Alfa-Harley 2,5l - 6cil

Easy-LW

Die hard MF'er
17 feb 2009
710
0
Tukkerland
toch mooi gebouwd

full


full


full
 
na het lezen dacht ik eerst, weer iets wat eigenlijk voor het mislukte choppers-topic is, maar bij nader inzien issie eigenlijk best wel cool, beetje aan de brede kan misschien, maar wel heel vet!
 
2e foto laat trouwens wel zien, dattie wel een druppie olie laat liggen hier en daar...
 
Dus toch een Harley :P

laat ie maar iets lekken , ik weet zeker dat als de eigenaar het gas opendraaid , hij vele jappies z,n achterkant laat zien ! :W

en het is weer eens een keer wat anders , dan al dat plastic spul dat op elkaar lijkt. 8-)

Oja , en mijn Harley lekt niet , heeft ie nog nooit gedaan , en gaat ie ook niet doen
:]
 
Wat heeft het met een Harley te maken ?
Omdat het eeh hardtail frame heeft ? Er zijn genoeg merken die dat hebben. En het motorblok is van alfa dus heeft het imo niets met een harley te maken.

Ben wel benieuwd hoe het rijdt met zo'n gewicht (en hoe goed de koeling geregeld is er zit niet eens een fan achter de radiateur !)
 
Wat heeft het met een Harley te maken ?
Omdat het eeh hardtail frame heeft ? Er zijn genoeg merken die dat hebben. En het motorblok is van alfa dus heeft het imo niets met een harley te maken.

Ben wel benieuwd hoe het rijdt met zo'n gewicht (en hoe goed de koeling geregeld is er zit niet eens een fan achter de radiateur !)

tis ook geen Harley , maar er stond Alfa-Harley bij het artikel , er zijn wel onderdelen van Harley gebruikt.
ik ken geen Alfa met een kickstarter , en volgens mij is de versnellingsbak ook van Harley , maar dat kunnen de techneuten onder ons beter vertellen.
 
het is geen harley en geen alfa.


merk is altijd afkomstig van het frame / chassis.


al hang je een harley in een vespa frame... heb je een vespa
 
het is geen harley en geen alfa.


merk is altijd afkomstig van het frame / chassis.


al hang je een harley in een vespa frame... heb je een vespa

vind het allemaal prima , blijf het een mooi project vinden , mooier dan een Vespa project,

full
 
Zeker mooi gedaan, alleen die uitlaatjes zijn een beetje jammer. D'r zal sowieso wel een takkeherrie uitkomen, daar niet van. *D
 
Zeker mooi gedaan, alleen die uitlaatjes zijn een beetje jammer. D'r zal sowieso wel een takkeherrie uitkomen, daar niet van. *D

Een spaghetti spruitstuk was allicht mooier geweest, maar ik betwijfel mij of dat wel zou passen.
 
laat ie maar iets lekken , ik weet zeker dat als de eigenaar het gas opendraaid , hij vele jappies z,n achterkant laat zien ! :W

en het is weer eens een keer wat anders , dan al dat plastic spul dat op elkaar lijkt. 8-)

Oja , en mijn Harley lekt niet , heeft ie nog nooit gedaan , en gaat ie ook niet doen
:]
Haha bedoelde het niet om te bashen ofzo hoor :P

Vind het project zeker tof en mooi geslaagd :}
 
het is gewoon een mooi project met of zonder merk :}
vindt de vespa trouwens ook ruig (voor een vespa dan)
 
Laatst bewerkt:
deze Alfa vond ik ook nog , maar in vergelijking met die anderen , vind ik dit toch echt wel minder geslaagd.

full


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan