Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice 8-)

beetje rustig hier :?

morgen een street triple meeting :] met hopelijk een beetje redelijk weer...
Ik neem de camera mee, en misschien worden er ook actiefotos gemaakt 8-)

Veel plezier.
Begin van het jaar een Speed meeting meegemaakt. 40 speeds die achter elkaar aan rijden :} Mooi gezicht zo in de spiegel. Ik zal duimen voor mooi weer.
 
ah, gezellig! :Y doe mercurieus (marco) en flaterik (erik) de groetjes van me (rijden op een kikkergroene, maar nu ik het zo zeg, bedenk ik me dat ze wel eens niet de enige zouden kunnen zijn met zo'n groene street.... |( )

ik zal dansen voor mooi weer voor je! *O*
Ik ken ze ;) zal ze de groetjes doen *O*


Veel plezier.
Begin van het jaar een Speed meeting meegemaakt. 40 speeds die achter elkaar aan rijden :} Mooi gezicht zo in de spiegel. Ik zal duimen voor mooi weer.

Ja, het is zeker gaaf om met een grote groep te rijden :Y

Weer ziet er goed uit 8-) *O* :]
 
en, nessy: hoe was je ritje? lekker gereden?

ik was gisteren met de supersportmeiden op pad (al rijd ik nu naked, dat kan bést! :Y )
het was topweer, supergezellig en ronald en ik hebben ervan genoten! *O*
 
en, nessy: hoe was je ritje? lekker gereden?

ik was gisteren met de supersportmeiden op pad (al rijd ik nu naked, dat kan bést! :Y )
het was topweer, supergezellig en ronald en ik hebben ervan genoten! *O*
ST meeting was een toppertje :Y lekker weer gehad *O* een leuke route door Brabant gereden :] erg gezellig *O* en bijna 500 km afgelegd afgelopen zaterdag *D

een kleine impressie:
Foto-88UCGIOA.jpg

wel geinig al die dubbele koplampen :)

oja, en je krijgt NIET de groetjes terug van Arie :X

maar zo te lezen hebben jullie je afgelopen weekend ook vermaakt *O*
wel een vreemde combi :? jij met supersportmeiden en Ronald mocht ook mee :? 8-) :+
 
getver hier ook al posten weg -O-

gister circuittraining gedaan ...gaaf was dat :9~

heerlijk weer, leuk clubje, hoop geleerd, genoten van tuono en flink wat meer vertrouwen gekregen in motort, en niet te vergeten er reed een erge leuke marshall voor :+ 8-)

ff naked actiefoto



full
 
haaaaaaai, mijn post is ook weg: ach ja :+

effe gecheckt, maar ronald had geen plakstaart op ;) het was gewoon een bij elkaar geraapt zootje :Y

wat een lekker motorrijweer vandaag trouwens, :r :r :r
 
ja heh mij 1e actiefoto ..ik ben helemaal blij *O* ff geleerd in 1 dag *O*


ja wat een butweer!! :r
Heeey ik heb je zien rijden *D

Ik ben heel eventjes wezen kijken, en ook door de camera gesnapt B|

TT_1873.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie actiefoto zeg, MierJ. :} :} Gaaf om te zien. :9~

Ik ben weer terug van het weekendje Sauerland. En het was geslaagd. Ik heb 6 mannen achter me kunnen houden, ze niet kwijtgeraakt en ook nog heelhuids thuis laten komen. *O*
Hier een citaat van één van de mannen: "jezelf een weekend lang af laten drogen en uit laten wonen door een vrouw voor zo'n goedkoop prijsje. En ze kon ons alle 6 hebben." _O-
En ik moet eerlijk zeggen, dat doet goed voor mijn ego :$
 
In navolging van het populaire Meiden met Supersportmotoren, nu ook een Meiden met Naked Bikes topic. Omdat er toch steeds meer meiden overstappen. Maar misschien zijn er ook meiden die vanaf het begin al wisten dat een naakte de ware is?

Wat voor Naked rijd jij?

[afbeelding]

[afbeelding]

Kijk, hier zitten al die ex-Meiden-met-Supersportmotoren! Zelfs PP heeft 't weer gevonden :}
Wat zou er nou gebeuren als ik een topic open met als titel: Girls go SM??
 
Mooie actiefoto zeg, MierJ. :} :} Gaaf om te zien. :9~

Ik ben weer terug van het weekendje Sauerland. En het was geslaagd. Ik heb 6 mannen achter me kunnen houden, ze niet kwijtgeraakt en ook nog heelhuids thuis laten komen. *O*
Hier een citaat van één van de mannen: "jezelf een weekend lang af laten drogen en uit laten wonen door een vrouw voor zo'n goedkoop prijsje. En ze kon ons alle 6 hebben." _O-
En ik moet eerlijk zeggen, dat doet goed voor mijn ego :$

tanx *D

_O- way to go girl _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan