Honda CBR 600 f / fs verstelbaar rem-schakelset (gilles)

raymann_scuba

Die hard MF'er
24 feb 2007
534
0
Culemborg
Facebook
Zeer hoogwaardige rem-schakelset gemaakt van 7075 aluminium die ook in de vliegtuigindustrie wordt gebruikt. Volledig individueel instelbaar en het schakel- en rempedaal zijn absoluut spelingsvrij gelagerd.

In nieuwstaat in de kleur: zwart. Geschikbaar standaard en omgekeerd schakelen. Geschikt voor alle F'en (pc35) van '99 tot heden (inclusief FS).

Vraagprijs: €350,- (winkelwaarde: €480,-)
full
 
Voor 300 wil ik hem ook nog wel hebben. Lees ik nu goed dat je zelf kunt instellen of je normaal of omgekeerd schakelt?
 
Ja inderdaad. Je kunt zelf kiezen op je normaal of omgekeerd schakelt.

Op de bovenste foto is te zien dat deze omgekeerd schakelt. Door het heveltje op de schakelstang 180 graden te draaien wordt er nogmaal geschakelt.
 
Uhh als ik nou nee zeg....kan ik dan de prijs opschroeven ;)

325 voor het complete setje...dus dat is inclusief heelplates, schakelstang, etc (zoals op de foto dus).
 
Ja dat vroeg ik me af omdat op MP de heelplates niet op de foto's staan. Maar goed, ik denk dat we een deal hebben. Kun je de set verzenden?
 
Ah dat klopt inderdaad...heb jij geluk dat je MF korting krijgt ;) (vraagprijs lag daar wat hoger).

Ik kan de set verzenden. Stuur mij ff een mailtje (adres staat in mijn profiel) en dan handelen we de rest af via mail.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan