Dit onderwerp is gesloten.
quote:ThaGaruda schreef op 04 september 2009 @ 20:59:
Ik heb me ook ingeschreven bij WoneninBreburg bij intermezzo.. Zijn best relaxte kamertjes voor in je uppie. Hoop rond december, januari bericht te krijgen... Heb nu pas 10 maanden wachttijd opgebouwd.
Nu nog ff voor straf elke dag met auto of motor haha
quote:ThaGaruda schreef op 04 september 2009 @ 20:59:
Ik heb me ook ingeschreven bij WoneninBreburg bij intermezzo.. Zijn best relaxte kamertjes voor in je uppie. Hoop rond december, januari bericht te krijgen... Heb nu pas 10 maanden wachttijd opgebouwd.
Nu nog ff voor straf elke dag met auto of motor haha
quote:rEwd schreef op 04 september 2009 @ 22:49:
Een studententopic.. Ben benieuwd
Ik ben student, woon in Tilburg (Willem II-straat), sta ingeschreven bij de Haagse Hogeschool en doe daar iets in de techniek....
Verplaats me per fiets, OV of Ducati 848.
quote:rEwd schreef op 04 september 2009 @ 22:49:
Een studententopic.. Ben benieuwd
Ik ben student, woon in Tilburg (Willem II-straat), sta ingeschreven bij de Haagse Hogeschool en doe daar iets in de techniek....
Verplaats me per fiets, OV of Ducati 848.
quote:
quote:rEwd schreef op 05 september 2009 @ 09:39:
[...]
Dat las ik in het gespot-topic idd, ik heb jou niet bewust gespot. Nou let ik ook niet echt op MF-stickers op fietsen maar toch
quote:rEwd schreef op 05 september 2009 @ 08:29:
Vroege morgen!
Vandaag ook weer eens arbeiten inderdaad!
Overigens ben ik op zoek naar een Cooper S dus dit is je kans om voor een luttel bedrag een 848 over te nemen

quote:Jellesnietes schreef op 05 september 2009 @ 17:00:
Prof Weetnikskunde, welkom!
Heb hem in huis, deze foto mag van mij ook in de OP, is toch een iets beter dan die er nu staat. Kon het niet laten om even wat rondjes te rijden door de straat. Hij doet het goed, al heeft het rechterachterknipperlicht al de geest gegeven. Wordt dus even lampjes vervangen. Maar verder
![]()
[afbeelding]
quote:ThaGaruda schreef op 05 september 2009 @ 16:00:
[...]
Haha nee die Cooper S heb ik net gekocht en kan ik woensdag pas ophalen.. Voor dat geld had ik ook een nieuwe 848 kunne kopenMaarja... werd maar is tijd voor een koekblik he
![]()
Welkom Prof Weetnietskunde!!!![]()
Goed idee van mij om nieuw studenten topic te fixen, aangezien er niets in het Zuiden was....
quote:rEwd schreef op 05 september 2009 @ 17:20:
@Prof: twee cilinders zijn voor mannen met ballen van staal
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2