nieuwe uitlaat

Chameleon

Rookie
28 okt 2003
15
0
Belgie, Lokeren
Eindelijk heb ik mijn dragstar terug met de nodige veranderingen.

ik heb mijn handgemaakte uitlaat erop staan. Een 2 in 1 systeem handgemaakt in Inox. Hypercharger van Kuryakin en dat beestje trekt op dat het niet normaal is. :9

Verder zijn de remleidingen, koppeling en gas vervangen door metal braided lines, heb ik de choke onder de tank staan (moet nog wel de linker controller veranderen met die van een dragstar 650). Heb de puch van de gas laten verwijderen. Fork covers van Thunderbike. Progressive suspension van Whitepower laten steken in de voorvork, White power achterveer, andere remblokken ... :9~

Foto's kan je zien op de volgende url

http://community.webshots.com/album/128150239vRnnjf?393

let niet op de rommel en zeker niet op het vuil op de moter, eergisteren in een regenstorm gezeten voor een uur toen ik naar huis aan het rijden was
 
Woah, dat noem ik nog eens een uitlaat! :}
Sowieso een mooi motor. En je hebt een buddysit+sissybar als ik het goed zie.
De horen er toch wel een beetje op vind ik.

Gewoon een mooie fiets.
 
'k Vind het niet zo.....
Teveel een Tupperware uitlaat op een chopper......
Wel knap werk!
 
Thanks. Sissy bar en seat zijn voor het vrouwtje. Al is de moter wel vetter zonder die sissybar en seat.

En over het vermogen, ..... Het beestje blijft trekken. Van zodra het echt beter weer is gaan we hem testen tegen verschillende andere motoren. En van de zomer komt er achtereen een 17inch wiel en gaan we hem verlagen.

Ps geluid is ook heel speciaal voor een chopper. een mix van een Ducati Mostro en een Aprillia RSV Mille *D

Biertje, hoezo Tupperware??
 
Terug
Bovenaan Onderaan