adresje voor motorstickers

Status
Niet open voor verdere reacties.

zanetta

Rookie
20 aug 2009
2
0
Ik heb twee zijkuipdelen van mij gsxr 750 K7 op nieuw laten spuiten, en ik schrik me kapot toen ik hoorde van de suzuki dealer wat de stickers daarvoor kosten. Weet iemand waar kan ik goedkopere stickers vinden/ bestellen ?

m.v.g.
Janet
 
Voor mijn fireblade heb ik ze van ebay afgehaald. Was geloof ik 100 euro kwijt voor een complete stickerset...... Die gast kwam uit Oostenrijk geloof ik, weet zijn gebruikersnaam niet meer..................
 
kijk op www.motofocus.nl daar vindt je zeker stickersset die je zoekt
 
dat zijn imitatie stickers...

kun je net zo goed originele halen, wat een prijzen zeg

motorfocus.nl is niet de goedkoopste, maar je krijg dan ook de hoogste kwaliteit van de stickers, zelfs beter dan originele maar dan toch veel goedkoper dan bij de dealer. Complete stickersets zijn zo'n 2 a 3 keer goedkoper.
 
Laatst bewerkt:
'adresje voor motorsticekrs' > 'adresje voor motorstickers'
 
kijk op www.motofocus.nl daar vindt je zeker stickersset die je zoekt

Kijk daar heb ik ook wat aan, was opzoek naar 1 sticker los voor mijn Yamaha R6, aangezien er 1 op de zijkap aan het loskomen was.

BEDANKT VOOR DE TIP
 
Bedankt voor de tips. Ik heb stickers bij motofocus.nl besteld, levertijd ca. 1 week, afwachten nu dus ...

Janet
 
motorfocus.nl is niet de goedkoopste, maar je krijg dan ook de hoogste kwaliteit van de stickers, zelfs beter dan originele maar dan toch veel goedkoper dan bij de dealer. Complete stickersets zijn zo'n 2 a 3 keer goedkoper.

Piotr klopt het dat jij ook eigenaar van het bedrijf bent, want dan zou wel ff netjes zijn om dat ook kenbaar te maken.

Ben ook wel heel benieuwd naar de ervaringen van andere klanten, want sta ook op het punt om een aantal stickers te bestellen voor mijn motor. Kan alleen helaas nergens revieuws lezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb reeds ervaring op gedaan met zijn bedrijf.

Ik zal heel eerlijk hierover zijn. De eerste bestelling die ik heb gedaan was perfect. Kleur en pasvorm was gewoon goed, alleen je moet hem achter ze vodde aanzitten want zijn 3-10 werkdagen levertijd worden er 12.

Mijn tweede bestelling is echt een ramp geworden. Vanwege mijn eerste ervaring besloot ik om 3 beschadigde stickers ook te vervangen. Nadat ik deze besteld heb op 4 september heb geplaatst, kreeg ik ze de 26e(!) opgestuurd, nadat ik er zelf om gevraagd had waar het bleef.
Ik heb ze toen naast mijn motor gehouden en de pasvorm kwam goed overeen zo leek het. Maar nadat ik ze opplakte klopte er geen hout van. Alles een cm te lang of te kort.

Ik gemailed en hij ging het probleem bekijken. Dit heeft na ongeveer 6 weken wachten op antwoorden die niet kwamen (tenzij ik erom vroeg) het uiteindelijke resultaat opgeleverd dat ik ze moest terugsturen en het volgende antwoord op geleverd: Alle stickers zijn gebruikt en dus niet in nieuwstaat (is wel logisch als je ze probeerd te passen), dus u krijgt uw geld niet terug.

Met andere woorden: als het product niet is wat je verwacht dan kan je fluiten naar je centen. Bij deze veel plezier met die 5tientjes, maar ja zo heb je wel weer wat gratis publiciteit ;)
 
Laatst bewerkt:
vraag me toch af wanneer Piotr hier gaat reageren ....

Positieve reclame maken zonder bekend te maken dat hij eigenaar is van Motofocus.nl .. maar vervolgens wel negatief in de picture staan.

Piotr, hoe ga je dit oplossen?
 
Inmiddels heb ik een redelijke tegemoetkomen gekregen van Piotr. De helft weleens waar maar goed, beter iets dan niets..
 
Piotr klopt het dat jij ook eigenaar van het bedrijf bent, want dan zou wel ff netjes zijn om dat ook kenbaar te maken.
Wie de eigenaar van het domein is kan je hier lezen. Dat zegt nog niets over wie de eigenaar van de toko is, maar het is wel een sterke aanwijzing.
 
kijk eens op stickeraccent en anders even mailen heb ik twee weken gelden mijn stickers besteld en prima service en prijs valt echt mee.
full
 
Wie de eigenaar van het domein is kan je hier lezen. Dat zegt nog niets over wie de eigenaar van de toko is, maar het is wel een sterke aanwijzing.

Bolskie, had ik ook al gezien, maar had gehoopt dat piotr wel zo netjes was geweest om het zelf te melden.

Maar denk dat er wel een nette regeling getroffen is gelet op het feit dat de stickers wel al van de folie af waren gehaald.
 
vraag me toch af wanneer Piotr hier gaat reageren ....

Positieve reclame maken zonder bekend te maken dat hij eigenaar is van Motofocus.nl .. maar vervolgens wel negatief in de picture staan.

Piotr, hoe ga je dit oplossen?

Inmiddels heb ik een redelijke tegemoetkomen gekregen van Piotr. De helft weleens waar maar goed, beter iets dan niets..

Ik ben inderdaad één van de motofocus.nl.

Kijk, alles wordt door mens gemaakt en ja die maken ook af en toe een foutje, zo is het gegaan bij stickers die R750 heeft besteld. Gelukkig komt het zeer zeldzaam voor. Het zou geen enkele probleem zijn geweest om stickers retour te nemen en geld terug betalen als deze onbeschadigd terug gestuurd waren. Maar die waren al op motor geplakt en weer terug op de folie. Ik begrijp aan één kant dat het moeilijk is om eerst te controleren of stickers goed zijn maar aan andere kant, met stickers die al gebruikt waren kan ik niets bij de leverancier zo simpel is dat. Leverancier wil dus in zo geval niet meewerken, dus om op redelijke manier probleem op te lossen, heb ik zelf 50% vergoed aan R750 en hij kan ook de stickers houden.
Bovendien fout is al bekend bij leverancier en nieuwe stickers van deze type zouden perfecte vorm moeten hebben.


groetjes
piotr
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan