Ringtime! Het Nordschleife afspreektopic deel 3

normal_IMG_9353_J.jpg


Heerlijk gereden afgelopen donderdag! :]
 
iemand enig id of je ook een dagkaart kan open voor de Nordschleife?? Iedere keer 75 euro lappen vind ik ook klote...... :]
 
afgelopen weekend toch stiekum een paar rondjes wezen rijden met de brommert .. bloed gaat waar t niet kruipen kan zeg maar :)

was wel even wennen als je zo lang niet geweest bent .. was even zoeken naar de juiste rem- en instuurpunten. ook even wennen aan de vele piepo's die de baan eigenlijk niet echt kennen en dus op sommige stukken onnodig op de rem gaan staan :-o maar goed hoort erbij

de nederlandse club is wel behoorlijk uitgedunt zeg :X alleen maar witte platen op de parkeerplaats toen ik aankwam. toch nog de usual suspects tegengekomen, dus was wel weer gezellig (al was het kort :))



Tssss,verslaafde. :P
Nederlandse club :? volgens mij bestaat ie niet meer. B|
En binnenkort rijden er ook geen marchals meer rond heb ik net begrepen. :X
 
Laatst bewerkt:
Moeten een brief onderteken dat we niet harder dan 140 mogen rijden :X
Ze hebben een beetje verkeerd begrepen dat we niet full time voor ze werken geloof ik.
Maar eens zien waar dit heengaat...
 
Laatst bewerkt:
ik vermoed gevalletje juridisch indekken .. marshalls zijn toch verzekert via NS GmbH ?
als er niets afgesproken is over snelheid e.d. dus ook als jullie bij 200+ iets gebeurd ...
denk dat ze dat willen afdekken als in eigen schuld dikke bult
maar niet echt een vrolijke ontwikkeling nee .. maken ze geen vrienden mee denk ik :X
 
Moeten een brief onderteken dat we niet harder dan 140 mogen rijden :X
Ze hebben een beetje verkeerd begrepen dat we niet full time voor ze werken geloof ik.
Maar eens zien waar dit heengaat...
Zo te horen blij dat ik de afgelopen jaren in relatieve rust mn rondjes heb kunnen maken :X 8-)
 
Ik ga vrijdag riching de eifel (Leimbach). Helaas is vrijdag de ring gesloten en zaterdag is hij maar 2 uurtjes los geloof ik. Misschien zondag maar even een bezoekje brengen........
 
Das al lang geleden dat ik hier heb gepost maar ik rij er nog altijd regelmatig wat rondes, vanaf augustus dit jaar weer terug op een ZXR750 :)

full
 
Mannen (en vrouwen)

Ik ben zaterdag op de ring geweest en heb gezien dat er zeker 3 fotograven langs de baan stonden. Nu heb ik een stuk of 5 sites bekeken en daar staat niets op van afgelopen weekend. Kan het zijn dat die sites 1x per week worden ge-update???


Welke sites weten jullie waarop foto's komen?


Thanx!!
 
Wellicht hebben we (ik was daar met Piet Zahut) de pech dat de ring maar 2 uurtjes open was.
Staan al wel een heleboel foto's tussen van een dag later (gisteren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan