Yoshimura dempers, Evo GP2/Trc's carbon

pjee

MF veteraan
23 sep 2007
3.770
38
bij een mooi bod mogen deze dempers het pandje verlaten:

Yoshimura Trc's (carbon), bekend van het AMA kampioenschap, waar Mat Imladin 6 keer kampioen is geworden met deze dempers..

nieuw 1699,- dus doe een redelijk bod..zit een klein schaafplekje op de linkerdemper
(zie foto)

geluidsfragment met db-killers:
 
Laatst bewerkt:
poe hier is ie dan :P
full
 
ook te ruil tegen aftermarket remklauw ect.

geen demper voor 750, sorry
 
Laatst bewerkt:
wat voor remklauwen zoek je? en kun je een foto maken van een andere hoek??? de achterkant vind ik ook belangerijk, even de vorm van de linkpijp zien.
 
Laatst bewerkt:
foto hoe de dempers staan..of bedoelde je het niet zo?

wil een stel krachtigere voorremklauwen hebben , vandaar..of iets anders leuks kan natuurlijk ook.. *O*
full
 
bij een mooi bod mogen deze dempers het pandje verlaten:

Yoshimura Trc's (carbon), bekend van het AMA kampioenschap, waar Mat Imladin 6 keer kampioen is geworden met deze dempers..
nieuw 1699,- dus doe een redelijk bod..zit een klein schaafplekje op de linkerdemper
(zie foto)

geluidsfragment met db-killers:
Retegeile dempers :9~

Wel een beetje voorbarig om te zeggen dat ie 6 titels gepakt heeft met deze dempers, is net alsof ie 't zonder niet gered had :P

Overigens heeft Spies met dezelfde motor dempers ook 3 titels gepakt in 2006, 2007 en 2008 :Y :+
 
Retegeile dempers :9~

Wel een beetje voorbarig om te zeggen dat ie 6 titels gepakt heeft met deze dempers, is net alsof ie 't zonder niet gered had :P

Overigens heeft Spies met dezelfde motor dempers ook 3 titels gepakt in 2006, 2007 en 2008 :Y :+

een uitlaatsysteem zonder dempers..aardig vermogenverlies..had het dus denk niet gered idd O-)

ach..ik denk dat als jij ze onder je motor had, je ook de wk superbike had gewonnen _O- ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een set brembo's... radiaal, 108mm, HPK, nieuwe remblokken, alles als nieuw. maar ik weet nog steeds niet of de dempers gaan passen. ik wil dus een foto zoals de eerste foto (dus niet gemonteerd) maar dan van de achterkant. dit heb ik:

thumbremklauw.jpg
 
ik heb een set brembo's... radiaal, 108mm, HPK, nieuwe remblokken, alles als nieuw. maar ik weet nog steeds niet of de dempers gaan passen. ik wil dus een foto zoals de eerste foto (dus niet gemonteerd) maar dan van de achterkant. dit heb ik:

[afbeelding]


ik maak morge ff een foto..heb je een mailadres, kan ik ff grotere foto's sturen!
 
Laatst bewerkt:
@pjee: ff hier je mail beantwoorden :P. remklauwen zijn in principe niet te koop maar ze mogen voor een goed prijsje wel weg. dan koop ik wat "mindere remklauwen" :P. doe een bod zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan