Daagsrit (za/zo)

Hoi Tim, als je zei 'I'll be' there dan reken ik op je. Liefst met gsm uitwisseling zoals eerder vermeld.
Idd het is niet zo druk hier. Een rit wordt gepland, inhaken en rijden maar.
 
Laatst bewerkt:
mijn route was op dat moment (nog) niet af, dus hadden wij er nog niets ver te vertellen.
Ik heb je route van nu gezien, vele mooie stukken zijn weg gelaten. Veel snelweg, dat is niet mijn ding, daarom ging ik informeren. Veel plezier ieder geval.
 
Ik heb je route van nu gezien, vele mooie stukken zijn weg gelaten. Veel snelweg, dat is niet mijn ding, daarom ging ik informeren. Veel plezier ieder geval.

veel snelweg?? heb je wel de goede route bekeken? het enige stuk snelweg is de afsluitdijk, rest is allemaal binnendoor, en grotendeels langs het water
 
De personen die bij deze topic inhaken die hebben bij mij inspraak.
Liefst dat ze die route ook voorbereiden en een stuk aan koprijden, wij zijn geen kudde dieren.
Ik heb van mijn rit genoten. Dat stukje Durgedam naar Andijk is mijn gelieve rit. Misschien krijg ik bij 1619 nog korting als ik daar vaker kom. :]
 
(Zaterdag) Zondag 12-13 Sep 2009
Hoi, wie heeft er zin in om zeker zondag te toeren, evt. zaterdag erbij, naar Luxemburg ?
Zo om 9 uur vertrekken van verzamel punt. Overnachting BB, ik neem een eenpersoon kamer.
Gelieve geen racer en geen roker. Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd, geen bijbedoelingen.

Edit :
Vrijdag - Zondag 11-13 Sep 2009~[/url]
Hoi, wie zin om te toeren vrijdag(ca.12 uur) - zondag te toeren, naar Luxemburg ?
Overnachting BB, ik neem een eenpersoon kamer.
Gelieve geen racer en geen roker. Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd, geen bijbedoelingen.
 
Laatst bewerkt:
In 1 dag Luxemburg op en neer ?
Dat is alleen maar snelweg kachelen ?
Nee, ik heb besloten om een nachtje ergens te overnachten, weet nog niet waar. Budget max. € 40,- logies en ontbijt.
Liefst binnendoor. Meestal einde van A2 ga ik binnendoor. Heb je een ander voorstel.
 
In 4 uurtjes zit je in het centrum Luxenbourg, heb je de gehele dag om je daar te vermaken als je dat wil. 0m de klok van 17:00 uur weer rustig retour dan heb je toch een mooie dag.
 
@Ringo: ik neem aan dat je snelweg pakt. Lig er aan waar van Ned. je vertrekt.
17 uur wil ik binnen zijn, een terras pakken, de dag doornemen en een hapje eten :W
 
Nee, ik heb besloten om een nachtje ergens te overnachten, weet nog niet waar. Budget max. € 40,- logies en ontbijt.
Liefst binnendoor. Meestal einde van A2 ga ik binnendoor. Heb je een ander voorstel.

Nee niet echt maar ik krijg er dan ook 2 dagen weg met overnachten met een onbekende dame er bij mijn wederhelft niet doorheen ;)
 
Zou ze best willen (we hebben er net 3 dagen Luxemburg op zitten) maar ik denk dat de kids dat niet goed gaan vinden.
 
Zou ze best willen (we hebben er net 3 dagen Luxemburg op zitten) maar ik denk dat de kids dat niet goed gaan vinden.
Welk verblijf hadden jullie, misschien ga ik toch al donderdag weg.
Heb je geen zijspanner waar de kids erin kunnen _O-
 
Laatst bewerkt:
Wat een chique hotel zeg die hotel Belle-Vue.
Mijn budget is toch max. € 40 voor logies en ontbijt.
In principe wordt het do 10 - zo 13 in Auberge du chateau in Vianden, getipt door King Coder.

Als jullie nog aan mooie motor route's kunnen helpen, heel graag. Mijn mail adres staat in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt met verblijf na een zoektocht.
Auberge du chateau deed moeilijk omdat ik een dieet heb.
Toch maar naar Duitsland dichtbij Luxemburg kijken omdat stukken goedkoper is.
BikeInn, Villa lowenherz en Sonnenblick zitten vol.
Het is hotel-zurstadtneuerburg geworden
Vrijdag om 12 uur vanaf Leiden vertrekken, ik heb een maatje gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Het was een heerlijk weekendje. Het verblijf is basic, geen TV, geen internet, wel goed eten. In een kwartier was je in Vianden en onderweg goedkoop benzine. Ik had Vianden toch grote verwacht.
 
Patrick in actie
full
 
Zondag 25 april 2010 10 uur
La Place - Laren
Laren - Rijksweg A1-afrit 9
Westerheide 2
1251 ET Laren
035-5314644
Route de Veluwe
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan