Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


nieuwe Tuono ook heel mooi
 
Zumo montage op Ducati van BikePenR


zat nog ff na te zoeken, inmiddels al meer mensen met een navigatieoplossing op de bike?


Ik heb een Garmin 2720 en heb die met een LSL klem gemonteerd die eigenlijk bedoeld is voor een stuurdemper. Daar zat een tapgat van M8 in. Die heb ik moeten vergroten naar M10x1,25. Dan past er zo'n rubber bol met draadeind in voor de RAM mount.
Zit goed stevig vast dicht boven de kroonplaat. Trilt niet, en het dashboard blijft zichtbaar. Voor de voeding heb ik een 12V DIN stopcontact vastgemaakt met een M8 keilbout in de holle stuurhelft (rubber dop er uit halen)

navigatie1.JPG


navigatie2.JPG


navigatie3.JPG


navigatie4.JPG


navigatie5.JPG
 
mijn kogel die standaard bij de Zomo zat zit gewoon met twee dikke Ty-raps midden op de kroonplaat en ik laat dat zo, is flexibel, vangt dus trillingen op en de Zumo zit precies onder het dashboard vanuit de helm gezien.

Trouwens ik lees nooit vragen over de 12V-aansluiting maar kan er wel twee beantwoorden:
- als je een geschakelde aansluiting wilt dan moet je de plus verbinden met de stroomdraad van je achterlicht
- als je een plek zoekt voor de sigaretten-aansteker-contraplug: die zit bij mij net boven de accu in het gat van de linker zijkuip bovenop de waterslang met twee dikke ty-raps ook. Droog bij regen en mooi verborgen. Inpluggen is makkelijk en niks zit in de weg.

Wim
 
Gaaf man...ik heb ook dezelfde... ook in jouw frame-kleur :Y Je hebt m toch niet op de 848 meegenomen in je rugzakje ;)

Ben morgen nog ff daar... buurten.... wordt zonnig hier...
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een tip hoe ik mijn db-killers weer uit m'n termi's krijg? Heb ze er echt in moeten slaan om ze d'erin te krijgen, maar met een tang lukt het niet om ze er weer uit te trekken (daarvoor zit dat verticale stangetje weer te diep)
 
Heeft iemand een tip hoe ik mijn db-killers weer uit m'n termi's krijg? Heb ze er echt in moeten slaan om ze d'erin te krijgen, maar met een tang lukt het niet om ze er weer uit te trekken (daarvoor zit dat verticale stangetje weer te diep)



griptang er op zetten en rammen met een hamer (neem wel een griptang die je wilt afschrijven)
 
Heeft iemand een tip hoe ik mijn db-killers weer uit m'n termi's krijg? Heb ze er echt in moeten slaan om ze d'erin te krijgen, maar met een tang lukt het niet om ze er weer uit te trekken (daarvoor zit dat verticale stangetje weer te diep)
allereerst inspuiten met WD40
vervolgens een haak maken van een stevig draadeind of zo
daar aanhet eind weer een hoek aan maken en met de hamer aan deslag
de dealer doet et met hetzelfde apparaat als de tandarts voor kronen gebruikt
 
Is het iemand hier al gelukt zijn DDA via een PC met Vista aan de gang te krijgen :?


Mij lukt het niet :X
'k wil de DDA met een nieuwe firmware flashen (zodat hij WEL onder Vista werkt) via een XP PC ,komt 't ding aan dat het niet kan |(
 
Laatst bewerkt:
Is het iemand hier al gelukt zijn DDA via een PC met Vista aan de gang te krijgen :?


Mij lukt het niet :X
'k wil de DDA met een nieuwe firmware flashen (zodat hij WEL onder Vista werkt) via een XP PC ,komt 't ding aan dat het niet kan |(

"firmware flashen" ..... en nu in gewoon Nederlands???

Als ik "flashen" intyp op google dan krijg ik tieten te zien, neem aan dat je dat niet bedoel??
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

Dat zegt in ieder geval al weer voldoende over op welke site's jij vaak uithangt :+


Met flashen bedoel ik het gebrande (of vaste) besturingsprogramma wat op een chip of PC staat veranderen :Y

Zo'n update noemen ze firmware ;)
 
_O- _O- _O-

Dat zegt in ieder geval al weer voldoende over op welke site's jij vaak uithangt :+


Met flashen bedoel ik het gebrande (of vaste) besturingsprogramma wat op een chip of PC staat veranderen :Y

Zo'n update noemen ze firmware ;)

Ik zit niet op die site's :+ maarre Google kwam daar mee aanzetten.

edit: geeft aan wat jij wilt uploaden :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan