nou, vooruit dan maar, hier mijn bananensoes

lc-ollie

Rookie
11 aug 2009
10
0
gimmert
hier dan foto van mijn banaantje, met aanhanger...............
bj dec 1999, km stand 40.000
full
 
Kom op, geef eens iets meer informatie!! Zeker over die schitterende aanhanger!! Betreft het hier een eigenbouw aanhanger....Hoeveel cc is je motor? Hoe trekt hij de aanhanger, hoe rijdt dat??
Lijkt me nl. gemakkelijk om naar een treffen te gaan met zo'n aanhanger, tentje en slaapzakken erin......
Ben benieuwd!! :9 :9
 
mijn motor is een intruder 1500, het aanhangetje betreft een eigenbouw ja, zoals je ziet een olievat van 200 liter, de motor heeft geen probleem met het trekken je voelt dat geeneens, ik rij meestal rond de 100 of 110 km per uur, maar heb ook wel eens met 150 gereden om te testen en je voelt het nauwelijks, mijn kameraad heeft ook een zelfbouwaanhanger met en wijnvat en die rijdt een shadow 1100 en ook die trekt hem makkelijk, ik zal hieronder nog een foto toevoegen, groetjes ollie hopenlijk heb je genoeg informatie, oh ja aanhanger is met bladvering ;

full
 
de kleur is nou net wat mij aantrok op deze bike, en het is de kleur pine , dus annanaskleur, maar zelf noem ik hem bananansoes, de meeste mensen vinden de kleur nou net mooi omdat iedereen al op een zwarte of blauwe of een rode motor rijdt, in elk geval is het maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, iedereen met dezelfde kleur ziet er niet uit hahahaha,de aanhanger wilde ik eigenlijk ook zo spuiten, maar uiteindelijk toch maar gekozen voor glanszwart omdat je nooit weet of je een andere motor koopt , dan blijf je aan het overspuiten,
veel rijplezier!!!!!! groetjes ollie, en uhhhhh barbie ik denk dat mijn schoonmoeder er niet helemaal inpast of ze moet eerst in stukjes worden gesneden hahahahahahah
 
oh gelijk heb je hoor.
Jij rijdt erop en als je de kleur mooi vind..nah je snapt hem wel. Je hoeft je daar niet voor te verdedigen. =)
 
nee verdedig me niet hoor, iedereen in gelijk in wat ze denkt of zegt toch haha, als je mij zou kennen weet je dat ik zo niet in elkaar zit, een biker is een biker voor mij, trouwens hoe zet je hier een afbeelding bij je naam? groetjes ollie
 
ga naar wijzig profiel (bovenin scherm)
plaats tekening bij " Beheer je gebruikers afbeeldingen:"
en dan komt het goed..
groeten en tot volgende week.
Vage-Zeeuw
 
krijg steeds melding te groot bestand, verklein ik hem tot 2 procent van origineel dan is hij nog 20 kb pfffff haha, nou ja mischien weet iemand hoe ik die foto dan kleiner moet krijgen ik doe het via paint...ollie
 
krijg steeds melding te groot bestand, verklein ik hem tot 2 procent van origineel dan is hij nog 20 kb pfffff haha, nou ja mischien weet iemand hoe ik die foto dan kleiner moet krijgen ik doe het via paint...ollie


Kijk eens bij je topic van Nieuwe Gebruikers

Daar bied Sloopkogel al aan je Avatar te maken voor MF

xx *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan