[Gratis] Motomoda 10% korting op alles!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heeft gewoon met de cultuur op dit forum te maken.

Als je niet minimaal een R6 onder je kont hebt en voor minimaal 1000,- aan leer op je lijf plakt dan lachen ze je hier weg en verklaren ze je voor gek.

Kijk maar naar mij.



Als ik geen HD had gereden maar een CBR 3000 l0llerkeyz dan had niemand z'n neus opgehaald voor m'n kortingsbon.

dat heb jij allemaal niet nodig hoor, we vinden je zonder al die spullen ook al zo gek als een bos uien.
 
Dat heeft gewoon met de cultuur op dit forum te maken.

Als je niet minimaal een R6 onder je kont hebt en voor minimaal 1000,- aan leer op je lijf plakt dan lachen ze je hier weg en verklaren ze je voor gek.

Kijk maar naar mij.



Als ik geen HD had gereden maar een CBR 3000 l0llerkeyz dan had niemand z'n neus opgehaald voor m'n kortingsbon.

Weer een minder slim persoon, die beschermende kleding overbodig vind |(
Laat ik weer eens direct zijn.

Geitenwollen zokken beschermen echt niet genoeg tegen het ruwe asfalt.

Of je het wil of niet, iedereen gaat wel een keer onderuit.

Even een experimentje voor je: :Y

Ga eens op een rustig stukje asfalt zitten.
Leun op je linker hand.
Wrijf dan met deze druk, je linkerhand 20 keer heen en weer.

Ja... Verassend heh? de vellen hangen er bij. *O*

Als dit een bevredigend gevoel geef, dan moet zonder beschermende kleding motor gaan rijden. :9


En euh.. Oh Ja.
Ik rij een freewind Geen R6
 
Laatst bewerkt:
Huh gratis kortingsbon?? Je kan m beter verkopen voor 10 euro, kan je er vervolgens een maand je WOW account mee betalen :')

Btw: weer een zwaaitopic? *O*


Ik begin alvast:
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
Kweekt iedereen geldbomen hier ofzo?zoals Herrik zei, koop een helm of een jas van 500 euro, en je kan 50 euro besparen.


Snap niet waarom iedereen hier zo vies is van geld besparen.

of zijn die lui die hier een beetje komen staan pissen op dit topic van die rijke snobs die even het plebs komen uitlachen?


Nou d'r zijn ook hardwerkende mensen hier die maar wat blij zouden zijn om een paar tientjes te kunnen besparen op hun volgende aankoop.

En voor die mensen doe ik de moeite, want ik had net zo makkelijk de kortingsbon bij't oud papier kunnen gooien.


Heeft niks me plebs te maken. Als je je eens verdiept had in de topics waar de TS in gereageerd heeft dan zie je waarom iedereen zo debiel/sarcastisch reageert.

En de opmerking over dure motoren en pakken van 1000 euro of meer gaan ook nergens over.

Dit is een forum door en voor motorrijders. Of ze nu Harley of Yamaha rijden, van nieuw tot oud en van cheap tot duur.

Als je debiele reactie's post kan je dit terug verwachten. Hoe ging dit ook al weer? Was vroeger op school zoiets van "wie de bal kaatst..."
 
Weer een minder slim persoon, die beschermende kleding overbodig vind |(
Laat ik weer eens direct zijn.

Geitenwollen zokken beschermen echt niet genoeg tegen het ruwe asfalt.

Of je het wil of niet, iedereen gaat wel een keer onderuit.

Even een experimentje voor je: :Y

Ga eens op een rustig stukje asfalt zitten.
Leun op je linker hand.
Wrijf dan met deze druk, je linkerhand 20 keer heen en weer.

Ja... Verassend heh? de vellen hangen er bij. *O*

Als dit een bevredigend gevoel geef, dan moet zonder beschermende kleding motor gaan rijden. :9


En euh.. Oh Ja.
Ik rij een freewind Geen R6

Ja maar jij wíl het gewoon niet zien dat iedereen je negeert ;)
 
Wellicht is het een verstandig idee om niet alleen een nieuw WoW account te maken maar ook een nieuw MF-account :Y Zo kun je een frisse start te maken. :')
Want ik vrees voor je dat bij elke topic of/en post die je schrijft al op voorhand negatief wordt beschouwd. Moet je wel normaal doen, anders hebben ze je zo door. :W
Of je houdt van de negatieve aandacht dat kan natuurlijk ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan