Breil Ducati watch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mascotte

MF veteraan
13 jun 2009
2.084
0
Haarlem
Facebook
Dag mensen :)
Ik heb hier een Ducati klokkie liggen, is een editie die nier meer gemaakt wordt,
en waar er ook maar een bepaalde oplage van is gekomen.
Werk zelf bij een juwelier en deze kwam ik tegen in de kast onder een stapel lege tasjes *D
M'n werkgever vond dat ik 'm mee mocht nemen, aangezien dat ding onbekend was in het systeem.
Aangezien ik zelf best weinig met Ducati heb en ik weet dat er hier zat zijn die dat wel hebben,
dacht ik; goh, ik ga iemand blij maken hier :)
Winkelwaarde van het beestje is 385 euries, voor 150 komtie jou kant op.
En dat is uiteraard inclusief volledige 2 jaar fabrieksgarantie die ik uitschrijf voor je,
de dag dat ik em aan je geef of op de post pleurt.
Of doe eens een leuk bod voor dit meesterlijke klokkie.
M'n paps heeft er ook eentje van me gehad en volgens mij is hij er lichtelijk erg blij mee :P
En uiteraard een fotootje.
205702853.jpg


Zit trouwens een stopwatch, de minuten tikker voor je stopwatch en 24uurs aanduiding op
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen :)
Ik heb hier een Ducati klokkie liggen, is een editie die nier meer gemaakt wordt,
en waar er ook maar een bepaalde oplage van is gekomen.
Werk zelf bij een juwelier en deze kwam ik tegen in de kast onder een stapel lege tasjes *D
M'n werkgever vond dat ik 'm mee mocht nemen, aangezien dat ding onbekend was in het systeem.
Aangezien ik zelf best weinig met Ducati heb en ik weet dat er hier zat zijn die dat wel hebben,
dacht ik; goh, ik ga iemand blij maken hier :)
Winkelwaarde van het beestje is 385 euries, voor 150 komtie jou kant op.
En dat is uiteraard inclusief volledige 2 jaar fabrieksgarantie die ik uitschrijf voor je,
de dag dat ik em aan je geef of op de post pleurt.
Of doe eens een leuk bod voor dit meesterlijke klokkie.
M'n paps heeft er ook eentje van me gehad en volgens mij is hij er lichtelijk erg blij mee :P
En uiteraard een fotootje.
[afbeelding]

Zit trouwens een stopwatch, de minuten tikker voor je stopwatch en 24uurs aanduiding op
nou das nou flauw jij krijgt iets van je baas en je wil het voor 150,- euro verkopen :/
 
De reden dat ik er 150 voor vraag is omdat wanneer je iets zomaar weggeeft gaan mensen er heel anders mee om dan wanneer je er wat voor neerlegt ;)
En ook omdat het een best gewild klokkie is heb ik gemerkt op m'n werk.
Liet 'm zien aan een maat van me waarna er een aantal vrienden van hem weer langskwamen die 'm ook graag wilden hebben.
Geen van hen rijdt motor, dus heb liever dat een echte liefhebber een krijgt, snappie ? :)

en stiekem ook omdat ik de centjes goed gebruiken ken voor mn rijbewijs :P
 
Zou zeggen, pm mij je adres maar, stuur ik jou mijn gevens zut door en ga ik 'm maandag jou kant op sturen :)
 
Heb thuis geen garantie bewijsjes liggen, liggen op m'n werk ;)
Maar die wil ik je ook wel nasturen, is ook geen probleem mits je dat goed vindt.
 
Heb thuis geen garantie bewijsjes liggen, liggen op m'n werk ;)
Maar die wil ik je ook wel nasturen, is ook geen probleem mits je dat goed vindt.
Ja, is prima joh, vind het leuker/prettiger om af te halen, niet dat ik je niet vertrouw of zo, maar meteen een mooi excuus om een eindje te sturen :9

Ik pm ff verder voor adres enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan