Div. Thundercat onderdelen

nog meer foto's :9~
full
 
Heey motor fanaten,

Ik ben opzoek naar een spatbord voor de Yamaha thundercat '99 (vlg mij is die onveranderd van af '96)
Jullie kennen allemaal dat verhaal van het schrijfremslot, die er nog om zit als je wilt wegrijden......
.... nou ik inmiddels ook

Ik zoek hem in de kleur zwart/ antraciet

Ik hoor graag van je..
Groeten,
Walli
 
Heey motor fanaten,

Ik ben opzoek naar een spatbord voor de Yamaha thundercat '99 (vlg mij is die onveranderd van af '96)
Jullie kennen allemaal dat verhaal van het schrijfremslot, die er nog om zit als je wilt wegrijden......
.... nou ik inmiddels ook

Ik zoek hem in de kleur zwart/ antraciet

Ik hoor graag van je..
Groeten,
Walli
succes met je zoektocht!
ik zie hem er iig niet tussen staan, nog een keer kijken, nee hij staat er echt niet.....




Spatbordje "moet" je nieuw kopen die zijn bijna onvindbaar 2de hands helemaal nog in de juiste kleur :W
 
succes met je zoektocht!
ik zie hem er iig niet tussen staan, nog een keer kijken, nee hij staat er echt niet.....




Spatbordje "moet" je nieuw kopen die zijn bijna onvindbaar 2de hands helemaal nog in de juiste kleur :W

Thnx, ben al wer druk an het kijken...
 
Hoi,
Heb je toevallig nog de achterschokbreker compleet liggen?

Heb ooit ook de bandjes van je gekocht, zitten er nog onder maar nu wel bijna aan vervanging toe. *D
 
Hoi,
Heb je toevallig nog de achterschokbreker compleet liggen?

Heb ooit ook de bandjes van je gekocht, zitten er nog onder maar nu wel bijna aan vervanging toe. *D
die heb ik nog wel, maar die moet eerst nog opgeknapt worden, gelukkig dat de bandjes bijna op zijn, dat betekend iig dat ze niet stil staat *D
 
die heb ik nog wel, maar die moet eerst nog opgeknapt worden, gelukkig dat de bandjes bijna op zijn, dat betekend iig dat ze niet stil staat *D


Als ie opgeknapt is wat zou je er dan voor willen hebben.
Die van mij is bijna stuk, ingaande demping kan niet meer geregeld worden.
Zakt met duo echt door zijn pootjes.. -O-

Laat maar ff weten (via PM of mail).
 
Terug
Bovenaan Onderaan