volledige kuip gsxr srad 600 / 750

Prins Paol

Die hard MF'er
9 jan 2008
894
1
T.e.a.b.
ideaal voor circuitdag of gewoon leuk voor thuis aan de muur. de delen hebben allemaal schade, de één iets meer dan de ander, ophangpunten zijn oké. De topkuip heeft een barst. De onderdelen zijn alleen samen te koop dus niet los. voor meer foto's effe mailen...

oja en deze supersnelle kuip is te bezichtigen in het mooie Maastricht dus gooi je vrouw/vriendin, kinderen, huisdieren en je portefeuille in de auto en maak er een leuke dag van....

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Mocht je toch losse delen willen gaan verkopen... laat maar horen dan heb ik misschien interesse in 2 delen.

Rechter zijkuip en rechter kontdeeltje
 
Laatst bewerkt:
Mocht je toch losse delen willen gaan verkopen... laat maar horen dan heb ik misschien interesse in 2 delen.

Rechter zijkuip en rechter kontdeeltje

wat zou je er voor willen geven, ik hoef namelijk niet veel voor de hele set te hebben.
doe eens een bod
 
Dat ligt eraan in hoe erg beschadigde staat die 2 delen zijn.

Zou je me van die 2 delen even een duidelijk foto kunnen sturen, alle bevestigingen waren nog wel heel toch?
 
Dat ligt eraan in hoe erg beschadigde staat die 2 delen zijn.

Zou je me van die 2 delen even een duidelijk foto kunnen sturen, alle bevestigingen waren nog wel heel toch?

full


ik heb net gisteren alles bij mijn opa & oma gedropt dus meer foto's heb ik nu op dit moment niet. Ik kan zondag wel nieuwe maken mocht het nodig zijn. De rechterzijkuip is eerlijkgezegd het slechts eraan van allemaal, ik zal duidelijke grotere foto's mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan