Dit onderwerp is gesloten.
quote:
quote:fitrefo schreef op 01 oktober 2009 @ 10:05:
[...]
mooi hoor. kan me de keuze wel voorstellen. wel weer heel iets anders he.
zelf overigens sinds afgelopen graspop ook fan van devildriver.
quote:Gh0st schreef op 01 oktober 2009 @ 20:28:
[...]
Heb hier voor 600F gereden dus ben wel bekent met de zithouding alhoewel die van de 10 nog veel extremer is
Maar t punt is dat ik klaar ben met de Hornet
Ik zit aan mn max met dat ding en ik wil weer een nieuwe uitdaging en dat is dus een 10
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:'t Is een gave bike hoor.
Vinnik ook
heb dr al op proefgereden en dat vermogen is
En t stuurt onwijs goed vindt ik
Plus dat ie dr mooi uitziet
quote:hornet46 schreef op 01 oktober 2009 @ 20:57:
[...]
is ook een hele vette bike
maar meer een circuit wapen!!!!
een collega van mijn pa heeft de GSX-r1000 K9, heb er op gereden maarre dat ding is echt een sloopkogel loop echt loei en loei en echt loeihard niet normaal! en volgens mijn is die zx10 precies het zelfde ook zo een gif kikker?
maar de zit is wel heel anders dan de hornet, niet voor mijn weg gelegd! komt ook omdat ik vrij groot ben! vind een stuur echt fijner dan die clip ons, maar is ook omdat ik de hornet gewend ben! en na een dag rijden op zo een superbike ben ik denk ik ook wel gewend aan de clip ons!
maar ghost geen power naked niks voor jou? cb1000r, z1000, tuono, enzo? of wil je gewoon een keer heel wat anders?
gr steve
quote:Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 20:17:
Ben er ook weer, nu weer van af thuis.
Ben keurig voor de deur afgezet door de pechservice, Honda is afgezet bij de dealer. Goede service gelukkig, anders had dat kloteding bij een dealer in Leeuwarden gestaan.
Überprutser.
quote:Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 21:58:
Ik ben op stage in Leeuwarden, op de vliegbasis waar ik dan doordeweeks intern verblijf. Maar een aantal van mijn stagegroep moest nog terug naar hun gemeente om een uitreksel voor de sollicitatie te halen, dus iedereen mocht vanmiddag al naar huis. Voor mij was het niet nodig, maar hea, een dag extra weekend is nooit weg, dus ik ben lekker op de motor gestapt om naar huis te rijden.
'T ging niet echt lekker, leek wel anders dan anders te rijden. Maar dat gevoel heb ik nu al dik 1000km, en ik kan er niet de vinger op leggen dus mezelf weer wijsgemaakt dat het wel niets zal zijn en lekker doorgereden.
De laatste twee stoplichten voordat ik de A32 op zou rijden slaat de motor elke keer af. De eerste keer bij het wegrijden, maar dat deed ik dan ook wat slordig, dus dat zal mijn schuld geweest zijn.
De tweede keer bij het afremmen voor het stoplicht. Koppeling in en terugschakelen, terwijl de motor nog wat uitrolt. Hee? Olielampje brandt? F*ck, motor is gewoon weer afgeslagen terwijl ik de koppeling nog ingetrokken had?
Whatever, ik zal wel echt slecht rijden, en mezelf dus weer de schuld gegeven...rij ik lekker de A32 op, begint de motor af en toe wat in te houden. Niet echt schokkend, daar heb ik al een kleine 1000km wat last van af en toe, en het is nauwelijks merkbaar. Dus nog steeds lekker doorrijden, en uiteindelijk maar even inhalen....dat is het mooie van Friesland, ik ben er geen fotopaal tegengekomen, dus de gemiddelde snelheid lag aardig hoog. Begin wat te versnellen om een bus voorbij te gaan, waar ik al eventjes achter zat. 100-110-120-130...en opeens hoor ik de motor niet meer? Nadat reactie ook uitbleef na een flinke slag extra aan de gashendel maar de dodemansknop ingedrukt, koppeling in en de vluchtstrook opgedoken.
Nadat de motor nog niet wou starten na het roken van een peuk, heb ik de pechservice maar gebeld...en per ongeluk de A35 doorgegeven. Na een half uur wachten wordt ik gebeld door iemand die "nu bij Enschede rijdt, maar mij niet ziet staan..." Gloeiende, ik sta iets voor Leeuwarden meneer, sorry.
Uiteindelijk is er een hulpdienst gekomen, die heeft even onder m'n buddy geluisterd toen ik contact erop zette....brandstofpomp draait niet. Grappig, want ik verkeerde in de veronderstelling dat carburateurs met het venturi principe werken, en zelf brandstof aanzuigen. Goed, inladen dan maar, en even een belletje met de verzekering. Mijn vriendelijke chauffeur belt even met miep van de alarmcentrale...."Nee, meneer heeft alleen het doorvoeren van de motor naar een dealer naar keuze in het pakket, geen recht op eigen vervoer. Dus eh...breng dat ding maar weg en zet meneer maar op de trein."
Hij hangt op, kijkt mij aan..."waar moet je naartoe?" "Huizen meneer..." "Oh, dan overleg ik even met m'n chef, misschien dat ik gelijk doorrij dan, ben daar nog wel een beetje bekend. Dan zeggen we wel tegen de verzekering dat we de motor morgen doorvoeren en dat ik je op de trein heb gezet..." Hea, prima.
Bottomline is, m'n Hornetje heeft me laten staan binnen een maand na aanschaf. Geen beste beurt, 't ding kan zich nu maar beter even snel gedragen.
Überprutser.
quote:Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:12:
Ik blader net door het werkplaatshandboek, en je hebt gelijk. En op reserve zetten heb ik inderdaad pas gedaan toen ik stilstond, want ik kan die klote kraan niet op de tast vinden.
*Trekt jas aan, en gaat eens even naar het tankstation lopen, motor staat er toch tegenover...
Wow, dan zou ik me wel stom voelen, als dat pleurisding dan wel start. En waarom trap ik in het gelul van een pechservice, als ik toch eigenlijk al weet dat een carburateur geen pomp heeft.![]()
quote:LoSBoL schreef op 01 oktober 2009 @ 22:15:
[...]
Misschien toch even aanlopen, moet makkelijk lukken met een Hornetje.
wel het resultaat posten hè.
Überprutser.
quote:Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:38:
Daar ben ik weer. En de motor is ook weer thuis.
Het is inderdaad aanlopen geworden. Heb m'n stiefvader en de shoarmaboer laten duwen.
Godver, moet ik dan nu op zoek naar een blunder-topic?
Het is inderdaad aanlopen geworden. Heb m'n stiefvader en de shoarmaboer laten duwen.
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1