Onvolwassen in Noord Nederland -OiNN- het laatste deel. (18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo weer trug van´t gardameer, ff bijlezen.......

Stuur mij die foto even per mail als je wilt. Ik plak dan gewoon een ploatie van Pilatus over DD heen. Iedereen blij. Een groninger zoals het hoort: in kennelijke toestand. En DD zoals 'ie het wil: onherkenbaar :+

_O- _O- _O- :/ :j


ziet er goed uit, maar de taartschep..... :N :N :+

verder weinig noemenswaardig gebeurt hiero, zo te zien...... :P
 
[me="Vosjuh"]is weer thuis, super mooie week gehad in Roemenië.....[/me]

Blijft op zich best een mooi land, alleen jammer van al die Roemenen :X
 
[me="Vosjuh"]is weer thuis, super mooie week gehad in Roemenië.....[/me]

Blijft op zich best een mooi land, alleen jammer van al die Roemenen :X

:W bladerde langs de foto's van de TL met nieuwe pijpen.
Zoals Pilatus ook al zegt haal die taartschep en orginele knippers nou eens van dat apparaat want dit is echt geen gezicht!
 
[me="Vosjuh"]is weer thuis, super mooie week gehad in Roemenië.....[/me]

Blijft op zich best een mooi land, alleen jammer van al die Roemenen :X

Roemenen zijn over het algemeen ook prima. zeer afhankelijk van de streek en de afkomst. (zigeuners..... :X)

Maar, idd. mooi land! alleen jammer van de nationale sport: gooi al het afval in de berm/natuur....

Waar ben je geweest in Roemenië?
 
Roemenen zijn over het algemeen ook prima. zeer afhankelijk van de streek en de afkomst. (zigeuners..... :X)

Maar, idd. mooi land! alleen jammer van de nationale sport: gooi al het afval in de berm/natuur....

Waar ben je geweest in Roemenië?


Ben in Constanta (hotelgebied: Mamaia) geweest. Roemenen zijn over het algemeen wel ok, zal ze niet allemaal over 1 kam scheren maar heb een hekel aan hun andere nationale sport "hoe-maak-ik-mensen-makkelijk-en-snel-geld-afhandig".... (maar die kennis had ik al voordat ik daar heen ging)

Het was een leuke reis, alles gefinancierd door de baas. Heerlijk weertje daarzo, alle dagen waren 30+ graden en we zaten in een 4 sterren hotel met alles erop en eraan. Dikke prima :Y

Nu 2 weekjes thuis en dan 4 weken voor dezelfde baas naar Spanje :+

Vlak voordat ik naar Spanje ga breng ik de TL naar MP en dan gaat de tank eraf voor een nieuw laagje rood, de kap rechtsvoor eraf en komt er een nieuwe op en gaat de taartschep eraf en komt de undertail eronder en dan is ie weer klaar *O*
 
Hey luitjes,

Ben hier een tijd niet geweest maar ik wil jullie niet onthouden van dit bericht.

2 gewonden bij aanrijding beknelling

Deze motorrijder was bij sommige van jullie hier op het forum wel bekend, Remco de Wit.

Groet,

Jordi


Heren,

Gisteravond na het werk zat ik relaxed thuis achter de computer toen ik van Apo een telefoontje kreeg. Met enige trilling in zijn stem vertelde hij dat Remco waarschijnlijk een zwaar ongeluk had gehad. Hij was er vrij zeker van en ik ben in de auto gestapt om te kijken of ik zekerheid van de collega's kon de krijgen.

Bij de Junokade aangekomen zag ik van een afstandje de motor liggen en toen liepen de rillingen me al over de rug. Ik heb een collega van de politie aangesproken en hem gevraagd of de identiteit van het slachtoffer al bekend was. Ik kreeg te horen dat ze van niks wisten en ik vroeg naar het type motor, ook dat kon hij mij niet zeggen. Hij vroeg of ik wist wie het slachtoffer zou kunnen zijn, en nadat ik hem wat gegevens had gegeven kwam er een voor mij bekende agente aangelopen vanaf het afgezette gedeelte. Na wat overleg tussen haar en collega's vroeg ze of ik dichter bij de motor wou komen kijken om uitsluitsel te geven. Dichter bij het wrak dat eens een prachtige Ducati 848 was werd het nare onderbuik gevoel alleen maar erger. Ik wist vrijwel zeker dat dit de zijn fiets was.

Een andere bekende collega van Harlingen kwam erbij staan en vroeg of ik met hem mee wou rijden naar het MCL, waarschijnlijk zouden ze ons er niet bij laten want hij zou ik kritieke toestand verkeren. Onderweg naar het ziekenhuis heb ik nog met de agent gesroken over hoe ik Remco ken. Hij vroeg waar Remco dan in Camminghaburen heeft gewoond, toen ik de straat noemde schrok hij enigzins. Hij heeft, toen Remco nog en hummeltje was, 6 jaar naast Remco gewoond, hij op nummer 5 en Remco op nummer 7.

Bij de eerste hulp van het MCL aangekomen bleek dat het slachtoffer daar niet mee was, na te zijn binnengelaten kwam de portier naar ons toe en vroeg ons even in zijn kantoortje te komen. Hij vroeg of wij op de hoogte waren van het feit dat het slachtoffer was overleden, dit wisten wij dus niet. Met de grote kans dat het Remco zou zijn vroeg de collega van de politie of ik nog steeds verder wou gaan met het vaststellen van de identiteit, ik heb ervoor gekozen om verder te gaan.

Na dit gesprek hebben we de eerste hup verlaten en zijn naar het mortuarium gereden. Daar aangekomen bleek dat de collega van de politie ook een van de ambulance medewerkers kende en dat ook hij pal naast Remco heeft gewoond, voor beide te lang geleden om hem nog te herkennen.

Binnen aangekomen zijn we direct naar binnen gelopen en vroegen ze of ik er klaar voor was. Het laken ging omhoog en ik kon eerst niet met zekerheid zeggen of hij het was, of dit door de schrik kwam of iets anders weet ik niet maar de eerste 10 seconden twijfelde ik. Nadat ik zijn gezicht iets anders bekeek zag ik dat het Remco was... Wat een onwerkelijk gezicht '(




------------
Nu dat ik het hele verhaal zo op papier zet beginnen emoties los te komen, ik denk dat het gister nog te onwerkelijk was om het te bevatten. Damn kerel we wisten allemaal dat je rijstijl een keer een ongeluk/schuiver tot gevolg zou hebben maar dat je nu gelijk zo moet eindigen..... :N Je hebt je 25e nog niet eens mogen vieren !!! Veel te vroeg jongen veel te vroeg !!!!
 
Laatst bewerkt:
------------
Nu dat ik het hele verhaal zo op papier zet beginnen emoties los te komen, ik denk dat het gister nog te onwerkelijk was om het te bevatten. Damn kerel we wisten allemaal dat je rijstijl een keer een ongeluk/schuiver tot gevolg zou hebben maar dat je nu gelijk zo moet eindigen..... :N Je hebt je 25e nog niet eens mogen vieren !!! Veel te vroeg jongen veel te vroeg !!!!

Heel veel respect kerel.
Volkomen met je laatste zinnen eens, in en in zonde...
 
Vosjuh.....,ja wat mot je hier nu van zeggen '( ,dit gaat je niet in de kouwe kleren zitten,suc6 met verwerken en aan ieder die Remco gekend heeft gecondoleerd.

Ik hoorde het zo net van DD,die bij Grou ,bij het spoor naast me kwam staan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan