Yoshimura Rs-5 DEMPER Zx-6r '05-'06

GijsV

MF veteraan
6 dec 2006
9.336
12
Ik heb hier een Yoshimura Rs-5 Demper liggen voor een zx-6r van '05-'06.

Hij is gewoon in top staat! Geen beschadigingen.

Doe maar een mooi bod :)
100_1549.JPG

100_1551.JPG

100_1554.JPG
 
Alles is waard wat de gek ervoor geeft ;) Dus laat de gek maar een bod doen. :)
 
Dat zou je moeten komen proberen :) Heb ik echt geen idee van.
 
De nieuwprijs hier: is 649 euro.

Doe een pm'etje van welke prijs jij aan zat te denken :)
Hier thuis staat de koffie + gereedschapskist altijd klaar.
 
Alles is waard wat de gek ervoor geeft ;) Dus laat de gek maar een bod doen. :)

Ja ik was gewoon benieuwd naar wat zo'n demper nog op zou leveren. Ik zit er namelijk aan te denken om hem te wisselen voor een akrapovic demper. ;)

Misschien dat je het me kan laten weten via pm als hij verkocht is? Anyway, weer een free up voor je! :)
 
Ja ik was gewoon benieuwd naar wat zo'n demper nog op zou leveren. Ik zit er namelijk aan te denken om hem te wisselen voor een akrapovic demper. ;)

Misschien dat je het me kan laten weten via pm als hij verkocht is? Anyway, weer een free up voor je! :)

Een Yoshi wisselen voor een 13 in een dozijn Akra? Die is gek :W

Als ik eraan denk, zal ik je een pm sturen.
 
Waarom doe jij hem weg dan als ik vragen mag :?

Zoals Scarrr al zei, ik ben vaak te vinden op de Nordschleife, en aangezien de politiecontroles daar niet gering zijn durf ik dat niet aan met de Yoshi.

Er is wel een aansluiting voor een db-killer! Alleen geen keur.
 
Zoals Scarrr al zei, ik ben vaak te vinden op de Nordschleife, en aangezien de politiecontroles daar niet gering zijn durf ik dat niet aan met de Yoshi.

Er is wel een aansluiting voor een db-killer! Alleen geen keur.
Ok dus toch maar een demper met E-Keur :Y
 
Ok dus toch maar een demper met E-Keur :Y

Jup inderdaad.
Ik ben overigens 2 weken geleden wel aangehouden in Duitsland omdat ik 'iets' te hard reed. Toen is er niets over de uitlaat gezegd :)
Maar bij de schleife is er vaak controle puur op uitlaat dus wil dat niet gokken.
 
Laatst bewerkt:
Jup inderdaad.
Ik ben overigens 2 weken geleden wel aangehouden in Duitsland omdat ik 'iets' te hard reed. Toen is er niets over de uitlaat gezegd :)
Maar bij de schleife is er vaak controle puur op uitlaat dus wil dat niet gokken.
Snap ik, sommige dienders in duitsland willen je motor nog wel eens achterhouden tot er een gekeurde uitlaat terug opzit :X
 
Laatst bewerkt:
uber wrede uitlaat!! 8-)

ikzelf ben op zoek naar een carbon versie.
En voor een 600RR.

die rare bocht in de jouwe maakt hem voor mij onbruikbaar -O-

succes met de verkoop iig!! en bij deze dus een subtiele schop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan