div r6 onderdelen ivm garage opruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaatje1988

geblokkeerd account
25 jul 2009
59
0
hoi,

ivm verhuizing gaan de motor spullen eruit het is vooral r6 99/02 03 04 05 van de 99/02 wat kuipdelen in het blauw en voor de rest nog veel meer van de 03 type geen kuipwerk voor de rest nog wel het eea mail me maar of vraag het hier.

moet zsm weg dus goede prijzen :) O-)
 
Heb je een donker kuipruitje, kleine kentekenplaathouder, kleine knippers, en/of valblokken? (R6 '03-'05)
 
Laatst bewerkt:
bedoel je de standaard of standaard onderdelen die heb ik wel wielen zijn net verkocht kuipsteun

heb nog wel wat liggen maar er is toch al het eea verkocht
 
ik heb nog wel een remhendel liggen maar deze is gewoon blank aluminium

kontje heb ik niet
 
Misschien toch handiger als je verteld wat je WEL hebt liggen ipv dat mensen het jou moeten vragen en jij dan nee moet verkopen.


Als je iets wil verkopen mag je er best minstens de moeite voor doen te vertellen wat je te verkopen hebt O-) :X
 
clip ons l+r
voorpoten
t stuk
kroonplaat
radiale remklauwen
radiale rempomp
achterbrug onbeschadigd
achter schokker
remklauw achter
rempomp achter
licht schakelaar
subframe
tellerset
accubak
achterste voetsteunen

dit was het wel een heel eind komt van model 2005

oude r6 sllen zijn allemaal weg
 
heb ook nog een originele uitlaat gevonden klein deukje en wat krasjes ideaal voor circuit €30,-
 
clip ons l+r
voorpoten
t stuk
kroonplaat
radiale remklauwen
radiale rempomp
achterbrug onbeschadigd
achter schokker
remklauw achter
rempomp achter
licht schakelaar
subframe
tellerset
accubak
achterste voetsteunen

dit was het wel een heel eind komt van model 2005

oude r6 sllen zijn allemaal weg


Wat zijn de afmetingen voor het T-stuk? zijn ze voor de up-side-down poten??
Zo ja, wat zijn de kosten?

En de radiaal klauwen, is misschien wel interessant.

Alvast bedankt!
Gr. Paul
 
Hoi,
Ik vroeg mezelf af of u nog de kuipen heeft van de r6 uit 2005. Ik zou dan de kont, rechteronderkuip, rechterzijkuip en de voorkuip moeten hebben.
Als u nog iets heeft dan hoor ik dat graag van u, en wat u er voor wilt hebben natuurlijk.
Alvast bedankt.
Groetjes Judith.
 
Hoi,
Ik vroeg mezelf af of u nog de kuipen heeft van de r6 uit 2005. Ik zou dan de kont, rechteronderkuip, rechterzijkuip en de voorkuip moeten hebben.
Als u nog iets heeft dan hoor ik dat graag van u, en wat u er voor wilt hebben natuurlijk.
Alvast bedankt.
Groetjes Judith.


als hij de kont niet meer heeft heb ik er nog 1 liggen in rood :X
 
alles is net verkocht aan stefaan zit hier ook op het forum heb alleen nog een achterbrug dus hier mag een slot op dan maak ik een nieuwe adv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan