Black Widow met een vette uitlaat?

Ben vooral benieuwd naar dat achterspatbord van DNY. Waar koop/bestel je dat?
En natuurlijk de allerbelangrijkste vraag.............................kost dat?
 
Ben vooral benieuwd naar dat achterspatbord van DNY. Waar koop/bestel je dat?
En natuurlijk de allerbelangrijkste vraag.............................kost dat?


Achter spatbord is origineel... is niets aan veranderd, came with the bike ;)
Heb alleen het laatste stuk eraf geschroefd waar ook de originele achterlicht en kentekenplaat houder...(was een beetje te lang en achterlicht leek wel een tumor) *D
 
Ik dacht dat dat achterspatbord origineel gelijk was aan die van de ACE, maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn. :X
Weer wat geleerd :9
 
ik heb sinds kort een black widow en heb er binnen een week andere pijpen op gegooid. Ik rijd nu rond met High Way hawk drag pipes. HEEL ERG DE MOEITE WAARD! Ze koste me 425euro, wat wel even een investering is maar waar ik ook heel erg veel plezier van heb! Ik raad ze je pa zeker aan! Als hij tenminste ook van kabaal houd....
 
ik heb sinds kort een black widow en heb er binnen een week andere pijpen op gegooid. Ik rijd nu rond met High Way hawk drag pipes. HEEL ERG DE MOEITE WAARD! Ze koste me 425euro, wat wel even een investering is maar waar ik ook heel erg veel plezier van heb! Ik raad ze je pa zeker aan! Als hij tenminste ook van kabaal houd....

netjes hoor.. ;)

Heb zelf Vance & Hines waren € 389,00. Super kwaliteit en mooi strak design en natuurlij keen super dik geluid... :9~ !

Heb je er nogmeer aan veranderd??
Eindelijk nog iemend met een blackwidow!!!!!! 8-)
 
Mijn vrouw heeft ook een BW gekocht. Tussen alle bikes in de motorzaak viel deze meteen op door zijn aparte bouw uitstraling. Kben rij zelf al jaren, maar ik had er nog nooit eentje gezien. Koop was snel beslist, en omdat ze nog aan het lessen is mag ik lekker regelmatig rijden :] . Krij zelf eigenbouw HD, maar met deze fiets is echt nikkus mis mee, behalve dan het geluid, dus die pijpen blijven er niet lang op zitten. Is het niet voldoende om er slip-on's op te zetten? Was het nodig om de motor opnieuw/anders af te stellen?
full
 
Mijn vrouw heeft ook een BW gekocht. Tussen alle bikes in de motorzaak viel deze meteen op door zijn aparte bouw uitstraling. Kben rij zelf al jaren, maar ik had er nog nooit eentje gezien. Koop was snel beslist, en omdat ze nog aan het lessen is mag ik lekker regelmatig rijden :] . Krij zelf eigenbouw HD, maar met deze fiets is echt nikkus mis mee, behalve dan het geluid, dus die pijpen blijven er niet lang op zitten. Is het niet voldoende om er slip-on's op te zetten? Was het nodig om de motor opnieuw/anders af te stellen?
(Afbeelding)


Super,

Goeie keus... ;)
er was helemaal niets nodig, niet afstellen niets. Vance & Hines zijn ontworpen om zo op een standaard motor gemonteerd te worden en daarnaast heeft de BW een inectie. deze regelt als het goed is alles zelf.. ;)

En je zou er idd slip-ons op kunnen zetten.ik persoonlijk vind het te rommelig en je air-flow is 9 van de 10 keer niet optimaal als bij een volledig systeem.

Wat voor een v velg zit er trouwens op??
 
Er zit een 130 band op. Was me nog helemaal niet opgevallen, behalve dan dat het spatbord zo ver van het wiel af staat (zit een stuk traanplaat tussen de bevestigingspunten). Ik was al van plan om dit te veranderen, maar dan zal de band wel tegen het spatbord aanlopen, dus dat wordt eerst bekijken of het gaat.
 
Er zit een 130 band op. Was me nog helemaal niet opgevallen, behalve dan dat het spatbord zo ver van het wiel af staat (zit een stuk traanplaat tussen de bevestigingspunten). Ik was al van plan om dit te veranderen, maar dan zal de band wel tegen het spatbord aanlopen, dus dat wordt eerst bekijken of het gaat.


Tja..dat is even passen en meten.

Tip: ik heb net een 170 Avon venom gemonteerd en een flyer stuur.
Avon staat super goed!!! het is een 170 maar de afmeting van zij tot zij bedraagt 180.....en als je de remstang een stukje opschuift moet er makkelijk een 190 onderpasen en misschien wel een 200.............. Ga ik proberen bij mijn volgende bandje... ;)

En dat dikke wiel is ook zeker wel mooi... hoe groot is de velg?
 
De band is 130-90-19, en volgens mij is de velg op de originele naaf gespaakt. Behalve dat het spatbord hoger is gemonteerd lijkt het zo te passen. Hoe vind je trouwens de dikkere voorvork? Dit zijn hulzen die over de binnenpoten gemonteerd zijn; geeft meteen een vettere look aan de voorkant.
Heb jij nog veel moeten aanpassen om de bredere slof achter te monteren? Piccie?
 
De band is 130-90-19, en volgens mij is de velg op de originele naaf gespaakt. Behalve dat het spatbord hoger is gemonteerd lijkt het zo te passen. Hoe vind je trouwens de dikkere voorvork? Dit zijn hulzen die over de binnenpoten gemonteerd zijn; geeft meteen een vettere look aan de voorkant.
Heb jij nog veel moeten aanpassen om de bredere slof achter te monteren? Piccie?


Heb voor de A band niets hoeven te veranderen. past er zo op. kon dus zelfs nog breder..maar dat komt wel.
beetje moeilijke foto maar ok... zo ziet ie er nu van de A kant uit.... :P
full


Heb ik ook al naar zitten kijken voor die covers over de vorkpoten...kon ze alleen niet 2e hands vinden...zijn nieuw veeeeel te duur. :(
 
Laatst bewerkt:
Getver, Dny, ziet er gaaaaf uit zo!!! Is de band op de originele velg gemonteerd, of heb je een bredere velg op de originele naaf laten spaken? Is er nog zo veel ruimte over voor de ketting dat er een nóg bredere band op kan?
Stuur staat er trouwens ook goed op. Op deze manier istie ook mijn smaak; nu nog proberen of mijn vrouw hier in trapt.. ;)

PS. Probeer (volgende keer) het kenteken onleesbaar te maken.
 
Getver, Dny, ziet er gaaaaf uit zo!!! Is de band op de originele velg gemonteerd, of heb je een bredere velg op de originele naaf laten spaken? Is er nog zo veel ruimte over voor de ketting dat er een nóg bredere band op kan?
Stuur staat er trouwens ook goed op. Op deze manier istie ook mijn smaak; nu nog proberen of mijn vrouw hier in trapt.. ;)

PS. Probeer (volgende keer) het kenteken onleesbaar te maken.


Ja bedankt...hele goeie tip.. ;)

Maar heb geen andere velg gemonteerd is gewoon het originele werk... :)

Het stuurtje maakt de motor heeeeel anders... lijkt meteen groter (zoals ie eigenlijk hoort te zijn).. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan