Lucas kentekenplaat houder R1/R6

Br00d

Die hard MF'er
9 apr 2008
302
0
Ureterp
Ey

Heb hier een kentekenplaat houder die bedoelt is voor een R1/R6. Wou hem op mijn CBR beunen zodat ik toch nog wat verlamping had maar dit is niet mogelijk zonder zware aanpassingen.

Daarom bied ik hem hier aan. Betreft een houder met een led lamp en eventueel setje nano knipperlichten.

Eventueel is alles los te koop mits er genoeg interesse is. Betreft de nano knipperlichten daar heb ik 2 setjes van.

ALLES IS NIEUW!!

1 gat van de kentekenplaat houder is een beetje extra uitgeboord om het licht passend te maken. Maar daar heb je totaal geen last van.

dg4aok.jpg


a4tqxi.jpg


k9e44l.jpg


14afxx3.jpg


o52ccp.jpg


mailen kan naar AirVVolf apedinges hotmail.com Dus 2 keer een v geen w
 
Laatst bewerkt:
Wil voor de knipperlichtjes 10 euro per set hebben

Achterlicht 20 euro

Houder 40 euro.

Gr

Arjan
 
Voor dat geld mag je de houder met achterlicht hebben. Moet je wel zelf verzendkosten betalen.

@ diboettie: stuur me maar even een mail dan of zo. Aangezien ik je niet kan PMen of mailen. Kan geen contact gegevens van je vinden.
 
Laatst bewerkt:
Voor dat geld mag je de houder met achterlicht hebben. Moet je wel zelf verzendkosten betalen.

@ diboettie: stuur me maar even een mail dan of zo. Aangezien ik je niet kan PMen of mailen. Kan geen contact gegevens van je vinden.

Graag incl de knippers
 
Voor dat geld mag je de houder met achterlicht hebben. Moet je wel zelf verzendkosten betalen.

@ diboettie: stuur me maar even een mail dan of zo. Aangezien ik je niet kan PMen of mailen. Kan geen contact gegevens van je vinden.

Ik kan van jou helaas ook geen pm vinden, mijn mailadres is: boetenjose apestaartje versatel punt nl.
 
Hej!

Ik wil je knippers wel overnemen.
Wat zijn de specs van de lampjes (Wattage, type lampje)?
Ik zoek zelf namelijk een setje waar minimaal 17watt in kan ivm knipper-snelheid (anders moet ik een nieuw relais aanschaffen..)

Ik hoor het wel,
Jafeth.
 
Ik ben een stugge fries....

Er zou een belg de 60 euro overmaken met de nodige verzendkosten maar heb nog niks ontvangen..
 
Ik ben een stugge fries....

Er zou een belg de 60 euro overmaken met de nodige verzendkosten maar heb nog niks ontvangen..

Ik ben een nog stuggere veluwse boer. maar bij ons is een woord nog steeds een woord ;)

En ik zat vandaag in Fryslan :) in Dokkum...dus...had ,m op kunnen halen :Y
 
Jah maar hij gaat gewoon niet weg voor minder. De belg heb ik ook nog steeds contact mee en verwacht deze week geld.
 
Neem, het onderdeel maar mee naar de TT..scheelt je bezorgkosten.. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan