Motorrijders gezocht voor rondje IJsselmeer

Rondje Ijsselmeer.

  • Zaterdag de 26ste.

    Stemmen: 11 52,4%
  • zondag de 27ste.

    Stemmen: 10 47,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
~
haal mij maar van de lijst af..

Ik werd er gisteren ff aan herinnerd dat zaterdag de 26e het nationale burendag is :z

En in het dorp waar ik woon met nog geen 2000 inwoners betekent dat gewoon een straatafsluiting inc. buurt BBQ etc. :Y





p.s Ik had al wat reacties gezien van mensen die een keer een weekend weg wilden (dus met 1 of meerdere overnachting(en), dit wil ik begin volgend jaar wel oppakken.

Ik wil zowiezo 1 weekend naar Belgie en 1 weekend naar Duitsland :+

Dus als er mensen zijn die dit ook wel zien zitten dan hoor ik het wel..

[/quote :} ?
 
Laatst bewerkt:
~
\
haal mij maar van de lijst af..

Ik werd er gisteren ff aan herinnerd dat zaterdag de 26e het nationale burendag is :z

En in het dorp waar ik woon met nog geen 2000 inwoners betekent dat gewoon een straatafsluiting inc. buurt BBQ etc. :Y





p.s Ik had al wat reacties gezien van mensen die een keer een weekend weg wilden (dus met 1 of meerdere overnachting(en), dit wil ik begin volgend jaar wel oppakken.

Ik wil zowiezo 1 weekend naar Belgie en 1 weekend naar Duitsland :+

Dus als er mensen zijn die dit ook wel zien zitten dan hoor ik het wel..

:] ?
 
\
haal mij maar van de lijst af..

Ik werd er gisteren ff aan herinnerd dat zaterdag de 26e het nationale burendag is :z

En in het dorp waar ik woon met nog geen 2000 inwoners betekent dat gewoon een straatafsluiting inc. buurt BBQ etc. :Y





p.s Ik had al wat reacties gezien van mensen die een keer een weekend weg wilden (dus met 1 of meerdere overnachting(en), dit wil ik begin volgend jaar wel oppakken.

Ik wil zowiezo 1 weekend naar Belgie en 1 weekend naar Duitsland :+

Dus als er mensen zijn die dit ook wel zien zitten dan hoor ik het wel..


PS> (Ringo2008) Denk dat ik er wel bij ben........
 
Mannen, bij deze meld ik me voor deze trip af. Boetes gaan mij teveel kosten, heb weinig gewerkt wegens mijn akefietje, dus weinig salaris deze maand, en er komt zeer hoge onderhoudskosten deze kant op, nieuwe kettingset, banden en remschijf, en liefst ook nog een kleine beurt...

Dus moet maar eens verwantwoordelijk gaan optreden tegen mezelf en prioriteiten stellen, denk wel dat jullie dat wel snappen.

Ik wens jullie iig veel plezier, en laat me uiteraard waten of er nog iets geplant word na deze trip :W
 
Mannen bij deze sluit ik mij dan ook aan bij de afvallers, afzeggers.
Ik zie dat het as zaterdag mooi weer is en in Luxenbourg nog meer, daarom besluit ik dit weekend maar om het mooie weer mee te pakken en daar naar toe te rijden.
Topic blijf ik wel volgen, voor de rijders die wel deze rit gaan doen, een fijne tourtrip uiteraad.
PS
Ik weet de gene die dit opgezet heeft en afzecht dat komt raar over.
Maar voor alle duidelijkheid , deze trip is niet van mij afkomstig.
 
Laatst bewerkt:
jammer mannen! maar nu blijven er niet veel over. misschien ff inventariseren wie er ZEKER mee gaan, ga niet alleen het ijsselmeer rond rijden.
 
Mannen bij deze sluit ik mij dan ook aan bij de afvallers, afzeggers.
Ik zie dat het as zaterdag mooi weer is en in Luxenbourg nog meer, daarom besluit ik dit weekend maar om het mooie weer mee te pakken en daar naar toe te rijden.
Topic blijf ik wel volgen, voor de rijders die wel deze rit gaan doen, een fijne tourtrip uiteraad.
PS
Ik weet de gene die dit opgezet heeft en afzecht dat komt raar over.
Maar voor alle duidelijkheid , deze trip is niet van mij afkomstig.

Ik begrijp het effe niet.
Je zeg de ijsselmeer af omdat je dit weekend naar luxemburg gaat terwijl de rit
ijsselmeer pas volgende week is. :?
 
:] :] *O* *O*
full

Kan jullie niet laten vallen.....
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je op je besluit bent teruggekomen...Gisteren niet naar Luxemburg geweest?? Ikke wel! rondje van bijna 800 km. cu saturday!
 
Fijn dat je op je besluit bent teruggekomen...Gisteren niet naar Luxemburg geweest?? Ikke wel! rondje van bijna 800 km. cu saturday!

Wij zijn ook geweest, wij ook iets over de 800 km gedaan, ff het Cenrtum aangedaan.Zet net wat plaatjes op Stek. was goed en mooi weer ff een paar spetters op de heenweg net bij Hazeldonk. een sleurhut uit Nederland op zn kant zien gaan, was weer erg druk op de weg.
tegen 22;00 uur waren we weer thuis.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je op je besluit bent teruggekomen...Gisteren niet naar Luxemburg geweest?? Ikke wel! rondje van bijna 800 km. cu saturday!

We zijn je helaas niet tegen gekomen..Maar is erg mooi rijden daar :] ..
Hoop dat het Zaterdag ook zo'n fijne rit gaat worden, :}..
met af en toe een gezellig terassie pakken :Y
 
Wij zijn ook geweest, wij ook iets over de 800 km gedaan, ff het Cenrtum aangedaan.Zet net wat plaatjes op Stek. was goed en mooi weer ff een paar spetters op de heenweg net bij Hazeldonk. een sleurhut uit Nederland op zn kant zien gaan, was weer erg druk op de weg.
tegen 22;00 uur waren we weer thuis.

Plaatjes gezien op je stek. Leuk!! Zijn zelf niet in luxemburg stad geweest, alleen er boven.
 
ok, ff een gek idee! weinig belangstelling (lees= veel afmeldingen) voor een monster ijsselmeer rit in september.
dus deze rit begin volgend jaar rijden en zaterdag een ritje van zo'n 150 tot 200 km rijden (iedereen weer op tijd thuis)

en dan nog even voor de duidelijkheid, met (overwegend)droog weer ben ik zeker van de partij, de route is klaar (nog ff deel 2 in de tomtom programmeren).

maar om ff snel het ijsselmeer (met 3 of 4 mensen) rond te rijden vind ik niet echt relaxed, met zo'n tocht gaat het om gezelligheid en moet je dus geen haast hebben of afhankelijk zijn van het weer.

conclusie: a.s. zaterdag het ijsselmeer rondrijden OF een kortere rit (start+aankomst regio zuid/noord holland)

gooi het in de groep
 
Zie zelf nog 9 man staan die op zaterdag mee zouden gaan of is de lijst niet helemaal up to date?? Rondje zuid/noord holland is misschien ook wel leuk hoor. Vind het dus allebei wel goed.

Voordeel rondje zn holland: ik kan later mijn bed uit.
Nadeel: ben al diverse keren in zuid holland geweest en rond het ijsselmeer nog nooit.

Edit: Conclusie is al gemaakt zie ik, maar geplaatst terwijl ik aan het typen was...
Ik ga ook mee op de aangepaste rit. Is al bekend hoe of wat?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan