Dit onderwerp is gesloten.
quote:PinoY schreef op 07 september 2009 @ 22:16:
ik weet al een bike voor je AW!
ANTI WHEELY dmv EXTRA wiel!!
of
het is een NAKED.. en ideaal voor jouw!!
quote:ArvidWillem schreef op 07 september 2009 @ 20:13:
[...]
meestal niemand..
soms politie..![]()
---
Ja, SV650 zat ik ook nog te kijken, maar moet wel reeel blijven, ik wil een leuke bike maar ook weinig benzineverbruik, want het is tenslotte mn woon-werk motor.
zo'n sv lust toch ec ht een hoop meer dan een hornet.
maargoed, ik ga sowieso ook nog ff testrijden op een hornet, om ff te voelen.
---
iedereen met andere ideeen van 1000cc's ja allemaal thnx wel vet, maar ik wil een motor met weinig cc'swoon-werk
50kilometertjes per dag, valt dus opzich wel mee, maar om elke keer op zo'n hoge ktm te gaan, en dan met 5000tpm trillend motorblok onder je in de ochtend.. of met 5000rpm 4cilindertje 120km/u... dus moet denkelijk toch maar een 4cil worden, waarom ook niet, des te meer koppel voelt die corsaro aan haha
---
Ja sander, komop, maak 'm noupakkende titel, fotow van jouw bike op de voorpagina..
paar foto's van gepimpte versies.. dan copy paste van pinoy en ff doorlezen of alles nog klopt..

quote:Fraanske schreef op 08 september 2009 @ 13:57:
@aw: Deze naked:
[afbeelding]
@pinoy: als je hem met hemelvaart maar weer terug hebt. Balen man.
quote:
quote:PinoY schreef op 08 september 2009 @ 15:34:
ben zoizo niet meer rijdende, pas volgend seizoen aangezien ik me rbw pas terug krijg in pekelmaand december...
ik ga alle originele spul er weer op zetten en hem helemaal schoonmaken, voor evt verkoop/inruil..
natuurlijk voor een 2010 veloce!
maar dat zie ik dan wel.. heb alle tijd
quote:okie1972 schreef op 08 september 2009 @ 18:42:
Morgen de motor naar MC Rijen voor de updates en dan moet hij helemaal geupdate zijn.
MC Rijen is nu aan het uitvogelen met de importeur of hij de cilinderkop update moet hebben of al heeft gehad.
Olie verbruik is nu 0,6/0,7 liter per 450 kilometer gemeten en is volgens de dealer nie goe nie.
Hij komt orspronkelijk van tricolore vandaan, hij heeft daar als demo gestaan en nu is de vraag of hij daar toen een andere kop heeft gehad.
dus afwachten tot ik WEER TERUG KAN OM HET TE LATEN FIXEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Maar komt goed het is een pracht machine die me erg ligt en met het idee dat als dit achter de rug is dat ik nog vele jaren over de dijkjes kan knallen
quote:Lacsap schreef op 08 september 2009 @ 19:39:
[...]
Komt inderdaad allemaal goed, toen ik op het punt stond om 'm weg te doen en dit ook duidelijk aangaf aan m'n dealer waren de problemen ineens verdwenen. Na regen komt zonneschijn na een Jap komt een Italiaan.
in het begin ffe wennen , had het idee dat m,n polsen wat draaiden en m,n kont deedt na 50 km al een beetje auwwwwquote:Worldbeater schreef op 08 september 2009 @ 15:13:
[...]
Met een minderjarig meisje erop.![]()
![]()
[...]
Vet![]()
hoe is de zithouding met dat stuur.
quote:Louwheely schreef op 08 september 2009 @ 21:44:
Hallooooo![]()
![]()
Tijdens mijn laatste week v/d vakantie was ik in de eifel en heb daar een heel leuk en betaalbaar hotel gevonden. Het ligt in de buurt van cochem. en er waren geen mestkevers te bekennen.
Lijkt me ideaal voor de komende Hemelvaart weekend.
Het ligt 45 km van de Nordschleife dus dan zijn de banden al goed warm als we daar aankomen.
quote:Louwheely schreef op 08 september 2009 @ 21:44:
Hallooooo![]()
![]()
Ben ook weer terug van vakantie en heb er ondertussen al weer 2 werkdagen erop zitten.
Na 4 weken vakantie moet ik weer de namen van mijn collegé aan de juiste gezicht zien te plakken.
Leeftijd hè.
Er is weer van alles gebeurt hiero.
Klote Pinoy 4 maanden niet van je OMG gebruik kunnen maken. Dat wordt afkicken.
AW ik heb nog een mooie KTM 660 SMC met een verschrikkelijke mooie Acra titanium erop.
Als je interesse hebt hoor ik het wel
Alle nieuwkomers welkomen hoe meer hoe beter.
Brengt me alweer op het volgende. Tijdens mijn laatste week v/d vakantie was ik in de eifel en heb daar een heel leuk en betaalbaar hotel gevonden. Het ligt in de buurt van cochem. en er waren geen mestkevers te bekennen.
Lijkt me ideaal voor de komende Hemelvaart weekend.
Het ligt 45 km van de Nordschleife dus dan zijn de banden al goed warm als we daar aankomen.
quote:fastronald schreef op 08 september 2009 @ 23:03:
[...]
Zo, jij bent er vroeg bij zeg!! Maar ja beter te vroeg dan helemaal niet![]()
Voor de rest: Welkom..........., klote........, sterkte...............![]()
quote:PinoY schreef op 08 september 2009 @ 15:34:
ben zoizo niet meer rijdende, pas volgend seizoen aangezien ik me rbw pas terug krijg in pekelmaand december...
ik ga alle originele spul er weer op zetten en hem helemaal schoonmaken, voor evt verkoop/inruil..
natuurlijk voor een 2010 veloce!
maar dat zie ik dan wel.. heb alle tijd
quote:PinoY schreef op 09 september 2009 @ 17:36:
ik weet het nog niet allemaal... ben wel al aardig op weg met het OMG spul omwisselen..
ga ook me dealer bellen om mijn sachs achterveerop te sturen om die ook te wisselen met me öhlins :D
quote:joostm51 schreef op 09 september 2009 @ 18:10:
Hoi corsarorijders,
Vanmiddag heeft Ruud Freriks van Dynojet Goes mijn corsaro afgesteld. Hij kan rechtstreeks in de computer. Het resultaat is echt verbluffend. Motor stond zo arm afgesteld dat die liep als een zieke kip. Ook de vervroeging van de ontsteking stond in bepaalde gebieden dramatisch.
Nu vloeiend ook in het lage toerengebied.
Verschil op het achterwiel: eerst 126.2 pk bij 8480 rpm na tuning 137 pk bij 8133 rpm.
eerst 111.3 Nm bij 8000 rpm Nu 130.7 bij 6467 rpm.
Nu weet ik wat jullie bedoelden met bruut rijden en power. Wel even wennen zoveel kracht.
Maar ook rustig door een dorpje zonder schokken en nukkig gedrag.
Zeer tevreden nu.
Vanavond nog even verder genieten.
Groetjes,
Joost.
quote:okie1972 schreef op 08 september 2009 @ 15:53:
Fraanske, jij heb toch de goudkleurige Rizoma handgrepen?
Heb jij nog iets aan het stuur moeten aanpassen of past dat er zo op?
quote:Fraanske schreef op 09 september 2009 @ 19:06:
[...]
draf drop, 1 minuutje werk. Ik heb ook de goudkleurige valdoppene. Daarnaast ook de goudkleurige Rizoma rem en koppelingshendel (via mcReijen) Vet cool, maar wel een rib uit mijn lijf.
Ik wil mijn motor ook tunen!! Het wordt druk in goes!
quote:Lacsap schreef op 09 september 2009 @ 18:29:
[...]
Begrijp ik het goed en ga je je Öhlins weer vervangen voor een Sachs? Of hebben ze de Öhlins bij jou nog niet gemonteerd?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2