2 blokjes titanium - voor de echte poser!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wouter

MF veteraan
4 jan 2007
2.058
1
Groningen
Aangeboden, 2 blokjes titanium, 4x4cm. Knal ze in uw kneeslider en vonken maar!
full


ik wil er graag 25,- voor hebben. Af te halen in Groningen.

ff een poser foto als voorbeeld.
full
 
Kan je ze even opzij houden ik laat straks iets weten nen maat van mij zocht er nog.

greetz boosterke
 
Ik heb slechts 2 blokjes. Geef maar aan als je interesse hebt, ik heb ze hier nog liggen!

Heb wat anders bedacht
Zelf werk ik op de havens als truckschauffeur
En een afgebroken vorkenlepel bied uitkomst
Wat plakjes laten branden en hoppa op de slijders en gummen + vonken maar.
succ... met de verkoop
Er zijn vast genoeg andere gegadigde
gr Ruud R1
 
Vonkt niet zo mooi als tiet hoor })

Als je er schroefdraad in kan tappen en ook opstuurt heb ik eventueel wel interesse...
Hoe dik zijn ze?
 
Laatst bewerkt:
Vonkt niet zo mooi als tiet hoor })

Als je er schroefdraad in kan tappen en ook opstuurt heb ik eventueel wel interesse...
Hoe dik zijn ze?
Vonkt idd een stuk minder dat titanium :Y

Tappen gaat hem niet worden, omdat ik simpelweg geen gereedschap daarvoor heb. Is ook niet nodig overigens. Ik heb zelf ook een setje in m'n sliders en die heb ik er gewoon in 'gebrandt'. Eerst een beetje grofweg wat plastic uit je slider vrezen. Tiet goed lang in een vlam houden en vervolgens gewoon in je slider drukken. Het plastic smelt er mooi omheen, zit muurvast :Y foto:
full



opsturen is geen probleem.

oja, ze zijn 1 cm dik.
 
Laatst bewerkt:
Ok, 2 geinteresseerden. Verzendkosten vind ik eigenlijk voor de koper. Ik weet het gewicht niet precies, dus ben niet zeker van de kosten. Als ik zou moeten schatten denk ik dat het gewicht tussen de 100-250gram zit. Volgens de TNT site komt dat neer op 1,76 euro.

Degene die de verzendkosten er bij betaald, mag ze van mij hebben. Jochie heeft eerste keus, aangezien hij er als eerste bij was.
Indien je er mee akkoord gaat mag je je adres mailen of pm'en. Mail staat wel in m'n profiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan