Draaicirkel motor te groot. Oplossing gezocht?

Gevonden op internet



Aangeboden Motormover
Omschrijving Motormover, merk Zonneveld, als nieuw. Zet uw motor op de mover en draai hem elke gewenste kant op zonder moeite! Handig voor in een krappe stalling en voor het werken aan uw motor. Aan te passen aan elke maat achterband.
Prijs EUR 100
NLG 220
Aangeboden door A.Daniels
e-mail acimdaniels@hetnet.nl
Telefoon 06 248 729 47
Woonplaats Den haag
Provincie Zuid-Holland
Geplaatst 25-Mar-03 01:32
Looptijd 4 weken
Vervaldatum 22-Apr-03
 
ik blijf een brede tuindeur de makkelijkste en verreweg goedkoopste oplossing vinden...
 
Bedankt voor de reactie. Ga van de week eens even bij motorzaken kijken. Als ze niets hebben dan maak ik zelf wel iets.
 
sohé, die is oud, Duka is al lang met pensioen, die rijdt geen motor meer.
Leefde oma nog?
 
Iemand enig idee waar die "motor mover" nog te koop is, die je dus kunt gebruiken bij motoren zonder middenbok ?

Dus niet die hele lange, maar die mover voor alleen je achterwiel.

Thanks alvast.
 
Misschien wat simpel, maar ik heb een zo'n schuttingdeel van 180x180 door gezaagd en aan beide kanten schanieren geplaatst. 2 a 3 keer steken en de mijn motor gaat de tuin/schuur in.
 
Dat is voor mij alleen geen optie, aangezien het om een betonnen berging gaat onderin de flat. Dus deuren groter maken of iets dergelijks zit er niet in.

Heb nu een CB-1 en gebruik zo'n motormover die je onder je middenbok zet van je motor. Dan gaat het allemaal redelijk makkelijk.

Wil echter binnenkort, of na dit seizoen een SuperSport halen en daar zit dan dus weer geen middenbok onder. Zo'n mover waar je achterwiel in kan is dan ideaal.

Een grotere waar heel de motor opgaat is geen optie omdat ik dan die hoek waarschijnlijk niet gemaakt krijg.

Dus bij deze nog een keer ;) Heeft iemand een site waar de movers voor alleen een achterwiel te koop zijn ?.

Thanks.
 
Ja daar is die, thanks !!!

op motozoom.nl staan ze toch wel ?

Op Motozoom kon ik alleen de rangeerhulpen voor onder je middenbok vinden, of zo'n motor-mover waar heel je motor opgaat.
 
Laatst bewerkt:
Onze tuindeur was 1 meter breed en de hekdelen 2 meter breed. Even de scharnietjes gewisseld en voila: hekdelen 2 meter lang, 1 hekdeel van 1 meter lang en 1 deur van 2 meter lang!
 
Heb al een paar weken geleden een motor-mover van Motoport gehaald. Werkt perfect zo'n ding. Met diegene die je laat zien krijg ik mijn motor ook niet de berging in.

hoe breed is de gang naar je berging en de hoe breed is de deur?

zit zelf ook te tobben of ik de motor de berging ingedraaid kan krijgen maar aangezien ik op het moment geen motor heb is het lastig proberen :')
 
Motor mover is echt perfect ding 8-) beetje prijzig maar buiten laten staan een winter lang gaat uiteindelijk meer kosten denk ik. Vorstbeschermer in het schuurtje en hij staat er lekker warmpjes bij deze winter.

Zie hier hoe hoe klein je schuurtje kan zijn voor zo'n ding. (veel kleiner had het ook niet moeten zijn)

full
 
Ff lateraal denken:
1-situatie aanpassen
2-andere motor kopen
3-verhuizen
4-motor gewoon voor de deur neerzetten onder de hoes.
M.a.w. , geen problemen zoeken die er niet zijn, probleem is verwant met: hoe haal ik adem onder water.
 
hoe breed is de gang naar je berging en de hoe breed is de deur?

zit zelf ook te tobben of ik de motor de berging ingedraaid kan krijgen maar aangezien ik op het moment geen motor heb is het lastig proberen :')

Zie nu pas je berichtje.

De breedte van mijn deur is 80cm, en de gang zal rond 120cm breed zijn gok ik. Erg krappe bocht dus. Heb de motor-mover ook laten aanpassen door een vriend van mij. Stuk buis afgezaagd en nieuwe gaten geboord voor de wielen. Zo is de achterkant 20cm smaller geworden. En dan past het net zonder moeite.

Heb mijn berging helaas niet uitgekozen, die krijg je er gratis bij zullen we maar zeggen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan