Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkplaatsnieuws;

1) mijn nieuwe kettingset is binnen! Gaat er pas na zondag op, maar de oude is wel erg versleten :(

2) Ik ga een Gedore doppenset kopen (Gedore is 1 vd beste merken die er is), hgeb van mijn Tante geld gekregen voor een mooi cadeau wat ik zelf kan uitzoeken. Zo'n ratelset gaat wel een aantal jaartjes mee *D
 
Laatst bewerkt:
Werkplaatsnieuws;

1) mijn nieuwe kettingset is binnen! Gaat er pas na zondag op, maar de oude is wel erg versleten :(

2) Ik ga een Gedore doppenset kopen (Gedore is 1 vd beste merken die er is), hgeb van mijn Tante geld gekregen voor een mooi cadeau wat ik zelf kan uitzoeken. Zo'n ratelset gaat wel een aantal jaartjes mee *)

Ach die kettingsets kunnen wel wat hebben. Meestal rij ik ze op, totdat ze tandjes gaan verschieten. })
 
KLAAS ZWART! DIK hoor. Wij hebben ook een kar. Hebben we een zeilbootjes kar van gemaakt, met de bak als laad ruim. Met een kleine verandering is daar ook een Motorkar van te maken. Weer 2
 
Hebben we wel zoveel auto's? :+

Zondag volgens de laatste weerberichten iig droog *O*
Eigenlijk wel lekker als er niet teveel zon is, zijn er niet te veel mensen op de dijken enzo :)
 
Idd, en is het niet zo warm in je motorpak (en als dat wel zo is, dan moet je harder rijden)

Maarre, op deze manier kunnen er al 6 mee! Ik kan een auto (met trekhaak gebruiken) waar de stoelen uit kunnen, zodat ik er ook in kan slapen :+
 
Haha, het XR forum. Daar is het nooit druk geworden. Mooie setje van gedore, wel prijzig. ik heb voor die prijs een complete prima set gehaald. t/m14 klein ratel + alle soorten imbus en schroeven en 10 t/m 30 ofzo grote ratel.

Anyway net terug van een avond ritje. Samen met een vriend echt aso hard gereden door dorpjes langs de vecht en Amsterdamse industrie terreinen. Daar even staan kutten. Vervolgens terug via alleen maar onverlichte slinger wegen echt super vet! En jezus wat kan je 's avonds hard zeg })
3 Uur plezier. Alleen wel een tank erdoorheen geramd. Dat ding zuipt meer als zijn baasje :P
 
Laatst bewerkt:
Over het gedore setje; ik krijg dus geld van mijjn tante en wil daarvoor deze set kopen, omdat ik daar levenslang mee kan doen. Als ik meer nodig het dan deze, dan koop ik er een b-merk bij :)
 
Update:
Tijd is toch veranderd zodat we genoeg tijd hebben om de hele route te kunnen rijden, want is aardig weer voorspelt.(blijft ieder geval droog)
Hopelijk komt iedereen het uit dat we een 1 uur eerder vertrekken?
Nog een kleine disclaimer toegevoegd al lijkt mij voor zich spreekt, maar dan is het ieder geval duidelijk.


13 september Motorstudenten meeting Utrecht.

291dovp.jpg

De 186 km lange route in Google Maps: Google Maps

Verzamelplek: Cambridgelaan op de Uithof
Vertrektijd: 12:30
Denk er aan om kleingeld mee te nemen voor de pont!(2X1 euro)
Bij Tiel houden we een pauze en zal nog een paar keer een korte stop zijn voor foto's te maken etc.

Wie rijden er mee:
Sander
Vincent
Dion
Richard
Daniel
Bob
marinushendrik

Mensen die moeten langs komen!
MIOB

De route in maps klopt een stukje je niet bij Woudenberg omdat er een weg niet opstaat.

DISCLAIMER
- Ik(sander1989) ben nooit verantwoordelijk voor schade/letsel die tijdens deze dag ontstaat of er uit voortkomt.
- Hou het veilig, rij baksteengewijs(behalve in de bochten), hou genoeg afstand, ga niet over je eigen grenzen om je voorganger bij te houden.

Het moet een leuke motortocht worden en heb geen zin in ellende omdat iemand een stomme actie uithaalt.
 
Laatst bewerkt:
Goed geregeld trouwens! Die disclaimer geldt ook voor de vorige rit, ik ben niet aansprakelijk :P

Tot morgen allemaal! :)
 
Heb je je zwaar rijbewijs eigenlijk? Anders kan je morgen wel even een rondje rijden, ben niet zo moeilijk. Leen me husky elke week 1 dag uit aan een vriend met rbw maar geen motor.
 
Neenee, nog niet helaas :) Maar hier op de Maasvlakte moet wel een parkeerplaats zijn waar ik kan rijden (mocht ik plotseling een sm kopen die onbeperkt rijbewijs vergt)

Bedankt voor het aanbod iig! *D
 
Mannen, ik ga morgen miss ook nog een paar uurtjes mee. ik heb wel die verjaardag, maar dan sla ik halverwege wel links af richting Harderwijk.. Al is het alleen maar om jullie even de hand te schudden! Nou nog ff opzoeken waar cambridgelaan precies is ;)
 
Ritje ziet er leuk uit! Heb hier al een tijdje niet gereageerd, (schande! O-) ) maar ik zou het wel leuk vinden om ook mee te rijden.

Zit inmiddels alweer in het 3e jaar rechten trouwens. :)

Cambridgelaan is waar die studentenflat staat met zeg maar dat gat erin?
 
Ritje ziet er leuk uit! Heb hier al een tijdje niet gereageerd, (schande! O-) ) maar ik zou het wel leuk vinden om ook mee te rijden.

Zit inmiddels alweer in het 3e jaar rechten trouwens. :)

Cambridgelaan is waar die studentenflat staat met zeg maar dat gat erin?

Ja klopt. Je ziet vanzelf wel een aantal motoren staan
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een auto gekocht !!!! *O* *O*

Volkswagen Polo uit 1992 met trekhaak! *O* Dat was het enige wat mij uitmaakte.

En een andere nokkenas besteld voor de husky! Voor meer PK's, de kleppen moesten gesteld worden dus tja dan kon dat ook meteen :Y
 
Het gaat mij morgen niet lukken :( Als het een uurtje eerder was geweest wel, helaas.

Veel plezier morgen!
 
Ja klopt. Je ziet vanzelf wel een aantal motoren staan


Maar je mag alleen meerijden als je vaker hier reageert!

En goed kan posen....

Ik kan mijn camera helaas niet meenemen. Wel de videocamera. Iemand anders die foto's kan maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan