Onderdelen Aprilia RSV1000 98-00 en Tuono -03

Herwinp

MF'er
27 dec 2007
160
83
Nu de RSV Mille verkocht is heb ik nog een aantal onderdelen over, die voor de juiste prijs van eigenaar mogen verwisselen.

Zo ligt hier een schetsplaten setje van PP-tuning, waar de stepjes op 9 plekjes op gezet kunnen worden. Verkeert in zeer goede staat. Vaste prijs is 100 euro inclusief verzenden. VERKOCHT
IMG_1802.jpg


Dan een smoke-kleurige ruitje voor de RSV, volgens mij het standaard model. (geen verhoogd ruitje). Mag weg voor elk aannemelijk bod. Zitten wel wat krasjes op, maar niet heel ernstig. VERKOCHT!
IMG_1809.jpg


Vervolgens een orgineel achterlicht voor zowel de RSV als de eerste Tuono's. Mag weg voor wat de gek ervoor geeft.
IMG_1804.jpg


Dan een paar blauwe CNC-gefreesde stepjes. Aan eentje zit een kleine beschadiging, die nauwelijks te zien is als hij gemonteerd is. Ook weer voor elk aannemelijk bod.
IMG_1805.jpg

IMG_1806.jpg


En als laatste een paar splinternieuwe crashpads voor (volgens de gebruiksaanwijzing, die er bij zit) alle RSV mille's. Deze worden geplaatst achteraan het frame, waar het blok aan het frame gebout zit. Ik heb de crashpads gekocht, maar nooit gemonteerd...ze zijn dus echt nieuw, en ze mogen weg voor de vaste prijs van 50 euro inclusief verzenden. Zitten in de originele blikken doos, en de montage-handleiding zit er nog bij. VERKOCHT
IMG_1807.jpg


Groeten, Herwin
 
Laatst bewerkt:
18 euro voor kuip ruit
gr ton

Dan ga jij voor!
Stuur me maar een mail op herwinhilda apestaart home.nl voor je gegevens, dan krijg je daarna die van mij....

Kuipruit is dus verkocht aan yus123!
 
Het achterlichtje is ook weg!

De blauwe stepjes mogen weg voor 10 euro inclusief verzenden....
 
Dan ga jij voor!
Stuur me maar een mail op herwinhilda apestaart home.nl voor je gegevens, dan krijg je daarna die van mij....

Kuipruit is dus verkocht aan yus123!

Yus123 reageert helaas niet, dus wat mij betreft is het ruitje er weer....Wat ik eerder schreef over die 10 euro plus verzendkosten geldt nog steeds!
 
Terug
Bovenaan Onderaan