Gebogen radiator Yamaha YZF1000 ThunderAce

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.360
3.342
Ridderkerk (ZH)
Te koop een schitterende radiator van een Yamaha YZF Thunderace. Gebogen model met dubbele ventilatoren, compleet met slangen, sensoren en overige toehoren.

In keurig nette staat, voor vervanging of streetfighter project.

aangepaste prijs 60 euro, af te halen te Ridderkerk.

Verzenden a 7,50 geen probleem.

P1010023Small-1.jpg

P1010024Small-2.jpg

P1010025Small-1.jpg



rvdwerff@zonnet.nl of 06-20004989
 
Laatst bewerkt:
De thermostaat zit niet op de radiator, zit hij volgens mij bijna nooit. Bij een FZR1000 zit hij achterop het blok gemonteerd maar je kan ook een losse thermostaat van een FZR600 ofzo gebruiken, die hangt gewoon ergens tussen de waterslangen en kan dus ook overal weggewerkt worden.

De beide sensoren zitten wel aan de voorkant en de vuldop zit niet direct op de radiator gemonteerd maar met een losse slang aansluiting, die kan je dus zetten waar je maar wilt.

En past het op een FZR?

Tsja, alles is passend te maken natuurlijk. Zowel de ophanging als de wateraansluitpunten zitten op dezelfde plek dus passend krijgen doe je 'm altijd wel denk ik, maar dat is aan de koper om te beslissen.
 
Laatst bewerkt:
Zo, effe de juiste foto's erbij gezet. Als je nou een ThunderAce radiator te koop aanbiedt is het wel handig om ook foto's van die Thunderace radiator erbij te ztten i.p.v. de verkeerde........ |(
 
oh hee..idd op de vorige foto's was de radiator mooi vlak aan de voorkant, geen dingen in t zicht..

mzz dan gaat deze ff over, welk type had je eerder gepost??
 
Die van de eerste foto was een 2007/2008 R6 dacht ik, maar die paste voor geen meter omdat de aansluitingen helemaal verkeerd om zaten.

Dus daarom had ik deze T-ace gekocht, daar zitten de aansluitingen wel op de juiste plek, alleen vindt ik een vlakke radiator uiteindelijk toch mooier staan, ook omdat er weer gewoon plastic kappen overheen komen.

dus gaat deze weer de verkoop in... :W
 
Effe de rolmaat erlangs gehouden, de radiator is ongeveer 43 cm breed en 32 cm hoog.

De onderkant loopt iets taps toe, dus daar is hij wat smaller dan 43 cm.




Je kan ook bellen: nul zes 20004989

Groeten Rene
 
Ik heb nog een puike radiator liggen van een fzr 1000
en heb wel interesse in die van de thunderace

Ruilen?
 
Geen interresse, ik heb al een FZR1000 radiator op mijn fiets zitten, deze mag de verkoop in.

Zal er meteen een aangepaste prijs tegenaan gooien. :Y


60 euri's afhaalprijs.
 
Laatst bewerkt:
De thermostaat zit niet op de radiator, zit hij volgens mij bijna nooit. Bij een FZR1000 zit hij achterop het blok gemonteerd maar je kan ook een losse thermostaat van een FZR600 ofzo gebruiken, die hangt gewoon ergens tussen de waterslangen en kan dus ook overal weggewerkt worden.

De beide sensoren zitten wel aan de voorkant en de vuldop zit niet direct op de radiator gemonteerd maar met een losse slang aansluiting, die kan je dus zetten waar je maar wilt.

En past het op een FZR?

Tsja, alles is passend te maken natuurlijk. Zowel de ophanging als de wateraansluitpunten zitten op dezelfde plek dus passend krijgen doe je 'm altijd wel denk ik, maar dat is aan de koper om te beslissen.
kijk dat heb ik dus nodig voor die van mij,moet dat grote thermohuis kwijt,en kan ik niet kwijt onder de tank,dus een themostaat van een fzr 600 kan tussen de slangen,en is niet al te groot,of is dat ook zo,n groot huis??
 
Laatst bewerkt:
kijk dat heb ik dus nodig voor die van mij,moet dat grote thermohuis kwijt,en kan ik niet kwijt onder de tank,dus een themostaat van een fzr 600 kan tussen de slangen,en is niet al te groot,of is dat ook zo,n groot huis??

Wat vindt je groot? een complete thermostaat van een FZR600 is een dingetje van ik schat zo'n 9 a 11 cm lang en iets van een cm of 5 doorsnede met 2 input pijpjes eraan afkomstig uit het blok en 1 output aansluiting naar de radiator.

op www.fzrclub.nl is vast wel iemand te vinden die nog ergens zo'n ding heeft liggen.
 
Ondanks de aankondiging van hierboven: Zolang dit topic niet gesloten is is de radiator dus nog gewoon te koop, ondanks eventuele hier gemeldde toezeggingen over ophalen enzo.

Hij is pas niet meer te koop als hij opgehaald is........ :)


Dus nog steeds te koop: mooie gebogen radiator met dubbele fans voor 6 hele tientjes. *O*
 
Ondanks de aankondiging van hierboven: Zolang dit topic niet gesloten is is de radiator dus nog gewoon te koop, ondanks eventuele hier gemeldde toezeggingen over ophalen enzo.

Hij is pas niet meer te koop als hij opgehaald is........ :)


Dus nog steeds te koop: mooie gebogen radiator met dubbele fans voor 6 hele tientjes. *O*
Toezegging ingelost ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan