Internetshop motorbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oerknal

MF veteraan
17 dec 2008
2.115
1
Waar koop ik op internet goedkoop een motorband?

Of desnoods een adresje in Gelderland.


Monteren kan ik zelf.
 
rodamoto.es ...meerdere keren m'n banden vandaan gehaald.

scheelte 100 euro op een setje 2ct's
 
Combineer een ritje door de Eifel met het monteren van nieuwe bandjes.
Gewoon even op dinsdag bellen, welke banden je nodig hebt en op zaterdag voor 14.00uur kun je ze laten monteren (kost echt niet veel, R1150GS achterband: €10,-)
Bijvoorbeeld Metzeler Tourance EXP achterband voor 1150GS: €135,- incl montage
Bij:

Reifen Klar in Roetgen, Eifel
Vennstrasse 6
52159 Roetgen, Eifel
Tel.:02471/4339
Fax.:02471/738
 
Laatst bewerkt:
tot er een productiefout in zit, en de bandjes terug naar de dealer moeten :+

ach ook dat kan wel, maar dan gaat het via de leverancier van de band.
Bij de dealer in nederland kan het niet omdat deze niet door de importeur is geleverd.
En de dealer krijgt geen vergoeding voor het de en monteren.

Ja en nu komen er natuurlijk reacties van dat het wel gewoon via de nerderlandse dealer kan. Maar ook ik moet toegeven dat het prijsverschil wel erg groot is , en dat je als dealer machteloos staat en dat je de banden ver beneden de adviesprijs moet verkopen.
Maar dat garantie verhaal nemen de internetshoppers graag voor lief.
 
ach ook dat kan wel, maar dan gaat het via de leverancier van de band.
Bij de dealer in nederland kan het niet omdat deze niet door de importeur is geleverd.
En de dealer krijgt geen vergoeding voor het de en monteren.

Ja en nu komen er natuurlijk reacties van dat het wel gewoon via de nerderlandse dealer kan. Maar ook ik moet toegeven dat het prijsverschil wel erg groot is , en dat je als dealer machteloos staat en dat je de banden ver beneden de adviesprijs moet verkopen.
Maar dat garantie verhaal nemen de internetshoppers graag voor lief.

idd, als je 3 setjes besteld kun je al 1x het risico lopen.

Productiefouten (met terughaalactie) komen niet zo heel vaak voor gelukkig
 
Ik koop mijn motorbandjes altijd (al zolang ik mij met de tweewieler verplaats) bij Peter de Groot Bandencenter in Oud Beijerland. Net onder Rotterdam. Peter de Groot Bandencenter

Je kunt er tegen uiterst concurrerende prijzen je banden bestellen én laten monteren, halfuurtje werk, kopje koffie erbij en autoblaadjes lezen
(geldt alleen voor bij hen bestelde banden).

Eigen meegebrachte banden zijn niet welkom maar dat is mijns inziens ook niet nodig. Ze leveren tegen supertarieven (de www's zijn echt fractie-matig goedkoper) INCL BTW, montagekosten (velg/binnen rijden), verwijderingsbijdrage enbalanceren.

Voor mijn achterbandje 150/70 ZR 17 69 W (bridgestone BT020) was ik ALL-IN (binnen rijden) 151,90 kwijt.

Zonder leuren of zeuren geven ze je de prijs waar het op staat EN voilá levering normaal gesproken binnen 2/3 werkdagen. Montage geschied volgens afspraak omdat het een actief bedrijf is (zie het als druk, groot en uitstekende bedrijfsvoering!)
 
Voor België:

www.bandenboetiek.be

Net een setje BT-45's gekocht, inclusief montage 218 euro *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan