaalkracht gelijkmatig over de schakels verdeeld. Alleen zo blijft de ketting ook na urenlange regen- of stofritten optimaal geolied.
De drupsnelheid van de Scottoiler kan al naar gelang de rijcondities tussen 0 en 2 druppen per minuut exact ingesteld worden. Zodoende kun je met 1 liter 30.000 tot 40.000 kilometer afleggen.
De Scottoiler kan op legio manieren bevestigd worden en is op nagenoeg elke motor eenvoudig zelf te monteren.

Hoe werkt het Scottoiler® kettingsmeer systeem?

Het smeersysteem is onderdruk gestuurd; dit wil zeggen dat het systeem in werking wordt gezet door de onderdruk die ontstaat in je blok bij een lopende motor. Via een slangetje wordt in de centrale module (door de onderdruk) een membraan aangetrokken dat op zijn beurt weer een ventiel opent. Wanneer dit ventiel geopend is, loopt er olie door de slangen naar de ketting met behulp van de zwaartekracht. De hoeveelheid olie (de dosering) kan door de instelling van het ventiel geregeld worden.
 
Heb net gisteren de mijne gemonteerd. Echt een prachtsysteem wat erg nauwkeurig werkt. Je ziet dat er over nagedacht is. Alleen al de afwerking van het produkt. €55,- is echt een koopje. (kost bij motozoom €100,-) En nee, heb geen aandelen scottoiler, maar ben gewoonweg zeer tevreden met de mijne!
 
als bertjuhh hem nou om de een of andere reden niet afneemt van je wil ik hem afnemen van je voor 55 euro als dit het geval is mail me maar en ik maak gelijk geld over zodat de zaken afgehandeld kunnen worden!

snowie _ 1 @hotmail punt com

mvg

steve
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan