Te Koop: cbr600f pc35-Braking-hyperpro-powercommander

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
guys,

ik heb mijn cbr600f 2002 (PC35) ingeruild tegen een yamaha R1 2005.

ik heb de nodige spullen te koop voor mooie prijsies:

Powercommander III USB incl. mapping afgesteld door westcoastmotors.
nieuwprijs: 339,- en afstellen 275,- (het middengebied wordt veel sterker, en irritante gas aan/uit reactie verdwijnt.)

de Fiets gaat ook een stuk zuiniger lopen!!

nu: € 225,-

IMG_0046.JPG



Hyperpro full shock incl. High en low speed compressie en instelbare rebound. (3 maanden oud) (2000km gebruikt)
nieuw prijs: €745,-

nu: €525,-


voordeel, minder bandenslijtage, veel stabielere achterkant, en de lengte van de shock is langer als orgineel met als voordeel dat de motorfiets veel makkelijker stuurt.

IMG_0044.JPG


Brembo RCS 20mm radiale rempomp incl. reservoir en houder + remlichtschakelaar
Veel betere remwerking met veel minder knijpkracht en beter doseerbaar (meer gevoel), rijdt/remt zoveel lekkerder als de orginele.

nu €250,-
verkocht ondervoorbehoud.

brembo-20mm.jpg

(sorry voor de minder goede foto...kheb even geen detail shot)

Braking remschijven (4 maanden gebruikt, voor en achter, 100% recht.
€225,-


IMG_0036.JPG


hier een foto met remschijven en shock, en pomp.
IMG_2823.JPG
 
Laatst bewerkt:
mocht je op marktplaats kijken staan dezelfde advertenties. (met naam parts.cbr600f) :)
 
Hoi hoezeer zijn de brakings verkocht? Ik wil ze namelijk erg graag hebben, Op marktplaats heb ik tevens een bod geplaatst onder de naam Mick
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoezeer zijn de brakings verkocht? Ik wil ze namelijk erg graag hebben, Op marktplaats heb ik tevens een bod geplaatst onder de naam Mick
de persoon in kwestie heeft geld overgemaakt (daarna stuur ik de zaken op), dus als dat binnen is is het definitief.

mocht het onverhoopt met deze persoon niet lukken, dan ben je de eerst volgende.
 
remschijven zijn verkocht, iemand nog meer vermogen, betere vering of makkelijker remmen?
 
sorry, voor de late reactie.

rempomp ondervoorbehoud verkocht,...

@northsider, ik heb je een pm gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
shock verkocht.
shock niet verkocht, koper had zijn brommer opgevouwen...(heel spijtig), beterschap gewenst.
 
Laatst bewerkt:
damn .. pas een PCIII serial gekocht ... deze USB was ook wel mooi geweest.

En inderdaad ... motor word er zuiniger van en rijd stukken lekkerder!
 
zo weer even een schopje,...iemand nog een prachtige sjok van hyperpro of een meer vermogen dmv een powercommander?
 
ik heb maar weer is 25 euri van de prijs afgehaald...
 
Terug
Bovenaan Onderaan