Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo al iemand terug? was leuk om te zien zo de rfjes, volgend jaar rij ik gewoon mee, de reden van het niet op komen dagen met de motor heeft diverse redenen maar heeft ook met een hele slechte nachtrust te maken :Z


ik ga even kijken of de foto's een beetje gelukt zijn, vergeet helemaal daphne op de motor op de foto te zetten en ja wie niet eigenlijk :X , heb wel een filmpie van de aankomst en het vertrek gemaakt, dus die zal ik hier zometeen wel neer zetten!

Zijn er nog mensen die niet willen dat hun kenteken in beeld komt?

Aankomst:

maakt mij nix uit, heb toch niets te verbergen.
 
Was echt leuk vandaag, lekker elkaar leren kennen en rondkachelen.
Ook in A'foort was het leuk om gezien te hebben.
Volgende x weer !

Hier alvast wat foto's
Verzamelplaats De witte Bergen om 10.00 uur.

full
 
Laatst bewerkt:
De 6 musketeers !!

VLNR: DaGanz, Frank RF600, RFmark, me-daph, Angelique24 en ik zij de gek !
full
 
Laatst bewerkt:
,,
full


Kortom een leuk dagje !
Dank aan de andere RF fers die er waren (ook YaKuZa en zijn vrouw !) en natuurlijk ook de Rf fers die wel mee wouden maar het (om goede redenen trouwens) niet konden halen !

Grtz.

Oscar
 
Laatst bewerkt:
leuke fotos hoor! Ik ben ze ook aan t uploaden.... we staan trouwens allemaal op de foto toen we aan kwamen rijden bij mf meeting foto's en dan van fj erretje geloof ik
 
ik ben er nog meer an t uploaden.....

hierbij de link waar jullie allemaal staan door een mannetje gemaakt

Mijn Album
 
Laatst bewerkt:
maakt mij nix uit, heb toch niets te verbergen.

Dat is mooi jou kenteken komt ook het beste in beeld :P

Ik zal vanavond filmpie 2 wel uploaden, wel wat gemist in amersfoort zie ik, niemand van jullie laten zien wacht echt stunten is :P

Leuk om nu ook een paar gezichten gezien te hebben, enne kom op met die foto's :}
 
mooi fillempie !

De godfather colectie is er niks bij :P

Moet wel zeggen dat je een mooie motor hebt, heb wel het idee dat mijn rf wat meer kabaal maakt, maar dat verschil horen we dan volgend jaar wel, want vond het toch wel sneu om jullie weg te zien rijden:X, ik ben er volgend jaar 1000% :]
 
Laatst bewerkt:
Kleine impressie.....

Er waren genoeg motoren om te bekijken:
STA60078-1.jpg


Maar de mooiste waren toch deze modellen!
STA60087-1.jpg

STA60088.jpg

STA60090.jpg


En een hele mooie *D
STA60089-1.jpg


En deze meneer was zijn kam vergeten O-)
STA60086.jpg


Ik babbel meer dan ik foto's maak, vergeet helemaal een groepsfoto van jullie te maken, en bij jullie foto's zie ik tot nu toe of de motoren of de bestuurders apart, ach volgende keer beter!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan