Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed, zullen we bij het Mercure hotel in Zwolle om 9.00 uur afspreken ?
Dit ligt vlakbij het grote verkeersplein bij afslag Zwolle zuid.
Vanaf daar is het ongeveer 50 minuten naar hotel De Witte Bergen.

Volgens mij was er ook nog iemand die uit friesland kwam en ook interesse had met andere "noorderlingen" mee te rijden.
Kan diegene ook nog FF reageren ?
Hoe meer RF hoe meer vreugde !!!


Heb jij trouwens een navigatie systeem op je motor ?
Anders moet ik nog even een route beschrijving naar Eemnes op mijn tank plakken want ik weet niet precies de weg er heen...
:] :? :]

Ik was die noorderling.. Maar kan er helaas niet bij zijn... :N
 
Mooi ruitje !
Kost ie en waar heb je hem gekocht ???

mooi he!!
had in de eerste instantie een ruitje bij power-point besteld, maar die hadden hem niet meer en werd ook niet meer gemaakt. Ben toen verder gaan zoeken en kwam uit bij MDI-Motor cycle equipment. Ruitje kost 95 euro voor jetstream (met double bubble) of 80 euro voor standaard. voor een andere kleur als helder moet je ook 5 euro bijbetalen. In totaal met verzendkosten kwam de mijne op 108 euro, maar is elek euro waard!! Staat super en rijd echt beter uit de wind.

mazzel
 
O.k. aankomende zondag is de RF meeting om 10.00 uur bij hotel De Witte Bergen in Eemnes.
We gaan daar ff lekker een bakkie doen en kennis maken met elkaar.

Vervolgens gaan we door naar de MFMM dag bij de Mc Donalds in Veenendaal (A12, afslag 23 Ede-Utrecht) beginnend om 11.00 uur.

Dit is zo'n half uurtje rijden.

Link site Witte Bergen : http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx


Willen degenen die zeker zijn dat ze mee gaan zich nog even melden zodat ik weet wie ik daar kan verwachten ?
:] :] :]

Zoals reeds eerder gezegd, ik ben er bij zolang ik op de rit er naartoe geen zwemles krijg ;) Zal voor die tijd mijn motor nog eens goed schoon spuiten, minder insecten staat toch beter.

@me-daph, als jij gaat zullen we dan 's ochtends ergens bij het westerval afspreken of reis jij nog liever alleen met je nieuwe motor?
 
mooi he!!
had in de eerste instantie een ruitje bij power-point besteld, maar die hadden hem niet meer en werd ook niet meer gemaakt. Ben toen verder gaan zoeken en kwam uit bij MDI-Motor cycle equipment. Ruitje kost 95 euro voor jetstream (met double bubble) of 80 euro voor standaard. voor een andere kleur als helder moet je ook 5 euro bijbetalen. In totaal met verzendkosten kwam de mijne op 108 euro, maar is elek euro waard!! Staat super en rijd echt beter uit de wind.

mazzel

thx
 
Zoals reeds eerder gezegd, ik ben er bij zolang ik op de rit er naartoe geen zwemles krijg ;) Zal voor die tijd mijn motor nog eens goed schoon spuiten, minder insecten staat toch beter.

@me-daph, als jij gaat zullen we dan 's ochtends ergens bij het westerval afspreken of reis jij nog liever alleen met je nieuwe motor?

Het weer voor zondag ziet r (nog) niet zo positief uit, maar de voorspellingen kunnen nog veranderen.

Link:

KNMI - Weer - Verwachtingen
 
O.k. aankomende zondag is de RF meeting om 10.00 uur bij hotel De Witte Bergen in Eemnes.
We gaan daar ff lekker een bakkie doen en kennis maken met elkaar.

Vervolgens gaan we door naar de MFMM dag bij de Mc Donalds in Veenendaal (A12, afslag 23 Ede-Utrecht) beginnend om 11.00 uur.

Dit is zo'n half uurtje rijden.

Link site Witte Bergen : http://www.hoteldewittebergen.nl/home.aspx


Willen degenen die zeker zijn dat ze mee gaan zich nog even melden zodat ik weet wie ik daar kan verwachten ?
:] :] :]

XTRA KICK
 
Beste RF-ers hulp gezocht:

Heb nu sinds 2 dagen ook een RF in de garage staan (tja nog geen rijbewijs , maar komt eraan!)
en als ik de rem indruk of knijp gaat mijn remlicht in ieder geval niet branden, blijkbaar zit er wel een knipperlichtmodule in (of de knipperlichten zijn naar het achterlicht verhuisd want L of R richting aangeven doet de onderste rode lampen knipperen in het achterlicht.
Zit het remlicht eventueel in het bovenste deel van het achterlicht? (lamp kaduuk?)
|(
 
Beste RF-ers hulp gezocht:

Heb nu sinds 2 dagen ook een RF in de garage staan (tja nog geen rijbewijs , maar komt eraan!)
en als ik de rem indruk of knijp gaat mijn remlicht in ieder geval niet branden, blijkbaar zit er wel een knipperlichtmodule in (of de knipperlichten zijn naar het achterlicht verhuisd want L of R richting aangeven doet de onderste rode lampen knipperen in het achterlicht.
Zit het remlicht eventueel in het bovenste deel van het achterlicht? (lamp kaduuk?)
|(
Hey,
Als je je achterkant bekijkt, dan heb je soort van driehoek. Bovenkant zit 1 lamp in en die doet dienst als achterlicht. Daar onder heb je de remlichten, 2 lampen, links en rechts in 2 verdeelt. Als er een knippermodule inzit, dan gaan de stoplampen funktioneren als knipperlichten en remlicht.
Enkel remmen: - volledige stoplicht(zowel linker als rechter helft) licht op.
remmen en linker knipper aan: - linker kant van je stoplicht knippert, rechterkant blijft branden
remmen en rechter knipper aan.- linker kant blijft branden, rechter kant knippert.

Mag ik eens vragen welke knipper module er in zit?(foto of iets dergelijks)(foto bedrading, aansluitingen)
Mocht er ergens een lamp stuk zijn dan gaat de desbetreffende knipper(voor of achter) sneller knipperen. vb links achter stuk, dan gaat links voor sneller knipperen.
Hoop dat het een beetje duidelijk is. Kijk voor de zekerheid de lampen eens na, kan je zo bij hoor, wel moeilijk maar het lukt zonder iets af te breken, lampen zitten erin met flexibele bajonet fitting.
Je mag me mailen op lukvgompel@hotmail.com
 
Beste RF-ers hulp gezocht:

Heb nu sinds 2 dagen ook een RF in de garage staan (tja nog geen rijbewijs , maar komt eraan!)
en als ik de rem indruk of knijp gaat mijn remlicht in ieder geval niet branden, blijkbaar zit er wel een knipperlichtmodule in (of de knipperlichten zijn naar het achterlicht verhuisd want L of R richting aangeven doet de onderste rode lampen knipperen in het achterlicht.
Zit het remlicht eventueel in het bovenste deel van het achterlicht? (lamp kaduuk?)
|(

Kijk ook eens na of het remlicht wel werkt als je je voetrem bediend.
 
zal het morgen eens nakijken maar als ik je verhaal zo lees denk ik dat men het remlicht volledig heeft laten vervallen....(dus blijkbaar geen module) bij bediening voetrem gebeurd er niets, bij handrem ook niet bij beide ook niets....bij bediening knipperlichten gaan de onderste L of R knipperen. geen verschil met knipperen bij bediening rem...

m.a.w. remlichten eruit en knipperlichten op de plaats van de remlichten (denk ik)
ik laat het weten.

bedankt voor je reactie voor zover.

to be continued..... ;)
 
@me-daph, als jij gaat zullen we dan 's ochtends ergens bij het westerval afspreken of reis jij nog liever alleen met je nieuwe motor?

Ik heb al met een klein groepje van MF-Oost gereden. Ging prima!
(Ben alleen nog niet zo goed in baksteen rijden :$ )

Ik laat je zaterdagavond wel even weten of ik definitief ga... Dan lijkt me afspreken rond de Westerval de beste optie. Bij dat tankstation voor de laatste stoplichten? (weet niet welk tankstation het is...)
 
zal het morgen eens nakijken maar als ik je verhaal zo lees denk ik dat men het remlicht volledig heeft laten vervallen....(dus blijkbaar geen module) bij bediening voetrem gebeurd er niets, bij handrem ook niet bij beide ook niets....bij bediening knipperlichten gaan de onderste L of R knipperen. geen verschil met knipperen bij bediening rem...

m.a.w. remlichten eruit en knipperlichten op de plaats van de remlichten (denk ik)
ik laat het weten.

bedankt voor je reactie voor zover.

to be continued..... ;)
Lekker gevaarliljk lijkt me.
|(
 
Ik heb al met een klein groepje van MF-Oost gereden. Ging prima!
(Ben alleen nog niet zo goed in baksteen rijden :$ )

Komt vanzelf wel, voor zover ik weet zijn wij de enige die uit de regioooooo Enschede komen dus is de vorm van de groep niet zo heel erg boeiend.

Ik laat je zaterdagavond wel even weten of ik definitief ga... Dan lijkt me afspreken rond de Westerval de beste optie. Bij dat tankstation voor de laatste stoplichten? (weet niet welk tankstation het is...)

Laatste tankstation voor de stoplichten is de onbemande Tango. Tango waar wel een winkeltje bij zit (die andere zit daar wel in de buurt) Klinkt als een winnaar *D Ik lees zaterdagavond wel wat het wordt.
 
Laatst bewerkt:
Beste RF-ers hulp gezocht:

Heb nu sinds 2 dagen ook een RF in de garage staan (tja nog geen rijbewijs , maar komt eraan!)
en als ik de rem indruk of knijp gaat mijn remlicht in ieder geval niet branden, blijkbaar zit er wel een knipperlichtmodule in (of de knipperlichten zijn naar het achterlicht verhuisd want L of R richting aangeven doet de onderste rode lampen knipperen in het achterlicht.
Zit het remlicht eventueel in het bovenste deel van het achterlicht? (lamp kaduuk?)
|(

Ofwel er is een duplolamp fitting in de bovenste gebouwd en dat lampje is stuk/er is slecht contact ofwel er is helemaal geen module en het remlicht is gewoonweg niet aangesloten...
 
Hey, nah ben eruit hoor......gewoon de voorste remlichtschakelaar die sterk vervuild was.....schoongemaakt en vòila....remlichten werken.....er zitten toch 2 duplo lampjes in de onderste fittingen...echter als ik de voetrem gebruik dan niets.....ik kan die hele schakelaar van de voetrem nergens vinden...of hij is verwijderd of ik kijk scheel.., lijkt me dat ie ergens in de buurt van het voetpedaaltje of de cilinder moet zitten die hij bediend....zelf geen draadjes in de buurt daar...
 
weervoorspellingen voor zondag zien er al iets beter uit... dus als t droog is kom ik denk ik wel.
Maar is er nu al wat bekend over t aantal??
 
Goed, zullen we bij het Mercure hotel in Zwolle om 9.00 uur afspreken ?
Dit ligt vlakbij het grote verkeersplein bij afslag Zwolle zuid.
Vanaf daar is het ongeveer 50 minuten naar hotel De Witte Bergen.

Volgens mij was er ook nog iemand die uit friesland kwam en ook interesse had met andere "noorderlingen" mee te rijden.
Kan diegene ook nog FF reageren ?
Hoe meer RF hoe meer vreugde !!!

Heb jij trouwens een navigatie systeem op je motor ?
Anders moet ik nog even een route beschrijving naar Eemnes op mijn tank plakken want ik weet niet precies de weg er heen...
:] :? :]

9.00 is goed ben er zonder tegen bericht.. en je herkent me aan ..... de rf natuurlijk :+

zullen nog wel een aantal motoren tegenkomen... reed in april met zo'n man of 60 naar de mfmm in veenendaal ook vanuit zwolle trouwens. tot dan!
 
9.00 is goed ben er zonder tegen bericht.. en je herkent me aan ..... de rf natuurlijk :+

zullen nog wel een aantal motoren tegenkomen... reed in april met zo'n man of 60 naar de mfmm in veenendaal ook vanuit zwolle trouwens. tot dan!

O.K. tot dan !
heb jij navigatie of weet jij hoe je er heen moet rijden of zal ik een routebeschrijving op mijn tank plakken ?

:?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan