Akrapovic megaphone

Timo23

Die hard MF'er
30 mrt 2005
491
4
Maastricht
Zo goed als nieuw voor R6 06 t/m 08

Geen E keur
Met Db killer

Reden verkoop aanschaf zolder proof uitlaatsysteem :]

voor 150 euro excl evt verzendkosten mag ie weg.


graag mailen naar timoaarts@hotmail.com

gr Timo
 
geen idee eigelijk, maar wil volledig systeem en dan wordt ie zeker te luid
Hoeft niet hoor, tenzij Zolder strenger is qua geluidsnormen dan Zandvoort. Had om mijn vorige motor (ZX7R) ook een volledig Akra systeem (zonder E keur) en met mijn killer erin was het geen enkel probleem :].

Leen een keer een dB meter en test het eens :Y.
 
Laatst bewerkt:
Hoeft niet hoor, tenzij Zolder strenger is qua geluidsnormen dan Zandvoort. Had om mijn vorige motor (ZX7R) ook een volledig Akra systeem (zonder E keur) en met mijn killer erin was het geen enkel probleem :].

Leen een keer een dB meter en test het eens :Y.

op zolder staan ze met db meting lang de baan via de gemeente ! je hoeft niet met een db killer te rijden , ze gooien je toch wel van de baan als je teveel db maakt, ligt aan je eigen als je overal volgas voorbij wil razen.

dit heb ik nog nooit op zandvoort gezien, als ze daar een db killer bij de technische controle zien is het al goed.
 
op zolder staan ze met db meting lang de baan via de gemeente ! je hoeft niet met een db killer te rijden , ze gooien je toch wel van de baan als je teveel db maakt, ligt aan je eigen als je overal volgas voorbij wil razen.

dit heb ik nog nooit op zandvoort gezien, als ze daar een db killer bij de technische controle zien is het al goed.
Op Zandvoort wordt ook veel gecontroleerd, zowel voor als tijdens de wedstrijden of circuitdagen. En er worden ook rijders van de baan gehaald die teveel dB's produceren.

Maar goed. Voor de TS geldt nog steeds meten is weten. Zowel statisch als dynamisch (voorbij rijdend). En anders succes met de verkoop. Akra rules :}
 
Zo goed als nieuw voor R6 06 t/m 08

Geen E keur
Met Db killer

Reden verkoop aanschaf zolder proof uitlaatsysteem :]

voor 150 euro excl evt verzendkosten mag ie weg.


graag mailen naar timoaarts@hotmail.com

gr Timo

Heb je eventueel foto's??
En valt er over de prijs nog te praten??

Nieuw zijn ze namelijk niet verschrikkelijk veel duurder ;)
 
Laatst bewerkt:
wat kosten ze nieuw dan, want voor een mooie prijs wil ik m er wel op zetten
 
redelijk prijzig die 150 dan nog, zal de originele uitlaat voorlopig nog even testen
 
Terug
Bovenaan Onderaan