Yamaha SZR660 in onderdelen te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Single Minded

MF veteraan
12 okt 2003
1.830
7
Overijssel
Mijn blauwe Yamaha SZR is te koop.
Hij is van het jaar 1997 en heeft ongeveer 18000km gelopen. Motor is voorzien van een laser hotcam demper.
Motor is onlangs op de testbank geweest en levert een kleine 47pk aan het achterwiel. Geen pk pakhuis dus ;) maar doordat het een 1 cilinder betreft wel veel koppel.
In combinatie met het lage gewicht, een erg leuke stuur fiets. Ideaal voor beginnende motorrijd(st)ers met korte benen. Een SZR heeft een vrij lage zit.


Recentelijk is de olie en het filter vervangen.
Remmen, banden en ketting etc nog in goede staat.

Inruil van een Supermotard met kenteken of elke yamaha met een 450cc 1 cilinderblok wordt overwogen.

Wordt in onderdelen verkocht

Foto-X6WPHM3A.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn blauwe Yamaha SZR is te koop.
Hij is van het jaar 1997 en heeft ongeveer 18000km gelopen. Motor is voorzien van een laser hotcam demper.
Motor is onlangs op de testbank geweest en levert een kleine 47pk aan het achterwiel. Geen pk pakhuis dus ;) maar doordat het een 1 cilinder betreft wel veel koppel.
In combinatie met het lage gewicht, een erg leuke stuur fiets. Ideaal voor beginnende motorrijd(st)ers met korte benen. Een SZR heeft een vrij lage zit.


Recentelijk is de olie en het filter vervangen.
Remmen, banden en ketting etc nog in goede staat.

Inruil van een Supermotard met kenteken of elke yamaha met een 450cc 1 cilinderblok wordt overwogen.

Vaste prijs 1800 euro, wanneer hij hiervoor niet weg gaat dan wordt hij gedemonteerd en in onderdelen verkocht.

[afbeelding]

Leuke fiets :Y
 
Ik heb geen dikke buik, dus geen last van :+ Vorm van de tank valt wel mee.

Motor gaat in onderdelen de deur uit, dus niet meer compleet te koop.
 
kun je mij een vraagprijsje mailen voor heel de voorkant? ( vork + wiel + schijf + remklauw + clipons + rempomp )

MuK

Wielen, achterbrug, voorvork, remschijven, remklauwen, laser demper, voorkuip en voetsteunen zijn al weg.

Rempomp en clip-ons heb ik nog wel, echter heb je daar denk ik weinig aan zonder vork.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan