Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het iemand hier al gelukt zijn DDA via een PC met Vista aan de gang te krijgen :?


Mij lukt het niet :X
'k wil de DDA met een nieuwe firmware flashen (zodat hij WEL onder Vista werkt) via een XP PC ,komt 't ding aan dat het niet kan |(


wie gebruikt er dan ook vista :X

nog een beetje wezen rijden mac?
heb vandaag m'n bandjes een beetje ingereden op het klaverblad, ging weer lekker *O*
 
Ik zit niet op die site's :+ maarre Google kwam daar mee aanzetten.

edit: geeft aan wat jij wilt uploaden :+

He ,als het voor een man werkt ,waarom zou het dan niet op een motor werken O-)

wie gebruikt er dan ook vista :X

nog een beetje wezen rijden mac?
heb vandaag m'n bandjes een beetje ingereden op het klaverblad, ging weer lekker *O*

Vandaag nog effe weze rijden ,standaard route ;)

Moet alleen uitkijken ,achterband begint afentoe beetje te breken :X
heb toch echt nog voldoende profiel aan de zijkant :/
 
He ,als het voor een man werkt ,waarom zou het dan niet op een motor werken O-)Vandaag nog effe weze rijden ,standaard route ;)

Moet alleen uitkijken ,achterband begint afentoe beetje te breken :X
heb toch echt nog voldoende profiel aan de zijkant :/

dat hij uitbreekt heeft niets met de hoeveelheid profiel te maken(op een droge weg heb je juist meer grip met minder profiel.

Het uitbreken heeft meer met het verliezen van grip(waarschijnlijk zit je redelijk op het gas in de bocht) door vermogen te maken.
 
Was eigenlijk mijn gedachte ook al :Y


'k zit niet vol aan het gas te hangen ,maar ze staat wel iets verder open als normaal zeg maar , 1 bocht hier volgens mij beetje een zwart spoor achter gelaten :$
 
Laatst bewerkt:
Was eigenlijk mijn gedachte ook al :Y


'k zit niet vol aan het gas te hangen ,maar ze staat wel iets verder open als normaal zeg maar , 1 bocht hier volgens mij beetje een zwart spoor achter gelaten :$


heb je de de bandenspanning wel goed? niet té hard?
 
Is het iemand hier al gelukt zijn DDA via een PC met Vista aan de gang te krijgen :?


Mij lukt het niet :X
'k wil de DDA met een nieuwe firmware flashen (zodat hij WEL onder Vista werkt) via een XP PC ,komt 't ding aan dat het niet kan |(

Misschien ff virtualbox of vmware draaien, daar xp op installeren en daarna flashen?

(heb totaal geen verstand van window$ maar bestaat er niet iets als legacy mode o.i.d.? misschien dat het dan wel werkt..)
 
legacy mode in Vista heb ik al geprobeert ,no effect :N

Probleem zit em in de firmware van de DDA ... die's te oud :X
Daarom wil ik de firmware ook flashen :Y

Alleen loop er dus nu tegenaan dat de XP PC wel de DDA ziet en er ook gegevens van af kan halen ,maar dat de flashupdate voor de DDA niet werkt
(de flashsoftware ziet de DDA niet goed ,maar het DDA programma om je gevens te zien wel :/ )
 
legacy mode in Vista heb ik al geprobeert ,no effect :N

Probleem zit em in de firmware van de DDA ... die's te oud :X
Daarom wil ik de firmware ook flashen :Y

Alleen loop er dus nu tegenaan dat de XP PC wel de DDA ziet en er ook gegevens van af kan halen ,maar dat de flashupdate voor de DDA niet werkt
(de flashsoftware ziet de DDA niet goed ,maar het DDA programma om je gevens te zien wel :/ )


draai toch gewoon lekker XP, ben je van al het gezeik af :+
 
Spul moet gewoon werken B|


ja ,ik ben te koppig om dit op te geven :+

Probeer je niet een oudere firmware te flashen op je DDA? Moet het ding niet in een bepaald soort USB-slot zitten? Dat het bijvoorbeeld alleen maar werkt met USB2.0?

Het is trouwens een Ducati stickje he, vind het dus niet raar dat het niet werkt ;)
 
Laatst bewerkt:
:W Beste Ducatisten, ik kom ook eens effe zwaaien in jullie topic.

Een hele tijd geleden heb ik deze foto genomen in Werchter ( België ). Toevallig iemand van op het forum hier?

dsc04047c.jpg
 
Probeer je niet een oudere firmware te flashen op je DDA? Moet het ding niet in een bepaald soort USB-slot zitten? Dat het bijvoorbeeld alleen maar werkt met USB2.0?

Het is trouwens een Ducati stickje he, vind het dus niet raar dat het niet werkt ;)

idd ,italiaanse meuk :+

Nee ,'k denk dat het probleem de huidige firmware is die op de DDA staat
Er hoort versie 01.05 op te staan ,ik heb 01.0A |(

Firmware die erop moet om hem goed te laten werken is 02.05
 
Hallo, ik ben Dennis van der Meer. Ik ben niet nieuw op dit forum maar dit is wel m’n eerste post dus ik vandaar dat ik me even voorstel. Ik lees al een hele tijd mee met dit topic aangezien ik van plan ben een 848 te gaan kopen aan het eind van het seizoen. Qua kostenplaatje is het me nu ongeveer duidelijk alleen is de verzekering nogal onduidelijk. Heb verschillende premiechecks gedaan maar bij de goedkoopste kwam ik uit op 100 euro per maand. Nou las ik een tijdje geleden een post van rEwd dat hij 68 euro per maand betaald, dus aan hem ook de vraag bij welke verzekeraar dat is. Hebben jullie verder nog aanbevelingen voor dealers? Ik heb hier al gelezen dat de tevredenheid over Biggelaar en Zaltbommel erg hoog is. Alvast bedankt voor alle reactie’s!
 
Hallo, ik ben Dennis van der Meer. Ik ben niet nieuw op dit forum maar dit is wel m’n eerste post dus ik vandaar dat ik me even voorstel. Ik lees al een hele tijd mee met dit topic aangezien ik van plan ben een 848 te gaan kopen aan het eind van het seizoen. Qua kostenplaatje is het me nu ongeveer duidelijk alleen is de verzekering nogal onduidelijk. Heb verschillende premiechecks gedaan maar bij de goedkoopste kwam ik uit op 100 euro per maand. Nou las ik een tijdje geleden een post van rEwd dat hij 68 euro per maand betaald, dus aan hem ook de vraag bij welke verzekeraar dat is. Hebben jullie verder nog aanbevelingen voor dealers? Ik heb hier al gelezen dat de tevredenheid over Biggelaar en Zaltbommel erg hoog is. Alvast bedankt voor alle reactie’s!

Welkom Dennis, ik ben zelf altijd bij KNMV verzekerd geweest, hadden destijds een scherpe prijs. Gewoon even goed zoeken dan vind je vanzelf iets. 848 is in elk geval een goede keuze! ;)

Qua onderhoud en aanschaf, koop hem gewoon bij een zaak waar jij je lekker bij voelt. Biggelaar staat algemeen bekend als een goede zaak maar er zijn ook mensen die er niets mee hebben. Zaltbommel is een beetje hetzelfde verhaal, sommige lopen er mee weg, anderen moeten er niets van hebben. Maar er zijn heus nog wel meer zaken hoor, zoals MCT, Star Twin en Desmo Point, daarnaast heb je namen als een Henk de Boer en een Carl Nengerman. (en ik ben ongetwijfeld nog een paar noemswaardige namen vergeten)

Wat je gewoon het beste kunt doen is binnen lopen, bakkie koffie doen.. beetje over Ducati's lullen en een proefrit maken. Als je er dan een goed gevoel bij hebt is het een simpel verhaal, zo niet.. gewoon ergens anders kijken. ;)
 
Hallo, ik ben Dennis van der Meer. Ik ben niet nieuw op dit forum maar dit is wel m’n eerste post dus ik vandaar dat ik me even voorstel. Ik lees al een hele tijd mee met dit topic aangezien ik van plan ben een 848 te gaan kopen aan het eind van het seizoen. Qua kostenplaatje is het me nu ongeveer duidelijk alleen is de verzekering nogal onduidelijk. Heb verschillende premiechecks gedaan maar bij de goedkoopste kwam ik uit op 100 euro per maand. Nou las ik een tijdje geleden een post van rEwd dat hij 68 euro per maand betaald, dus aan hem ook de vraag bij welke verzekeraar dat is. Hebben jullie verder nog aanbevelingen voor dealers? Ik heb hier al gelezen dat de tevredenheid over Biggelaar en Zaltbommel erg hoog is. Alvast bedankt voor alle reactie’s!


welkom,

ik ben zelf verzekerd bij combi motors, en betaal iets van 64 euro per maand voor volledige verzekering. dit is uiteraard wel afhankelijk van je schadevrije jaren...

voor wat de dealers, gewoon kijken waar je een goed gevoel hebt, en je een leuke deal kan maken (ook niet geheel onbelangrijk)
Heb mijn monster destijds bij MCT gekocht (zit hier in de buurt) en altijd goede service gehad, m'n 848 komt bij motoplace breda vandaan, ook goede service, en een leuke deal kunnen maken eind vorig jaar.

succes ermee
 
'k heb al lopen zoeken ,googlen etc maar niks gevonden

Op dat amerikaanse forum waar ik uithang heeft er 1 dat bedrijf die ze maakt ook gemailt ,die zit met een soort gelijk probleem ...

Hij zit nou al 2 maanden op antwoord te wachten :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan