Akrapovic Demper 60mm Slip-on

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal ook reageren ( ook zo deftig) en tevens een kickje. mijn bod staat nog en ik ben uit belgie en hier is een paljas geen grapjurk. als je hier op straat wandelt en je zegt goedendag tegen iemand en je zegt dan paljas dan kan het wel eens zijn dat je oog dichtzit en blauw kleurt of je neus over is . in nederland heeft het misschien een andere betekenis dat weet ik niet. hebben jullie ook een dikke vandaele ( dat is in belgie een woordenboek) ? zoja dan staat de betekenis er vast wel in
 
vraagje.... heeft het zin om van demper te wisselen als je 25kw rijdt? wordt het geluid hier beter van? heb nu carbon remus demper erop, maar wil toch erg graag een mooi diep geluid in de motor... past hij op een r6 2001?? zo niet, valt dat te regelen???

Veel vragen... hopelijk reactie... *D
 
ik zal ook reageren ( ook zo deftig) en tevens een kickje. mijn bod staat nog en ik ben uit belgie en hier is een paljas geen grapjurk. als je hier op straat wandelt en je zegt goedendag tegen iemand en je zegt dan paljas dan kan het wel eens zijn dat je oog dichtzit en blauw kleurt of je neus over is . in nederland heeft het misschien een andere betekenis dat weet ik niet. hebben jullie ook een dikke vandaele ( dat is in belgie een woordenboek) ? zoja dan staat de betekenis er vast wel in
ik weet niet of jullie een andere van dale hebben, maar ik vind het nogal meevallen: paljas.
en ook op google vind ik zo niets schokkends.
en deze site weet het ook niet.

Kun je dan misschien uitleggen wat het bij jullie betekend? Ben ik wel benieuwd naar.
 
vraagje.... heeft het zin om van demper te wisselen als je 25kw rijdt? wordt het geluid hier beter van? heb nu carbon remus demper erop, maar wil toch erg graag een mooi diep geluid in de motor... past hij op een r6 2001?? zo niet, valt dat te regelen???

Veel vragen... hopelijk reactie... *D

De demper is pas te maken met een link pijp die je voor je motor kan laten maken :)
Om een demper te wisselen als je op 25kw rijdt maakt volgens mij niet echt uit.
Ik vind zelf het geluid van een akra mooier als van een remus maar dat is ieder ze eigen keuze.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan