Compressor nieuw in doos

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
Ik heb een nieuwe compressor in de aanbieding:
124ycs8.jpg

2hwn3wo.jpg

15dwbqp.jpg

€ 45,-
Reacties graag via PB/mail.

Eventueel heb ik er ook nog een tacker met nagels bij. :P
Voor de bouw van een motorschuur ;)
 
Laatst bewerkt:
Oké(als in: bedankt voor je antwoordt :) )

Ik lees zo her en der dat er geen Nederlandse maar een Engelse stekker bij deze versie zou zitten. Is dat bij deze wel, of niet, het geval?(Niet dat dat een groot probleem zou zijn, als het gewoon een 220V-240V-versie is)

Maar bij deze een eerste bod: 40euro inclusief verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Keep on dreaming, deze compressor is nieuw. Je kunt ook op MP een zelfde kopen, kost je wel € 70,- inclusief engelse stekker. Deze heeft gewoon netjes een nederlandse stekker.
Prijs is gewoon € 50,- inclusief verzenden, € 45,- als je hem komt halen ;)
 
Keep on dreaming, deze compressor is nieuw. Je kunt ook op MP een zelfde kopen, kost je wel € 70,- inclusief engelse stekker. Deze heeft gewoon netjes een nederlandse stekker.
Prijs is gewoon € 50,- inclusief verzenden, € 45,- als je hem komt halen ;)


kijk das duidelijke taal ;)
 
Keep on dreaming, deze compressor is nieuw. Je kunt ook op MP een zelfde kopen, kost je wel € 70,- inclusief engelse stekker. Deze heeft gewoon netjes een nederlandse stekker.
Prijs is gewoon € 50,- inclusief verzenden, € 45,- als je hem komt halen ;)
Prima hoor, maar bieden mag toch ook, naar ik meen :)
Dat je het daar niet meeëens bent, is een andere zaak ;)
Tja die groothandelprijsjes van/ voor 70euro(meen dat ie ze eerst aanbood voor 4 tientjes).
En het is geen afkraak hoor over die Engelse stekker, maar was gewoon een vraag.


Succes met de verkoop :)
 
Prima hoor, maar bieden mag toch ook, naar ik meen :)
Dat je het daar niet meeëens bent, is een andere zaak ;)
Tja die groothandelprijsjes van/ voor 70euro(meen dat ie ze eerst aanbood voor 4 tientjes).
En het is geen afkraak hoor over die Engelse stekker, maar was gewoon een vraag.


Succes met de verkoop :)
Tuurlijk mag je (en iedereen die dat wil) bieden :P , maar gaat alleen voor deze prijs weg. ;)
Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan