Burgman AN 400 K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank je voor de respons.

maakt me keuze niet makkelijker :P
blijft toch veel geld allemaal. :)

en wil geen miskoop(risico hou je toch)

Kom je een keer bij mij kijken, heb er nog 1 te koop.
Hier had je volgens mij al op geboden op marktplaats.
Het is een super ding zit alles op, alleen geen ABS.
Z-edition (handkappen, rugsteun en handvat-verwarming)
Verder vario-scherm en jcosta, originele onderdelen zijn er nog bij.
Eventueel ook nog een nieuw alarm van spy, moet je nog wel zelf monteren.
 
(heb ik ook zien staan, minder dan 1600 km :S)
beetje raar vind ik dat.

I.d.d.
Steeds opletten in dit geval.Hoogstwaarschijnlijk gekocht met zware lening.Zolang het voertuig niet is afbetaald blijft het eigendom van de lening verstrekker.Meer nog,je kan zelfs beschuldigd worden van heling daar je zo'n voertuig niet zomaar mag overkopen.Wanneer de eerste eigenaar stopt met betalen zal de lening verstrekker het voertuig in beslag laten nemen.Ben je en je geld en je scooter kwijt.
Dus bij zéér recent voertuig steeds bewijs eisen dat er geen schuldlast meer op rust.Als je dan reactie krijgt van "Daar heb jij geen zaken mee" weet je reeds genoeg.
Greets Ruuuuudy.
 
Kom je een keer bij mij kijken, heb er nog 1 te koop.
Hier had je volgens mij al op geboden op marktplaats.
Het is een super ding zit alles op, alleen geen ABS.
Z-edition (handkappen, rugsteun en handvat-verwarming)
Verder vario-scherm en jcosta, originele onderdelen zijn er nog bij.
Eventueel ook nog een nieuw alarm van spy, moet je nog wel zelf monteren.

ik vind almelo een beetje ver weg om even te komen kijken.
maar zal er over nadenken.
 
Ik wil zo'n tomtom remvloeistofklep-bal bestellen, maar hoe kom ik aan het tussenstukje van balletje naar Tomtom?
full
 
Kijk hier eens GPS op scooter

Had ik al gedaan; balletje is te bestellen maar hoe kom ik aan het tussenstuk...

Ik hoop op een link of antwoord, dat bespaart me een middag zaken afrijden.
 
Laatst bewerkt:
En maar klagen he! :P het is met dit mooie weer helemaal niet fijn om dan te moeten rijden :]
Helaas kan ik je ook niet verder helpen Choper cooper die reageert meestal snel als je hem pm
 
Had ik al gedaan; balletje is te bestellen maar hoe kom ik aan het tussenstuk...

Ik hoop op een link of antwoord, dat bespaart me een middag zaken afrijden.
Als de 3 Waypoint-winkels (www.gps.nl) te ver weg zijn of te veel benzine kosten zou ik ze even bellen om het op te sturen. Dat tussenstuk is een heel basaal RAM-mount onderdeel.

Je zou ook nog even op RAM mount kunnen Googlen.

(Ik ben momenteel te druk met andere zaken om veel op het forum te komen. Sorry!)
 
24000 beurt 513,93 euro lichter....

volgende maand is ie een jaar oud, ga ik ff de jaarschade opmaken, pfff....
 
Laatst bewerkt:
ff kijken:

grote beurt uitgevoerd, alles gecontroleerd, gesmeerd, gesteld.
motorolie en -filter vervangen
luchtfilter vervangen
drive V-belt vervangen

233,61 euro

automaatriem 136,19
luchtfilter 27,42
oilefilter 6,96
cr8E 7,55
shell advance vsx 10w40 13,19
transmission 0,90
klein materiaal 4,79
milieu heffing 1,26

totaal ex 431,87
btw 82,06
totaal factuur: 513,93 euro

En sinds ik hem terug heb klinkt hij veel holler en luider. Weet niet of ik er mee terug moet, prestaties zijn hetzelfde, mensen horen me beter aankomen maar toch...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt vor je antwoord, Lyonel. Nu is het duidelijker.

Bij mijn SH moet bij 24.000 kilometer de kleppen gesteld worden en dan verwacht ik ook wel een redelijk dure beurt. Bij welke kilometerstand moet dat bij de Burgman 400 eigenlijk?.
 
ook bij 24000. klepspeling.

1k 116,22
6k 100
12k 342,89
18k 150
24k 513,93

totaal in 1 jaar aan beurten: 1224 euro.
1 bandje versleten a 86,50

pfff....
 
Laatst bewerkt:
Lyonel, bij hoeveel kilometer heb jij je band vervangen? Bij mij wordt dat waarschijnlijk bij de 18K beurt (die in overleg met de dealer bij 20K wordt uitgevoerd, want ik ga vooraf nog een weekendje naar Parijs met Burgie)
 
Ah,ha. Lyonel, dus eigenlijk zijn bij deze beurt ook je kleppen gecontrolleerd/ gesteld(zal wel niet nodig geweest zijn). Dat verklaard natuurlijk de hoge werkkosten.

@Stradje: 20000km met een achterband is gewoon een goede score. Zelf heb ik hem bij 18700 laten doen. Het begint bij jou ook op te schieten met het aantal kilometers.
 
Laatst bewerkt:
Ergens tussen de 18 en 20 K.
Ja volgens het boekje zouden de kleppen gecontrolleerd/gesteld moeten worden dus ik ga daar maar vanuit. Maar het motorgeluid klinkt behoorlijk luider nu.
 
Ergens tussen de 18 en 20 K.
Ja volgens het boekje zouden de kleppen gecontrolleerd/gesteld moeten worden dus ik ga daar maar vanuit. Maar het motorgeluid klinkt behoorlijk luider nu.
Als je het maar vreemd vindt klinken en je dealer is niet te ver rijden zou ik een monteur eens gewoon laten luisteren. Mocht er over een tijdje iets mis mee zijn, heb je dat in ieder geval laten weten en kan de conclusie snel getrokken worden dat er met de beurt iets niet goed is gegaan. Is uiteraard maar een suggestie van mij.
 
Ergens tussen de 18 en 20 K.
Ja volgens het boekje zouden de kleppen gecontrolleerd/gesteld moeten worden dus ik ga daar maar vanuit. Maar het motorgeluid klinkt behoorlijk luider nu.


Hé Scoot,

Mijn Burgman 400 begon rond de 15.000 km herrie te maken,lawaaierig uitlaat geluid.
Na dat ik de kleppen (zelf) regelde was het geluidsniveau terug normaal.En het regelen van de kleppen van de 400 is echt een fluitje van een cent hoor. :Y Enkel heb je de workshop manual nodig.De AN 650 daarentegen.... :( ...beter afblijven en hopen dat je een eerlijke dealer treft.De kleppen van mijn AN650 staan na 40.000 km. nog steeds goed.Vraag me af moest ik het onderhoud aan een dealer hebben overgelaten wat ik na 3 jaar reeds zou betaald hebben....en voor wat?????Ik hoorde reeds bedragen tot 1.000 Euro voor een groot onderhoud..........man...man...man...miserie...miserie.Voor dat bedrag schroef ik je scoot volledig in en uit elkaar en zal er nog aan verdiend hebben. :Y _O-
Greets Ruuuuudy. ;)
 
@Stradje: Het begint bij jou ook op te schieten met het aantal kilometers.
Ja, met een retourtje Parijs wil het wel opschieten. Dat is echt een jongensdroom van mij. Vroegah heb ik dat eens met een 20 jaar oude Sachs-automaat brommer gedaan en toen dacht ik al: dat moet ik nog eens overdoen met iets groters als ik zelf "een grote jongen" ben.

Ik ben van plan om een avondje met mijn zoon op navigatie alle bekende highlights af te sjeezen! Ik hoop zo dat het niet gaat plenzen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan