stuur buel te koop

loopt dit stuur recht of zit er een knik in

dus is het zo als een supper bike stuur of staat ie meer als de clip ons op een racer
 
kunt u een foto maken van af boven genomen want ik heb een yamaha xj600 diversion en ik wil een rechter (of in dit geval een iets rechter stuur monteren )

als u een foto van boven af maakt kan ik het even vergelijken met de mijne en dan kan ik bepalen of ik hem overneem (of niet )

alvst bedankt mvg
 
wat is de lengte van het stuur ? van stuur eind tot stuur eind ?

kan ik het bij mij ff na meten

en wat is de rikte (moet namelijk wel in m,n orginele risers passen mvg
 
oke ik ga dit van het weekend (lees zaterdag ochtend) ff op meten want ik had er gewoon geen tijd voor ivm m,n werk (vrachtwagenchauffeur) langen dagen gelukkig mja soms is het wel eens lastig doe het morgen vroeg ff meten en opschrijven en dan laat ik het weten
 
heeft geen nut heb het na gemeten maar lengte is het zelfde alleen mijn is iets dikke dus intresse vervalt en op de laatste foto te zien en na dat ik een goede foto van m,n eigen stuur heb gemaakt lijkt de kromming ook het zelfde dus ik schiet er dan niks mee op ma toch bedankt

dit is trouwens voor andere geintreseerden wel leuk voor een street fichter project hij is teminstete zo gigantis breed of zo


en je staat wel weer boven aan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan