SR500 onderdelen

texoot

MF veteraan
23 mei 2007
4.036
852
Van een sr500 uit 1988 heb ik nog liggen:
Voorwiel en standaard remschijf,tellers,zijkappen,accubakje,zadel met scheurtje,passagiersvoetsteunen en beugel,middenbok,telleraandrijving,achterbrug,voorvork,rempedaal en as,
full
 
Spatborden zijn al weg.Als je een x op de foto klikt word ie al een stuk duidelijker trouwens...
Zie dat ik ook nog de spiegels,het originele stuur,knippers en een contactslot heb.
 
Kettingscherm is al weg,de zijkappen samen voor €60 incl verzenden.
Jij had toch interesse in de koni's?Heb mijn maat erover geprobeerd te bellen,maar hij is tot half augustus met vakantie.Nog even geduld dus aub.
 
Kettingscherm is al weg,de zijkappen samen voor €60 incl verzenden.
Jij had toch interesse in de koni's?Heb mijn maat erover geprobeerd te bellen,maar hij is tot half augustus met vakantie.Nog even geduld dus aub.

60 euri voor de zijkapjes vind ik iets teveel, daarvoor repareer ik wel m'n oude :)
Heb nog steeds interesse in de Koni's, zolang ze in goede werkende staat zijn :)
 
Wat heb je voor de kappen over?Mss kunnen we straks één pakketje maken met de koni's?
 
Wat heb je voor de kappen over?Mss kunnen we straks één pakketje maken met de koni's?

hangt er een beetje vanaf wat je voor je koni's wilt ;)
Maar de kappen, tja, geen idee. Degene die ik nu heb zit bij 1 een scheurtje in..
 
Dit zijn de spullen die ik nog heb:
full

full



Voorvork kan alleen een rechtse klauw aan€60
Voorwiel met schijf €75
Tellers €50 samen
De rest voor kleine prijsjes.
Opsturen geen probleem.
 
texoot, enig idee wat het opsturen van een voorvork zou kosten? De mijne heeft nl. pitting...
Is dat stuur trouwens het originele? Ik dacht dat ik een originele had, maar alle kabels staan onderspanning, dus ik vermoed dat ik niet een origineel stuur heb...
 
Heb toevallig vanmiddag de vork gewogen en die weegt 11kg.Boven 10kg kost verzenden €12,95.
Het stuur zat erop toen ik de motor kocht,dus ik denk het wel.Mijn kabels zijn allemaal mooi op lengte.
 
Nog max een week geduld,ik had ze nl aangeboden aan een vriend en hij is nog niet terug van vakantie.
Als hij er vanaf ziet,neem ik direct contact met je op.
 
Naaf van het voorwiel en remschijf ga ik zelf gebruiken.Velg is wel te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan