kawa 1500 classic toerer

tiebie2

Rookie
31 mei 2009
15
0
R'veer
Hallo allemaal :)

Ik heb jullie info nodig, ik kan een kawasaki vn 1500 classic tourer uit 2001 ( wel een bek vol hoor ) kopen en wil graag van jullie weten of die zwakke punten heeft of waar ik eventueel op moet letten bij het kopen van deze vette machine.

Alle info is welkom

Mvrgr
Tiebie2
 
Jongens jongens toch, laat iedereen blij zijn met zijn eigen machine en keuze ;)
Het gaat hier om de vraag en niet allerlei zij onderwerpen 8-)
A.u.b info over de kawa vn 1500 classic tourer ( bj 2001 )

Mvrgr

Tiebie :W
 
Jongens jongens toch, laat iedereen blij zijn met zijn eigen machine en keuze ;)
Het gaat hier om de vraag en niet allerlei zij onderwerpen 8-)
A.u.b info over de kawa vn 1500 classic tourer ( bj 2001 )

Mvrgr

Tiebie :W

Ik bedoelde het heel positief hoor. Kijk maar naar mijn onderschrift :]
Maar dit type is wat jonger dan die van mij. Heb er geen ervaring mee.
 
Hoi tiebie 2

Wel,ik heb ooit voor dezelfde motor gestaan en ik wou toch ook nog andere exemplaren zien,dus reed ik van de ene dealer naar de andere...om een lang verhaal kort te maken,ik kwam dus bij een officiele Kawa dealer terecht en die wees me erop dat ik heel voorzichtig moest zijn met die motor.Hij vertelde me dat er nogal veel problemen geweest waren met de versnellingsbak en de tandwielpomp,dat ze daarna overgegaan zijn op een andere versnellingsbak(van 4 naar 5 versnellingen) en de desbetreffende pomp zijn ze uit ander materiaal gaan maken...
Ik ben mijn licht toen eens op een ander gaan opsteken en het verhaal van die brave man bleek dus wel degelijk te kloppen.....
Achteraf ben ik iemand tegen gekomen met zo een machine en die was er heel tevreden over naar eigen zeggen,hij was wel zelf mecanieker,dus hij deed alles zelf aan zijn fiets....
Ik vind Kawa prachtige motoren,maar ik zou toch maar eens mijn licht opsteken....
Het kan hier evengoed gaan om zeer goede fiets hè,maar dat is wat ik er nog van weet...
Succes met je zoektocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan