Yamaha Mint bromscooter 80 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Yamaha Mint bromscooter op kenteken. 4600 km

Heeft twee probleempjes:

1. Na tijdje stilstaan wil hij niet meer starten
2. Een van de twee vorkpoten zit vast door roest.

Wel: gloednieuwe banden, erop gezet door Piet Hordijk te Rotterdam. Verder een mooie ruime topkoffer van 22 liter. Hij is afsluitbaar en er past een helm in. Als hij rijdt is het een heel leuk scootertje. Voorheen altijd in 1x starten (elektrische starter).

Alleen de banden hebben me al het dubbele gekost (laat staan het op kenteken zetten etc), maar ik wil er vanaf, dus hij mag weg voor 80 euro. Dat is wel een geen gezeur/ophaalprijs.

Verlichting werkt, koplamp, remlicht, richtingaanwijzers.

dscn0363k.jpg


dscn0365kq.jpg


dscn0367k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg jammer dat het geen snor is, anders was ik er zeer in geïnteresseerd(als in: verkocht :Y)
Prijs is meer dan prima.
Heb zelf (de oudere versie volgens mij) ook gehad in snoruitvoering.
Wel 'wiebeldebeidel' met die kleine bandjes, maar reed prima :Y

Succes met de verkoop :Y
 
Laatst bewerkt:
Geen snor ??? Heeft toch een orangje plaatje voorop? Volgens mij was het vroeger altijd zo (toen ik nog brommer reed (15jr geleden) Oranje snor en Geel brommer.

Maar 80 eurootjes... das idd niet veel. Succes met de verkoop.
 
Geen snor ??? Heeft toch een orangje plaatje voorop? Volgens mij was het vroeger altijd zo (toen ik nog brommer reed (15jr geleden) Oranje snor en Geel brommer.
Verder kijken dan het oranje plaatje ;)

Geel kenteken = brommer
Blauw kenteken = snorfiets
 
oei foute herrinneringen aan zo een yamaha min, vroeger een keer mee onderuit gegaan nu een enorm litteken van op me we waffel. Maar serieus geen geld voor een leuk scootertje!
 
Ik wil hem wel hebben!

Ik stuur je een PM ! (shit..staat helaas uit bij jouw :( )

Kan je me bellen op *06*14-18-20-35 ?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hem wel hebben!

Ik stuur je een PM ! (shit..staat helaas uit bij jouw :( )

Kan je me bellen op *06*14-18-20-35 ?
M'n emailadres staat gewoon in mijn profiel :)

Ik wil je wel bellen, maar er was er één eerder die een hoger bod had. Dus die wacht ik eerst even af. Wordt het niks met die ander, dan geef ik het je wel even door :)
 
Geen snor ??? Heeft toch een orangje plaatje voorop? Volgens mij was het vroeger altijd zo (toen ik nog brommer reed (15jr geleden) Oranje snor en Geel brommer.

Maar 80 eurootjes... das idd niet veel. Succes met de verkoop.
Ik reed er vaak zonder helm mee in de buurt. Mag eigenlijk niet, maar met zo'n oranje plaatje valt het niet zo op :P
 
Voor 80 euro haal ik de motor morgen nog op. Mits beetje in de buurt van Utrecht natuurlijk...
 
:?

Even op je beurt wachten achter in de rij aub

:(
Maak je geen zorgen ;) Zoals gezegd wacht ik nog wel even op die ander die nóg iets eerder was en me mailde. Die moest eerst nog even wat regelen en die heb ik dus even tijd gegeven (twee dagen of zo). Als dat niks wordt komt JerryR1 eerst in aanmerking. Volgende op de lijst is Bandit GS400.

Voor wie de Mint niet kan kopen heb ik trouwens als alternatief ook een hele leuke CBR929RR racer. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is niet de bedoeling dat andere voertuigen dan motoren worden verkocht op M-F

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan