Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic *Deel 53*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mijn naam is Michel.
Rij een 2004 Blade.
Heb afgelopen zondag tijdens tracktraining met een aantal MFers gesproken
En me nu ook gelijk maar aangemeld.
 
Vraagje aan onewheel,

Die remblokken die je op zandvoort gekocht hebt hoe bevallen die en zijn ze op straat ook goed of moet je ze eerst warm remmen.
 
Vraagje aan onewheel,

Die remblokken die je op zandvoort gekocht hebt hoe bevallen die en zijn ze op straat ook goed of moet je ze eerst warm remmen.

Bevallen op zich prima op straat, maar heb er nog niet mee in de regen gereden, ze happen namelijk een stuk harder aan dan de originele

Warm remmen valt best mee, zolang je niet meteen einde vd straat vol in de ankers wilt, maar heb nog geen idee van slijtage, ik verwacht dat ze wel minstens 2 x zo snel op zullen zijn vergeleken met standaard blokken ;)
 
Hallo mijn naam is Michel.
Rij een 2004 Blade.
Heb afgelopen zondag tijdens tracktraining met een aantal MFers gesproken
En me nu ook gelijk maar aangemeld.

Heeee Michel, goed bezig dus :W :W

Neem aan dat je oa Rukker eeehh Rummer gezien hebt, oftewel Louis met zn Orca :Y :P
 
Ja heb Rummer gezien, alleen niet met Blade maar met Speedtriple.
Wat trouwens ook een schitterende fiets is :}
 
full

Hier een foto van afgelopen zondag.
Wel geleerd dat ik nog wat aan mijn zithouding moet werken.
En ja ik weet dat mijn Blade nog niet gepimpt is.
Als de postcode kanjer hier valt sla ik ook aan het "pimpen"
 
Bevallen op zich prima op straat, maar heb er nog niet mee in de regen gereden, ze happen namelijk een stuk harder aan dan de originele

Warm remmen valt best mee, zolang je niet meteen einde vd straat vol in de ankers wilt, maar heb nog geen idee van slijtage, ik verwacht dat ze wel minstens 2 x zo snel op zullen zijn vergeleken met standaard blokken ;)
Oké, als ze zo goed bevallen dat je ze de volgende keer weer neemt hoor ik het graag want ik zou toch ook wel iets meer willen hebben dan met de standaard blokken als de remmen goed warm worden.
 
Sow hee, 17 dollar _O- _O-
koop ik een setje bling bling ventieldopjes van! :+ :+
Bedankt voor je steun *O* *O*
 
Heb je Blade zien staan afgelopen zondag :Y


Welkom :W
Bedankt voor welkom,
Zag dat jij je ktph had ingekort, Ziet er al strakker uit. :Y
Heb je 'm afgezaagd ? die kuipknippers moet ik ook maar eens halen, staat echt goed. :}
Mag ik vragen voor welke modificatie jouw blade naar TK moet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan