Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

*Hornet Plaza 9* 'De Zomer Editie'

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Il navigatore

Reg. datum:
09 feb. 2003
quote:

bling bling is vet! 8-)

HondaHornet1-small1.jpg
HondaHornet2-small 2.jpg

Jammer van die vreselijk slechte banden (Avon), maar verder was het een prima fietsje. ;)
HornEd wijzigde dit bericht op donderdag 01 oktober 2009 20:29 (7%)
The older you get, the faster you were... Cagiva Navigator 1000

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
fitrefo schreef op 01 oktober 2009 @ 10:05:

[...]

mooi hoor. kan me de keuze wel voorstellen. wel weer heel iets anders he.

zelf overigens sinds afgelopen graspop ook fan van devildriver. :Y

Heb hier voor 600F gereden dus ben wel bekent met de zithouding alhoewel die van de 10 nog veel extremer is
Maar t punt is dat ik klaar ben met de Hornet
Ik zit aan mn max met dat ding en ik wil weer een nieuwe uitdaging en dat is dus een 10 })
Kawasaki ZX10R 04' *Pure Hardcore*

Live Life On The Edge!...

Oderint Dum Metuant

Il navigatore

Reg. datum:
09 feb. 2003
quote:
Gh0st schreef op 01 oktober 2009 @ 20:28:

[...]

Heb hier voor 600F gereden dus ben wel bekent met de zithouding alhoewel die van de 10 nog veel extremer is
Maar t punt is dat ik klaar ben met de Hornet
Ik zit aan mn max met dat ding en ik wil weer een nieuwe uitdaging en dat is dus een 10 })

En dat is meer afspraken met de fysiotherapeut? :+

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
HornEd schreef op 01 oktober 2009 @ 20:32:

[...]

En dat is meer afspraken met de fysiotherapeut? :+

hehehe nee man mn rug is nog goed en mn nek ook :P

Oderint Dum Metuant

Il navigatore

Reg. datum:
09 feb. 2003
quote:
Gh0st schreef op 01 oktober 2009 @ 20:37:

[...]

hehehe nee man mn rug is nog goed en mn nek ook :P

Nu nog wel, maar met een10 in je schuur..... O-)

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
HornEd schreef op 01 oktober 2009 @ 20:39:

[...]

Nu nog wel, maar met een10 in je schuur..... O-)

We gaan t zien :P
Anders sbk stuur erop :+ :X

Oderint Dum Metuant

Il navigatore

Reg. datum:
09 feb. 2003
quote:
Gh0st schreef op 01 oktober 2009 @ 20:40:

[...]

We gaan t zien :P
Anders sbk stuur erop :+ :X

't Is een gave bike hoor. Hou ook erg van racers, maar ben inmiddels zelf wel bij de fase van die fysio :X
HornEd wijzigde dit bericht op donderdag 01 oktober 2009 20:43 (16%)

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
HornEd schreef op 01 oktober 2009 @ 20:41:

[...]

't Is een gave bike hoor.

Vinnik ook
heb dr al op proefgereden en dat vermogen is :9~
En t stuurt onwijs goed vindt ik
Plus dat ie dr mooi uitziet

Oderint Dum Metuant

R.I.P Sic #58 R.I.P

Reg. datum:
19 jul. 2008
quote:
't Is een gave bike hoor.

Vinnik ook
heb dr al op proefgereden en dat vermogen is
En t stuurt onwijs goed vindt ik
Plus dat ie dr mooi uitziet

is ook een hele vette bike
maar meer een circuit wapen!!!!
een collega van mijn pa heeft de GSX-r1000 K9, heb er op gereden maarre dat ding is echt een sloopkogel loop echt loei en loei en echt loeihard niet normaal! en volgens mijn is die zx10 precies het zelfde ook zo een gif kikker?
maar de zit is wel heel anders dan de hornet, niet voor mijn weg gelegd! komt ook omdat ik vrij groot ben! vind een stuur echt fijner dan die clip ons, maar is ook omdat ik de hornet gewend ben! en na een dag rijden op zo een superbike ben ik denk ik ook wel gewend aan de clip ons!
maar ghost geen power naked niks voor jou? cb1000r, z1000, tuono, enzo? of wil je gewoon een keer heel wat anders?

gr steve
The greatest accomplishment is not in never falling, but in rising again after you fall.

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
hornet46 schreef op 01 oktober 2009 @ 20:57:

[...]

is ook een hele vette bike
maar meer een circuit wapen!!!!
een collega van mijn pa heeft de GSX-r1000 K9, heb er op gereden maarre dat ding is echt een sloopkogel loop echt loei en loei en echt loeihard niet normaal! en volgens mijn is die zx10 precies het zelfde ook zo een gif kikker?
maar de zit is wel heel anders dan de hornet, niet voor mijn weg gelegd! komt ook omdat ik vrij groot ben! vind een stuur echt fijner dan die clip ons, maar is ook omdat ik de hornet gewend ben! en na een dag rijden op zo een superbike ben ik denk ik ook wel gewend aan de clip ons!
maar ghost geen power naked niks voor jou? cb1000r, z1000, tuono, enzo? of wil je gewoon een keer heel wat anders?

gr steve

T is opzich wel een circuit wapen maar aan de andere kant rij ik liever op de straat
De 10 loopt idd rete hard dik 180Pk op t achterwiel :9~ })
Powernaked wel aan gedacht maar ten eerste is de 1000R nog te duur en afgezien daarvan is de grondspeling van zo'n ding om te huilen
Afgezien daarvan wil ik graag weer uit de windt zitten ja plus dat ik mn grenzen wil gaan leren kennen met een totaal andere zithouding
Kijken of ik met de 10 net zo hard en net zo ver kan komen als met de Hornet of meer dan dat zegmaar ;)

Oderint Dum Metuant

Reg. datum:
22 okt. 2004
quote:
Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 20:17:
Ben er ook weer, nu weer van af thuis.

Ben keurig voor de deur afgezet door de pechservice, Honda is afgezet bij de dealer. Goede service gelukkig, anders had dat kloteding bij een dealer in Leeuwarden gestaan. B|

:?

hebben we wat gemist?
Riding faster than everyone else only guarantees you'll ride alone...

Fortuna Favet Fatuis

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
LoSBoL schreef op 01 oktober 2009 @ 21:10:

[...]

:?

hebben we wat gemist?

:^ :?

Oderint Dum Metuant

Überprutser.

Reg. datum:
27 mrt. 2008
Omgeving Hilversum (NH) en Leeuwarden (Fr).
Ik ben op stage in Leeuwarden, op de vliegbasis waar ik dan doordeweeks intern verblijf. Maar een aantal van mijn stagegroep moest nog terug naar hun gemeente om een uitreksel voor de sollicitatie te halen, dus iedereen mocht vanmiddag al naar huis. Voor mij was het niet nodig, maar hea, een dag extra weekend is nooit weg, dus ik ben lekker op de motor gestapt om naar huis te rijden.

'T ging niet echt lekker, leek wel anders dan anders te rijden. Maar dat gevoel heb ik nu al dik 1000km, en ik kan er niet de vinger op leggen dus mezelf weer wijsgemaakt dat het wel niets zal zijn en lekker doorgereden.

De laatste twee stoplichten voordat ik de A32 op zou rijden slaat de motor elke keer af. De eerste keer bij het wegrijden, maar dat deed ik dan ook wat slordig, dus dat zal mijn schuld geweest zijn.

De tweede keer bij het afremmen voor het stoplicht. Koppeling in en terugschakelen, terwijl de motor nog wat uitrolt. Hee? Olielampje brandt? F*ck, motor is gewoon weer afgeslagen terwijl ik de koppeling nog ingetrokken had?

Whatever, ik zal wel echt slecht rijden, en mezelf dus weer de schuld gegeven...rij ik lekker de A32 op, begint de motor af en toe wat in te houden. Niet echt schokkend, daar heb ik al een kleine 1000km wat last van af en toe, en het is nauwelijks merkbaar. Dus nog steeds lekker doorrijden, en uiteindelijk maar even inhalen....dat is het mooie van Friesland, ik ben er geen fotopaal tegengekomen, dus de gemiddelde snelheid lag aardig hoog. Begin wat te versnellen om een bus voorbij te gaan, waar ik al eventjes achter zat. 100-110-120-130...en opeens hoor ik de motor niet meer? Nadat reactie ook uitbleef na een flinke slag extra aan de gashendel maar de dodemansknop ingedrukt, koppeling in en de vluchtstrook opgedoken.

Nadat de motor nog niet wou starten na het roken van een peuk, heb ik de pechservice maar gebeld...en per ongeluk de A35 doorgegeven. Na een half uur wachten wordt ik gebeld door iemand die "nu bij Enschede rijdt, maar mij niet ziet staan..." Gloeiende, ik sta iets voor Leeuwarden meneer, sorry. :')

Uiteindelijk is er een hulpdienst gekomen, die heeft even onder m'n buddy geluisterd toen ik contact erop zette....brandstofpomp draait niet. Grappig, want ik verkeerde in de veronderstelling dat carburateurs met het venturi principe werken, en zelf brandstof aanzuigen. Goed, inladen dan maar, en even een belletje met de verzekering. Mijn vriendelijke chauffeur belt even met miep van de alarmcentrale...."Nee, meneer heeft alleen het doorvoeren van de motor naar een dealer naar keuze in het pakket, geen recht op eigen vervoer. Dus eh...breng dat ding maar weg en zet meneer maar op de trein."

Hij hangt op, kijkt mij aan..."waar moet je naartoe?" "Huizen meneer..." "Oh, dan overleg ik even met m'n chef, misschien dat ik gelijk doorrij dan, ben daar nog wel een beetje bekend. Dan zeggen we wel tegen de verzekering dat we de motor morgen doorvoeren en dat ik je op de trein heb gezet..." Hea, prima. ;)

Bottomline is, m'n Hornetje heeft me laten staan binnen een maand na aanschaf. Geen beste beurt, 't ding kan zich nu maar beter even snel gedragen. B|
Honda CBR600F4i '03 & Kawasaki GT550 '84. Verkocht - Kawasaki GT550 '84

Reg. datum:
22 okt. 2004
quote:
Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 21:58:
Ik ben op stage in Leeuwarden, op de vliegbasis waar ik dan doordeweeks intern verblijf. Maar een aantal van mijn stagegroep moest nog terug naar hun gemeente om een uitreksel voor de sollicitatie te halen, dus iedereen mocht vanmiddag al naar huis. Voor mij was het niet nodig, maar hea, een dag extra weekend is nooit weg, dus ik ben lekker op de motor gestapt om naar huis te rijden.

'T ging niet echt lekker, leek wel anders dan anders te rijden. Maar dat gevoel heb ik nu al dik 1000km, en ik kan er niet de vinger op leggen dus mezelf weer wijsgemaakt dat het wel niets zal zijn en lekker doorgereden.

De laatste twee stoplichten voordat ik de A32 op zou rijden slaat de motor elke keer af. De eerste keer bij het wegrijden, maar dat deed ik dan ook wat slordig, dus dat zal mijn schuld geweest zijn.

De tweede keer bij het afremmen voor het stoplicht. Koppeling in en terugschakelen, terwijl de motor nog wat uitrolt. Hee? Olielampje brandt? F*ck, motor is gewoon weer afgeslagen terwijl ik de koppeling nog ingetrokken had?

Whatever, ik zal wel echt slecht rijden, en mezelf dus weer de schuld gegeven...rij ik lekker de A32 op, begint de motor af en toe wat in te houden. Niet echt schokkend, daar heb ik al een kleine 1000km wat last van af en toe, en het is nauwelijks merkbaar. Dus nog steeds lekker doorrijden, en uiteindelijk maar even inhalen....dat is het mooie van Friesland, ik ben er geen fotopaal tegengekomen, dus de gemiddelde snelheid lag aardig hoog. Begin wat te versnellen om een bus voorbij te gaan, waar ik al eventjes achter zat. 100-110-120-130...en opeens hoor ik de motor niet meer? Nadat reactie ook uitbleef na een flinke slag extra aan de gashendel maar de dodemansknop ingedrukt, koppeling in en de vluchtstrook opgedoken.

Nadat de motor nog niet wou starten na het roken van een peuk, heb ik de pechservice maar gebeld...en per ongeluk de A35 doorgegeven. Na een half uur wachten wordt ik gebeld door iemand die "nu bij Enschede rijdt, maar mij niet ziet staan..." Gloeiende, ik sta iets voor Leeuwarden meneer, sorry. :')

Uiteindelijk is er een hulpdienst gekomen, die heeft even onder m'n buddy geluisterd toen ik contact erop zette....brandstofpomp draait niet. Grappig, want ik verkeerde in de veronderstelling dat carburateurs met het venturi principe werken, en zelf brandstof aanzuigen. Goed, inladen dan maar, en even een belletje met de verzekering. Mijn vriendelijke chauffeur belt even met miep van de alarmcentrale...."Nee, meneer heeft alleen het doorvoeren van de motor naar een dealer naar keuze in het pakket, geen recht op eigen vervoer. Dus eh...breng dat ding maar weg en zet meneer maar op de trein."

Hij hangt op, kijkt mij aan..."waar moet je naartoe?" "Huizen meneer..." "Oh, dan overleg ik even met m'n chef, misschien dat ik gelijk doorrij dan, ben daar nog wel een beetje bekend. Dan zeggen we wel tegen de verzekering dat we de motor morgen doorvoeren en dat ik je op de trein heb gezet..." Hea, prima. ;)

Bottomline is, m'n Hornetje heeft me laten staan binnen een maand na aanschaf. Geen beste beurt, 't ding kan zich nu maar beter even snel gedragen. B|

Motor heeft geen injectie, en ook geen brandstofpomp, dus die hoor je ook niet.

Klinkt bij mij als in de oren als... benzine op.
Nes had er ook last van, als je die niet snel genoeg naar reserve zette (al rijdend), en je kwam stil te staan, kon je na het op reserve zetten doorstarten wat je wou, maar starten ho maar... Aanlopen was de enige optie.

Fortuna Favet Fatuis

Überprutser.

Reg. datum:
27 mrt. 2008
Ik blader net door het werkplaatshandboek, en je hebt gelijk. En op reserve zetten heb ik inderdaad pas gedaan toen ik stilstond, want ik kan die klote kraan niet op de tast vinden.

*Trekt jas aan, en gaat eens even naar het tankstation lopen, motor staat er toch tegenover...

Wow, dan zou ik me wel stom voelen, als dat pleurisding dan wel start. En waarom trap ik in het gelul van een pechservice, als ik toch eigenlijk al weet dat een carburateur geen pomp heeft. :') :')

Reg. datum:
22 okt. 2004
quote:
Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:12:
Ik blader net door het werkplaatshandboek, en je hebt gelijk. En op reserve zetten heb ik inderdaad pas gedaan toen ik stilstond, want ik kan die klote kraan niet op de tast vinden.

*Trekt jas aan, en gaat eens even naar het tankstation lopen, motor staat er toch tegenover...

Wow, dan zou ik me wel stom voelen, als dat pleurisding dan wel start. En waarom trap ik in het gelul van een pechservice, als ik toch eigenlijk al weet dat een carburateur geen pomp heeft. :') :')

Misschien toch even aanlopen, moet makkelijk lukken met een Hornetje.
wel het resultaat posten hè. })

Fortuna Favet Fatuis

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
LoSBoL schreef op 01 oktober 2009 @ 22:15:

[...]

Misschien toch even aanlopen, moet makkelijk lukken met een Hornetje.
wel het resultaat posten hè. })

_O- })

Oderint Dum Metuant

Reg. datum:
22 okt. 2004
en niet de dodemansknop vergeten, anders word je er allen maar moe van. :X _O-

Fortuna Favet Fatuis

Überprutser.

Reg. datum:
27 mrt. 2008
Daar ben ik weer. En de motor is ook weer thuis.

Het is inderdaad aanlopen geworden. Heb m'n stiefvader en de shoarmaboer laten duwen. :9

Godver, moet ik dan nu op zoek naar een blunder-topic? :')

Iets Met 185PK!..

Reg. datum:
08 feb. 2007
quote:
Lankho09 schreef op 01 oktober 2009 @ 22:38:

Het is inderdaad aanlopen geworden. Heb m'n stiefvader en de shoarmaboer laten duwen. :9

:X :X
Ajoh beginners foutje :P

Oderint Dum Metuant

Reg. datum:
22 okt. 2004
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Fortuna Favet Fatuis

Reg. datum:
25 okt. 2004
quote:

_O-

sorry, kan er wel om lachen :P
Nessy heeft ook een keer zonder benzine stil gestaan (omdat de kmteller gereset was na het poetsen... maar ik wist wel wat er aan de hand was :+ )

ahja, gelukkig is er niks mis mee *O* *O* *O*
kan je weer lekker rijden dit weekend :+

On my way

Modified GOOD, standard BAD

Reg. datum:
26 aug. 2007
quote:

_O- _O- Mij is ooit precies hetzelfde overkomen... ;)

Honda Hornet Te Koop

Reg. datum:
11 feb. 2008
maar toch misschien even terug brengen onder garantie voor dat inhouden wat je zegt kunnen wel de carbs zijn
Dames Pak te Koop Te Koop Mooie Honda Hornet

Reg. datum:
25 okt. 2004
quote:
Koop schreef op 01 oktober 2009 @ 23:03:

[...]

_O- _O- Mij is ooit precies hetzelfde overkomen... ;)

ook pechhulp ingeschakeld :?

Nessy had gelukkig pechhulp mee O-)
Nessy wijzigde dit bericht op vrijdag 02 oktober 2009 08:21 (8%)

On my way

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True