Ducati-Topic deel 45 " Rood = sneller "

Status
Niet open voor verdere reacties.
ducati-mh-900.jpg


sorry voor de horizonvervuiling
 
Laatst bewerkt:
Als ik hier op technisch noodzakelijk informatie moet wachten zitten we denk ik zo ongeveer in topic 100 :+

De kilometerteller was losgebroken. Om die te vervangen moest ik dus de koplampen eruit halen en de claxon verwijderen. Hierna kun je van onderuit de klokpartij losschroeven. De kilometerteller zit namelijk daar weer op vastgeschroefd en daar kom je anders dus nooit bij.
Weer wat geleerd *O* *O* *O*
Techniek is meer op het DCN forum geloof ik, maar mooi dat het gelukt is.
 
Als ik hier op technisch noodzakelijk informatie moet wachten zitten we denk ik zo ongeveer in topic 100 :+

De kilometerteller was losgebroken. Om die te vervangen moest ik dus de koplampen eruit halen en de claxon verwijderen. Hierna kun je van onderuit de klokpartij losschroeven. De kilometerteller zit namelijk daar weer op vastgeschroefd en daar kom je anders dus nooit bij.
Weer wat geleerd *O* *O* *O*

zie je wel, als we je teasen leer je er veel meer van.
 
Als ik hier op technisch noodzakelijk informatie moet wachten zitten we denk ik zo ongeveer in topic 100 :+

De kilometerteller was losgebroken. Om die te vervangen moest ik dus de koplampen eruit halen en de claxon verwijderen. Hierna kun je van onderuit de klokpartij losschroeven. De kilometerteller zit namelijk daar weer op vastgeschroefd en daar kom je anders dus nooit bij.
Weer wat geleerd *O* *O* *O*
Wel lullig dat zelfs een teller eraf dondert, typisch ducati..... |(

Ik had de duc nog geen 2 uur in bezit, knapt mijn gaskabel.... en nog geen week daarna... knipperlicht valt eraf en wordt stuk gereden door een vrachtwagen die achter me reed..... _O-


succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan