Rugprotector voor standaard vak in jas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.550
36.038
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Komt uit mijn MQP pak, maar rij altijd met een losse “echte” rugprotector. Met CE keur van Knox.
Nog maar even voor de duidelijkheid:
Dit is dus de standaard schuimplaat die in het rugvak van een normale motorjas zit!
De maten van het deel zijn op het breedste punt 32cm en op smalste punt 12cm de gehele lengte (onder naar boven) is 44cm.

Prijs: Gratis (anders prullenbak)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik wil m wel hebben, heb ff te weinig geld enzo om een 'echte' te kopen, dus zo een zou toch wel prettig zijn.
 
Zit vaak al wel standaard in je jas in zo'n ding? Maar goed. Je mag afhalen in de Achterhoek of 7 euro verzendkosten.


Ja in me jas zit wel iets dat een rugprotector moet zijn, maar dat lijkt meer op een stukkie schuimrubber. Heb liever een iets betere (al is t natuurlijk nog niet optimaal, maar alle beetjes kunnen helpen).

Moet hij trouwens idd met pakketpost? dacht dat iets met zulke afmetingen onder een lager tarief viel?
 
Ja in me jas zit wel iets dat een rugprotector moet zijn, maar dat lijkt meer op een stukkie schuimrubber. Heb liever een iets betere (al is t natuurlijk nog niet optimaal, maar alle beetjes kunnen helpen).

Moet hij trouwens idd met pakketpost? dacht dat iets met zulke afmetingen onder een lager tarief viel?
ben je nou aan het onderhandelen over 7 euro verzend kosten O-)
 
ben je nou aan het onderhandelen over 7 euro verzend kosten O-)


Neej, mr ik verbaas me er gewoon over dat de TNT zoiets met de pakketpost wil laten gaan....



(maar natuurlijk is elke euro voor een arme student mooi meegenomen he :+ )
 
Ja in me jas zit wel iets dat een rugprotector moet zijn, maar dat lijkt meer op een stukkie schuimrubber. Heb liever een iets betere (al is t natuurlijk nog niet optimaal, maar alle beetjes kunnen helpen).

Moet hij trouwens idd met pakketpost? dacht dat iets met zulke afmetingen onder een lager tarief viel?

Dat is dit ook... kan het alleen niet anders noemen... En dit is te groot voor een envelop dus word een pakketje helaas. De maten van het deel zijn op het breedste punt 32cm en op smalste punt 12cm de gehele lengte (onder naar boven) is 44cm.


Shit, had ik dit eerder gezien, was er vandaag nog naar opzoek...

Ik maak NU 7€ over...

maar die ander was eerder..

Mail me maar vast even als jij wél op zoek bent het schuimrubber rugdeel ;)
 
Laatst bewerkt:
Naja dat ding van mij kun je 4 keer opvouwen en dan in een envelop proppen, en er zitten geen vakjes in. verder is het gewoon zacht, en vervormbaar, hij is maar 0,5 cm dik en er zitten gaatjes in. Das dus wel heel iets anders en ik kan me geen enkele manier bedenken hoe die van mij je rug kan beschermen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan